jas13

  • @Anonim, tak myślałem, że coś na odczepnego strzelisz, chociaż z uwagi na doświadczenie z różnymi modelami motocykli, jakim często się chwaliłeś, powinieneś umieć, bardziej merytorycznie pochylić się nad tematem 🙂

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 1 tydzień, 3 dni temu

    Zajebisty sprzęcior, wygodnie na siedzeniu i ma fajne malowania, żeby był tylko odrobinkę tańszy. Mechanicznie to tożsamy MT125 i R125, więc ma czym pociągnąć.

    • Tak się skłaniam ku niemu myślami… Nie żebym był niezadowolony z J123 ale już ma prawie 10 lat i 25k nakulane…

  • Może mi ktoś wyjaśnić, do jakiej wagi mokrej (czyli do jazdy) motocykl jest lekki? Normalnie jak opisują 125-ki, 300-ki to podają 150kg lekki, 180kg ciężki. Leoncino z masą 200-205 zależnie od źródła określają ja[…]

  • Generalnie żeby nie było Leo 500 mi się podoba, zwłaszcza lwiątko na błotniku, o czerwonym najszybszym kolorze nie wspominając i zazdroszczę koledze Beniaminowi, że się mieści na to zwierzątko. Mnie niestety bo[…]

  • Kurcze, podobno na emeryturę polecają Harnasie, a tam tylko 1,5l, to wg tej zasady nie da się

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 1 miesiąc, 2 tygodnie temu

    Keeway rzadko kopiuje innych, dlatego moim zdaniem X-light to jest odchudzony Superlight, ale niech się nasz guru Beniamin wypowie

  • Jak japoński to może CB1100RS, ale niestety tylko używka, ewentualnie XJR1200

  • Wlew paliwa z przodu jest w najnowszym modelu, wcześniej był pod kanapą, tak jak jest w 300/350. Mała popularność wynika z hejtu na forach, że siedzisz jak na „tronie” łazienkowym oraz nikczemna pojemno[…]

  • Japonia zawsze będzie spać spokojnie. Niższy dolar może mieć wpływ na cenę, ale podejrzewam, że nowa marka to na start cena niższa, a jak się zadomowi to cena może wzrosnąć. Podobna strategia była w przypadku Ben[…]

  • Dolar poszedł w dół, to i ceny motocykli przeliczane z dolara niższe. Inna inszość, że duże ceny troszkę przystopowały popyt, niby statystyki za zeszły rok pozytywne, ale sądząc po ogłoszeniach i dyskusjach uż[…]

  • Jakbym czytał wypowiedź „Sa”, ale to niemożliwe, więc chyba to dejavu

  • Sieć dealerska SYM-a to zawsze był problem, marka nigdy nie miała szczęścia na tym rynku, aktualnie 3-ci albo 4-ty importer w przeciągu 10 lat. Cenowo żadna konkurencja dla chińskich, raczej Kymco i japońsk[…]

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 8 miesięcy, 4 tygodnie temu

    Beny w Benku ma wtrysk, więc zakładam, że nie ma tam pływaka.

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 9 miesięcy temu

    wg serwisówek wielu marek powinno się zmieniać co 5-6lat przewody paliwowe, hamulcowe chyba co 3-4lata. To, że raczej mało kto to robi, to już inna inszość

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 10 miesięcy temu

    A co na to importer? teoretycznie powinni mieć szerszą wiedzę. E10 oznacza max 10%, czyli może być równie dobrze 6%. Realnie podejrzewam, że jak wlejesz na pełny bak 5l 98, to powinno dać radę

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 10 miesięcy temu

    Uszczelki, przewody paliwowe trzeba będzie zmienić na neopropenowe, silikonowe, NBR, membrany nie wiem z jakich są materiałów, może są zamienniki, z czegoś bardziej odpornego na biododatek

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 10 miesięcy temu

    Zasadniczo nie tankuje na Orlenie, nie ubezpieczam w PZU, itd.
    Obecnie masz na stacji PB95 E5, zastąpią to PB95 E10. E5 to 5% etanolu w benzynie, E10 – 10%. Zawsze możesz lać 98 ona pozostaje w standardzie E5, albo robić mix 95 i 98. Podejrzewam, że chińskie silniki powinny działa…Rozwiń

    • Etanol działa niszcząco na gumę zatem moga byc problemy z uszczelkami w gażniku, przewodami paliwowymi czy membranami w gaźnikach podciśnieniowyach. Dodatek etanolu zwiększa też zuzycie paliwo o ok 3-4%.
      Czyli ekologia = potencajalne awarie, więcej spalin ale i większe dochody koncernów…Rozwiń

      • Uszczelki, przewody paliwowe trzeba będzie zmienić na neopropenowe, silikonowe, NBR, membrany nie wiem z jakich są materiałów, może są zamienniki, z czegoś bardziej odpornego na biododatek

    • Według ŚM, Benelli wyprodukowane przed 2018 roku też nie może jeździć na E10. Moje jest z 2016 i pozostanie mi albo przeróbka układu paliwowego na ten z TRK251 albo tankowanie 98…

      • A co na to importer? teoretycznie powinni mieć szerszą wiedzę. E10 oznacza max 10%, czyli może być równie dobrze 6%. Realnie podejrzewam, że jak wlejesz na pełny bak 5l 98, to powinno dać radę

      • wg serwisówek wielu marek powinno się zmieniać co 5-6lat przewody paliwowe, hamulcowe chyba co 3-4lata. To, że raczej mało kto to robi, to już inna inszość

  • Jak Voge zapewni utratę wartości i łatwość odsprzedaży na polskim rynku na poziomie CB500X (+/- podobna cena wyjściowa), to można się zastanowić. Natomiast jak takiej gwarancji nie ma, to skłaniałbym się raczej[…]

  • Pewnie masz racje w relacjach cen CB125R i CB300R, zważywszy, że jednego z nich posiadasz. Ja w 2014 szukałem w salonie ostatnich CBR250R, ale niestety mieli już tylko CBR300R, ktora troszkę różniła się trójkąte[…]

  • To, że Ty tego nie robisz, to nie znaczy, że inni również. Owszem jest to zawsze kwestia uiszczenia na koniec rachunku, ale czasem jak nie ma czasu lub umiejętności, trzeba dać zarobić mechanikom.

  • Wczytaj więcej