Langer

  • Zawory są sprawdzane / regulowane w ramach każdego przeglądu, więc dodatkowo serwisowi za to nie płacisz.

  • Falcon 125 to taka ,,cicha woda”. Media o nim milczą, importer nienachalnie oferuje, ale za to klienci świadomi swoich potrzeb i oczekiwań ,,walą drzwiami i oknami” do dilerów kupując te taniutkie, ale duże[…]

  • Jeśli jak najczęściej nie smarujesz i nie napinasz łańcucha, to taki dźwięk będziesz słyszał na bieżąco.

  • RS Pro z homologacją Euro4 miał kosztować ok. 9800 zł, więc niewiele taniej niż dwucylindrowy M11. Nadal byłaby to najtańsza ,,125” chłodzona cieczą.
    Zawirowania w firmie Janshe spowodowały, że nie ma tego mot[…]

  • Z oferty Almotu wypadły RS oraz RS Pro, nie są dostępne z Euro-4.

  • Sam zgłosiłeś się na ochotnika do przeprowadzenia testu – jesteś jednym z niewielu posiadaczy tego modelu, a do tego jednym z pierwszych. Po takim przebiegu już coś możesz napisać, więc – do dzieła! Skrobnij c[…]

  • Każdy robi jak uważa, ja sugeruję ( a nie narzucam) postępowanie zgodne z opinią fachowców ,,siedzących” w temacie od lat . Dopiero podczas serwisu po przebiegu 300 km zalewa się silnik olejem półsyntetycznym.

  • Jak już wcześniej kiedyś pisałem, nie jest zalecane by wymieniać za wcześnie fabryczny olej, jaki został zalany do nowego silnika. Na pierwsze setki kilometrów do silnika fabryka wlewa olej taki, jaki jest najleps[…]

  • Barton Classic jest rozwojową wersją Bartona Volcano125, który był na rynku obecny już od (chyba) ponad 10 lat. Jako Classic okazał się być bardzo dojrzałym, dobrze wyposażonym i niezawodnym modelem, w zasadzie[…]

  • Damian, zębatka 16 z już jest w drodze do mnie.

  • Przejechałem Rometem Ogar 125 ( od Anonima, Damian- pozdrawiam) kilkaset km i moje pierwsze wnioski n.t. tego motocykla są następujące:
    – lżejszej ,,125” to chyba nie ma na świecie
    – zużycie paliwa to wielko[…]

  • Od dużej pojemności lepsza jeszcze większa pojemność. Wiadomo.
    Wymień oryginalny silnik na ,,250” (najlepiej w miejscu zakupu motocykla – będzie cień szansy na utrzymanie gwarancji), koszt ok. 2 – 3 tys. zł[…]

  • Czy będą pasowały? Nie jestem pewien, gdyż w Ogarze mają rozmiar 17 cali i mocowanie zabieraka poprzez gwintowaną tuleję. Może bardziej pasować od Junaka 901 / 122, ale to też trzeba sprawdzić i pomierzyć.

  • Podstawowe informacje otrzymasz od dilera podczas przekazywania motocykla. Jeżeli jednak masz nikłe doświadczenie w prowadzeniu jednośladów, to warto zainwestować stówkę na szkolenie praktyczne w Nauce Jazdy.[…]

  • Zamów u najbliższego dilera, zawsze w cenie 4999 zł. Na dziś z rocznika 2018 dostępne są w kolorze bordowym.
    I nie rób, proszę, kardynalnego błędu popełnianego przez wielu chcących kupić motocykl: nie szukaj p[…]

  • Czy polecam? Listę zalet to raczej wszyscy znają. W zasadzie to tylko zalet, bo trudno znaleźć coś, do czego można by się ,,doczepić”. Po dłuższym namyśle to chyba tylko jeden parametr może zniechęcić[…]

  • Czytam i … nie wiem, co Paweł miał na myśli.

  • Tak, w naszych warunkach klimatycznych najczęściej stosuje się oleje o takim oznaczeniu.

  • Potwierdzam Twoje spostrzeżenia: łańcuch rozciąga się ,,jak guma z majtek” najczęściej wtedy, gdy nie jest właściwie smarowany. Zwykle wytrzymuje 10-15 tys km, jeśli jest smarowany na bieżąco ( nawet kilka razy[…]

  • No to plus dla Rometa, że w standardzie już jest bagażnik, do tej pory brakowało tego ważnego elementu wyposażenia motocykla.

  • Wczytaj więcej