Test i prezentacja Benyco BR 125 EFI

Po wprowadzeniu normy EUR IV, zaczęło się narzekanie że tanie i dobre motocykle pokroju rometa k125 zniknęły z rynku. A tutaj, niespodziankę sprawił Benyco wprowadzając drugą generecję modelu BR 125, z CBS-em, tarczami hamulcowymi na obu kołach, oraz oczywiście z wtryskiem paliwa. Cena niecałe 5tyś. zł.

Blog / Motovlog

˙

Udostępnij ten post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Na co dzień pracuje jako koordynator d.s. produkcji i sprzedaży. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

10 komentarzy

  1. OHV na wtrysku – no nie spodziewałem się.
    Co do filmu – prawie ok ale coś nie halo z końcówką – ostatnia minuta to jakieś śmieci bez dźwięku.
    Brakuje zaś tego co zawsze było na końcu czyli testu przyspieszenia i prędkości…

    Odpowiedz
  2. Filmy robione przez Beniamina, czy Dawida o motocyklach maja pewien urok,. Polega on na tym, że człowiek mimo woli zwróci uwagę na pojazd, na który bez tego filmu przechodząc obok na ulicy nie spojrzałby nawet. Brawo.

    Odpowiedz
  3. Nie wiem, czy nie lepszym wyborem ze względu na nowocześniejszy silnik z wałkiem wyrównoważającym byłby Barton Classic 125 z 2018r. też oferowany za 4999 zł na allegro, niż to Benyco. Ale to są moje subiektywne odczucia.

    Odpowiedz
    • Silnik w Bartonie zdecydowanie lepszy (chociaż nie wiadomo jak się będzie sprawował z wtryskiem) Ale design Benyco bazujący na ponadczasowym Suzuki GN mi się bardziej podoba. Gdyby do Benyco założyć prawdziwy klon silnika Suzuki (a’la Keeway) to byłby ideał.

      Odpowiedz
    • Nie na allegro ( a przynajmniej nie tylko tam) – każdy diler Bartona ma w tej promocyjnej cenie Classiki. Tyle że nie każdy wystawia ,,swoje” motocykle na portalach.

      Odpowiedz
      • @BSW @Langer-Tychy

        To silnik po stronie Bartona Classic, design Benyco. Który jest lepszy pod względem jakości wykonania poszczególnych detali? Jak Langerowi przyszedł i ma na stanie, to pewnie będzie optował za Benyco:)).

        Odpowiedz
        • Z modern classików pewnie bym dołożył ~1000 i brał Zipp’a Cafe…

          Odpowiedz
        • Ja jestem neutralny, by nie rzec całkowicie obiektywny. Mam w ofercie wszelkie pojazdy Benyco, Bartona, Junaka i Zippa, więc dla każdego coś miłego. A klientom polecam te modele, które im najlepiej ,,leżą” , ale też z którymi ja nie mam jakichkolwiek problemów w postaci napraw gwarancyjnych czy powtarzających się usterek.

          Odpowiedz
  4. Jutro mam dostawę BR. Sam jestem ciekaw, jak to się będzie sprawowało.

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>