jas13

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 1 tydzień, 1 dzień temu

    Chodzi o to żeby silnik wytrzymał max 200tys. km, a w międzyczasie rozsypie się to i owo. Większość nowych 3 cylindrówek nie ma balanserow i trzęsie się strasznie, wibracje mają tłumić hydrauliczne łapy, które i tak siadają koło 100tys. km. Teoretycznie utrudnione 3 gary są oszczędniejsz…Rozwiń

  • Obecnie już wiem w czym tkwi problem, dzieci przewracają czas nie poświęcany na pracę do góry nogami, w efekcie wielu ojcom po prostu brakuje czasu na motocykle. Wożenie dzieci do i z przedszkola/szkoły, zajęcia[…]

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 1 tydzień, 4 dni temu

    – do penetracji korków są idealne, w większości wcisną się wszędzie

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 2 tygodnie, 1 dzień temu

    A wiesz, że wielu użytkowników motocykli różnych pojemności, albo takich czynności nie ogarnia, albo po prostu nie lubią się paćkać w smarach i wolą zapłacić komuś, kto zrobi to za nich, albo znają się a nie mają warunków, narzędzi, itd. Dla tych ludzi właśnie są serwisy, a ci którzy s…Rozwiń

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 2 tygodnie, 1 dzień temu

    Uwielbiam tą logikę właścicieli motocykli japońskich, co roku wymiana oleju i konserwacja łańcucha. A co z resztą płynów, filtrami, świecami, etc.? Potem kupuje się taki bezawaryjny i parę tysi na pierwszy przegląd leci na wymianę tego o czym poprzedni właściciel zapomniał 😉

    • Nie wiem co robił poprzedni właściciel ale przez 3 lata to klocki opony i aku wymieniłem, a no i linkę sprzegla. Zresztą jak przyjdzie wymienić jakiś płyn, świece czy filtry wymienić to grosze to kosztuje i jest tak proste że aż mi serce by pękało jakbym miał to do serwisu zgłosić. Łańcuc…Rozwiń

      • A wiesz, że wielu użytkowników motocykli różnych pojemności, albo takich czynności nie ogarnia, albo po prostu nie lubią się paćkać w smarach i wolą zapłacić komuś, kto zrobi to za nich, albo znają się a nie mają warunków, narzędzi, itd. Dla tych ludzi właśnie są serwisy, a ci którzy s…Rozwiń

      • No z tymi oponami to jedyna rzecz jaką w serwisie zrobiłem, 200 stówki za komplet z wyważaniem to mi się nawet opłacalne wydawało. Lepsze proporcje, części 700 serwis 200, a co do przeglądu gwarancyjnego części 100 serwis 600-700 XD. A sam gdzie ogarniam serwis? Pod blokiem XD, już mi że s…Rozwiń

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 2 tygodnie, 1 dzień temu

    – wyglądasz jak na kocie – kompleksy. MSX, Monkey to są dopiero mikrusy, a jacy wysocy tym ganiają
    – za drogie – efekt dopuszczenia 125 na kat. B, gdy były tylko na A1 ceny były bardziej przystępne, a i tak głównie stały w salonach, bo taki co już zrobił A, zazwyczaj szedł w maszyny pokroju CBR600

    • Jaś muszę polemizować, ceny wzrosły, szczególnie Chińczyków że względu na chore ceny transportu, swoje robię też ustawa ale najwięcej w tym ma do powiedzenia ten właśnie transport. Wiem go gadał z przedstawicielem tych Chińczyków i mi to wyjaśnił.

  • Taka wada zróżnicowanego rynku i posiadania kat. A, że wybór jest ogromny

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 2 tygodnie, 2 dni temu

    Jak się jeździ z głową to chińskie gumy dadzą radę.
    W serwisach pracują ludzie, jeśli z uwagi na inflację, droższe rachunki trzeba ludziom zapłacić więcej, to jak myślisz na kogo firma ma przerzucić koszty?

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 2 tygodnie, 2 dni temu

    Mówisz, że to dużo, poniżej link do cennika serwisu niezależnego, który robi wszystko poza chińczykami, a czasem i chińczyki wezmą
    http://www.armedbike.pl/nowastrona/serwis.html

    • No nieźle tam mają. Części 100 (olej + filtr) a za sprawdzenie paluszkiem czy łańcuch się ugina o 1.5 cm oraz czy płyny w zbiorniczkach jest powyżej kreski placi się 500. Chyba warsztat założę tylko na przeglądy. Ciekawi mnie to czy przyszły użytkownik nowego pojazdu zdaje sobie sprawę że…Rozwiń

      • Jak się jeździ z głową to chińskie gumy dadzą radę.
        W serwisach pracują ludzie, jeśli z uwagi na inflację, droższe rachunki trzeba ludziom zapłacić więcej, to jak myślisz na kogo firma ma przerzucić koszty?

  • No to Benelli TRK502 ma konkurenta w podobnej cenie, który waży 30kg mniej.
    Pytanie ile będzie tracić na wartości przy odsprzedaży?
    Na jazdy testowe też 500DS ze świecą szukać, dealerzy mają głównie 300DS i 300A[…]

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 4 tygodnie temu

    Bo marki premium nie mają w tym interesu, aby mieć tańszy produkt. Oczywiście ten model może zaistnieć w Europie, ale cena będzie na poziomie Yamahy XSR.

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 4 tygodnie, 1 dzień temu

    W kwestii pensji liczy się papier, a nie ustalenia na gębę. W temacie GPS, to w samochodzie też jedziesz na prędkość wg GPS? Zresztą jeśli jadę więcej niż dozwolone wg zaniżającego licznika, to mniejsza szansa na trafienie suszarką.

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 1 miesiąc temu

    Za bardzo generalizujesz, są sprzęty dla których 85 to ekstaza, są takie co pójdą więcej. Wyprzedzanie wiąże się z umiejętnością korzystania z możliwości pojazdu. Natomiast modlenie się do GPS uważam za chorobę tego bloga, zawsze korzystam z licznika, a nie bzdurnych aplikacji.

    • Jakbym miał firmę to chciałbym mieć takich pracownikow. Powiem im że będą mieli pensje po 5000 a przelewy będę dostawać po 3000, ale będą wierzyć że dostają więcej i z zadowoleniem pracować.

      • W kwestii pensji liczy się papier, a nie ustalenia na gębę. W temacie GPS, to w samochodzie też jedziesz na prędkość wg GPS? Zresztą jeśli jadę więcej niż dozwolone wg zaniżającego licznika, to mniejsza szansa na trafienie suszarką.

  • Ciekawe co robią w Chinach, XC90 podobno robili tylko w USA. Natomiast jak na chiński produkt, to ceny w salonie zajebiste, a właściciele nowych Volvo nadal uważają, że poziom Super Extra

  • jas13 opublikował nowy komentarz aktywności 1 miesiąc temu

    A to przypadkiem nie TVS?

  • Może ktoś wie czy pozycja na Voge 300R jest bardziej zbliżona do 300AC czy 300DS. U lokalnych dealerów niestety brak 300R, przymierzałem się do AC i do DS. Zdecydowanie bardziej przy moim wzroście podchodzi DS, po[…]

  • W którym motocyklu ten silnik radzi sobie lepiej w Leoncino czy Keeway RKF?

  • Z jednej strony cena spora, z drugiej wszystkie motocykle nowe i używane ostro poszły w górę. Najważniejsze przymierzyć się, a najlepiej przejechać się przed zakupem.

  • Silnik jest z Keeway RKF

  • Faktycznie i Mondial i Rychu to jeden i ten sam motocykl. W Ryśku przynajmniej zrobili to co spora część użytkowników zagranicznych robiła w Mondialu, tj. zamiast tego wydechu giętego w S, zakładają prosty wydech.

  • Wczytaj więcej