PeterP

  • I jeszcze jedno do tych dywagacji; zazwyczaj silnik jednocylindrowy (albo V) o danej pojemności będzie miał niższą moc a wyższy moment od silnika wielo-cylindrowego (rzędowego) o tej mocy, a tym samym lepsze przysp[…]

  • Nie jest to możliwe ani do 140, ani utrzymanie bezpiecznej przelotowej 110 i zębatka nie ma tutaj nic do rzeczy, silnik w 4suwowej 125 jest za słaby aby takich cudów dokonać, popatrz na topowe motocykle tej klas[…]

  • Jest tak jak pisze Beniamin, po zrobieniu prawka zazwyczaj bierze się używaną „Japonię” czy „Bawarę” bo jest tańsza niż nowy Chińczyk większej pojemności… a jak mnie będzie stać to zamienię swoje używane miej[…]

  • niby czemu przeżytek? pełen elektryk nadaje się jak na razie tylko do miasta, hybryda nie ma tego ograniczenia jedziesz gdzie tylko chcesz i nie szukasz gniazdka co 100km; co do uprawnień i tak i nie, silniki ele[…]

  • Jak dla mnie „Prawdziwym Motocyklistą” jest każdy, niezależnie od pojemności czy posiadanej marki jednośladu, dla którego motocykl nie jest jedynie narzędziem służącym do poruszania się z punktu A do B, a źródłem[…]

  • A ja nie mogę się doczekać sensownej moto hybrydy, taka benzyna 125 + silnik elektryczny z „kersem” który zaczyna hamować i doładowywać aku po odpuszczeniu manetki, paliło by to ze 2 l/100km, miało przyspie[…]

  • Matador to Czeska marka opon… ale faktycznie są lipne

  • Można z dętką, nie ma problemu; można też łączyć opony inny przód inny tył, przy czym zawsze lepszą gumę (o lepszych właściwościach… zwłaszcza na mokrym) powinno się zakładać na przód. Najpewniej jeszcze[…]

  • PeterP stał się zarejestrowanych użytkownikiem 4 miesiące temu