Informacje prasowe

Barton Classic – cena której nikt się nie spodziewał

Kolejna informacja nadesłana przez Importera bardzo mnie zaskoczyła, no bo jak tutaj się nie zdziwić że ktoś sprzedaje 12 konny motocykl w cenie 4999zł? Taką wiadomość chętnie podajemy dalej!

Barton Classic – cena której nikt się nie spodziewał

˙

Kolejna informacja nadesłana przez Importera bardzo mnie zaskoczyła, no bo jak tutaj się nie zdziwić że ktoś sprzedaje 12 konny motocykl w cenie 4999zł?
Taką wiadomość chętnie podajemy dalej!

Klasyczny chopper na prawo jazdy B właśnie wjechał na salony. Barton z 2018 roku zachwyca nie tylko delikatnymi i opływowymi kształtami ale przede wszystkim ceną, która wypada rewelacyjnie na tle konkurencji. Zaskakującym jest fakt, że mimo utrzymania naprawdę dobrej ceny Classic na niczym nie stracił, a co więcej nawet zyskał dostając nowiuteńki wtrysk EFI oraz hamulec tarczowy z tyłu.

Ze względu na sprawdzoną wytrzymałość silnik 157FMI wzorowany na Hondzie CB pozostał niezmieniony. Ta właśnie jednostka napędowa uchodzi za niezniszczalną, dlatego Barton nie miał oporów żeby ją pozostawić. Zamiana gaźnika na wtrysk zmniejszyła poziom spalania do 2,3 l / 100 km, co pozwala na przejechanie wielu kilometrów bez stresującego szukania najbliższej stacji benzynowej w nawigacji. W porównaniu do poprzednika udało się uzyskać wyższą moc. 12 KM przy 9 tys. obr. sprawia że motocykl jest żwawszy i nigdy nie zostaje z tyłu na drodze. Stosowany w pojeździe wałek wyrównoważający również pozostał zapewniając wysoką kulturę pracy silnika, a co za tym idzie komfort prowadzenia na każdym przełożeniu.

Barton Classic to motocykl, od którego nie można oderwać wzroku na drodze. Fantastyczny kształt tylnej sekcji motocykla doskonale współgra z linią zbiornika paliwa oraz kanapy nadając mu charakter amerykańskich krążowników szos. Wyprostowana pozycja za kierownicą zapewnia wysoki komfort prowadzenia zarówno na trasie jak i w mieście pozwalając zapomnieć o bólach w krzyżu. Nisko umieszczona kanapa sprawia, że nawet niski kierowca będzie się czuł bardzo pewnie i wygodnie na drodze. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że kanapa jest długa więc także pasażer może zasiąść wygodnie i czerpać przyjemność z jazdy. Nowy Classic zapewnia także wyższy poziom bezpieczeństwa dzięki zamianie tylnego bębna na tarcze. Taki posunięcie podnosi w znaczący sposób efektywność hamowania a zastosowany system CBS pozwala w odpowiedni sposób rozkładać siłę hamowania pomiędzy przednią a tylną osią pojazdu.

Classic łączy w sobie cechy klasycznego motocykla uzupełnionego o nowoczesne akcenty. Tylna lampa wykonana w technologii LED to świetny dodatek, który doskonale współgra z całym motocyklem. Chromowany wydech, obudowa reflektora i lagi świetnie kontrastują z eleganckim malowaniem. Na uwagę zasługuje także lakier, występujący w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnym i wiśniowym, które mienią się w promieniach słońca uzyskując efekt trójwymiarowej głębi.

Klasyczny motocykl o wyluzowanej pozycji za kierownicą powala konkurencję swoją ceną. Za 4999 zł możesz mieć motocykl marzeń, który nie tylko jest ubrany w ładne malowania, ale posiada wyposażenie, którego nie powstydziłyby się droższe maszyny. Wałek wyrównoważający, niezniszczalny silnik i hamulce tarczowe to tylko część z tego co nowy Classic ma do zaoferowania. Warto zobaczyć jak prezentuje się na żywo w salonach Bartona.

Udostępnij ten post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Na co dzień pracuje jako koordynator d.s. produkcji i sprzedaży. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

2 komentarze

  1. Witam, dodam jeszcze jedną, został poprawiony tłumik- od stopki jest troszkę dłużej około 5 cm i dodana osłona, aby pięta buta nie topiła się od ciepła. Na którejś prezentacji była o tym mowa. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
  2. Posiadam ten motocykl I polecam 🙂

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>