Jaki chopper 125 kupić? co polecacie?

Strona główna Fora Opinie Jaki chopper 125 kupić? co polecacie?

Ten temat zawiera 42 odpowiedzi, ma $s, i został ostatnio zaktualizowany przez  Darek 2 tygodnie, 1 dzień temu.

Przeglądają 43 wpisy - 1 przez 43 (z 43 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #472 Odpowiedz

    Fredi

    Witam,

    Zastanawiam się nad zakupem swojego pierwszego motocykla. Chcę kupić choppera, tylko nie bardzo wiem jakiego. Mam nadzieję że do sezonu ceny zejdą bo mam na ten cel przeznaczone 8000.

    #473 Odpowiedz
    Zdjęcie profilowe Dawid Parus
    Dawid Parus
    Keymaster

    Drogi Fredi ;), najpierw odpowiedz nam i sobie, na pytanie, do czego głównie ma służyć ten motocykl? Do dojazdów do pracy? Do lansu? Na trasy?

    #485 Odpowiedz

    Dariusz

    Witam.
    Chciałbym zakupić Choppera 125, ale niestety nie wiem jakiego. Motocykl miałby mi posłużyć przede wszystkim do jazdy po mieście min. dojazd do pracy. Oczywiście nie wykluczam wyjazdu w trasę. Kasa do 10.000zł. Jestem dość dużym facetem wzrostu 185cm i wagi 120kg, toteż chopperek raczej nie powinien „zaginąć” ja wsiąde na niego.
    Proszę o rady. Dziękuje i pozdrawiam Daras

    #487 Odpowiedz

    MOX

    Gdybym miał dychę bez zastanowienia kupił bym Leonart’a Daytona … kozacki jest. Zupełnie odbiega stylem od oklepanej hondy shadow, rebel, czy yamahy virago. No i można kupić nówkę. A jeżeli nie podoba Ci się Daytona to Hondę Shadow, 2-cylindrowy silnik brzmi pięknie i rwie się do jazdy naprawdę fajnie. Zarówno przy niskich obrotach jak i wysokich.

    #488 Odpowiedz
    Zdjęcie profilowe Dawid Parus
    Olgierd

    MOX … Daytona kosztuje 15 kafli a nie dychę!!!
    Darek, jeżeli chcesz czasem jechać w trasę to patrz tylko te które mają 11kw (15 koni), inaczej trasa robi się nudna, prawie zero wyprzedzania.
    Jeżeli nie zniechęca cię V-max 90km/h to yamaha Drag Star – moim zdaniem najpiękniejsza w tej cenie.

    Też czegoś szukam, zastanawiam się czy kupować w polsce czy jechać za granicę? Podobno niemcy cenią swoje zadbane maszyny.

    #492 Odpowiedz

    Dariusz

    Witam.
    Serdecznie dziękuje za podpowiedzi. Ale teraz mam dylemat bo podoba mi się Shandow, Suzuki Intruder oraz Suzuki Marauder, a także Leonart Dayton. Który wybrać nie mam pojęcie. No i aby kupić jeden z nich to muszę dołożyć trochej kasy, ale myślę, że lepiej poczekać troszkę uzbierać kasy.
    Pozdrawiam Daras

    #496 Odpowiedz
    Zdjęcie profilowe Dawid Parus
    Dawid Parus
    Keymaster

    Daras,

    Też uważam że motocykl 10 000 zł to taka swego rodzaju nisza na polskim rynku 125-tek, bo używane i markowe motocykle w tej cenie jednak już trochę mają nakulane kilometrów i człowiek ma obawy czy jest sens to kupować. Natomiast 2-3 letni, w bardzo dobrym stanie, markowy motocykl kosztuje ok 12-14 tys. Niestety. Natomiast chińczyki oscylują w granicy 6 tys. Tę dziurę powoli wypełniają tajwańskie i koreańskie motocykle takie jak Hyosung. Jednak ich popularność jest jeszcze niewielka. Powstają pytania o dostępność części itp.

    #889 Odpowiedz

    Kuba

    Polecam Shadow 125, jeżdżę taką i lepszego chopperka 125 ccm nie ma.

    #905 Odpowiedz

    Jakub

    Ja osobiście polecam Honde Shadow sam niedługo sobie kupuje.

    #974 Odpowiedz

    ad

    Hyosung GV125, ale musisz dołożyć bo teraz 11 tys.

    Ale ma silnik V2 i 15KM.

    #978 Odpowiedz

    Jasiek

    hejka,
    Też zastanawiam się nad zakupem chopperka jakiegoś głównie do pracy na dojazdy ale też czasami wyskoczyć dalej. Mam dylemat – mam 190 wzrostu i nie chcę wyglądać jak na za małym rowerze 😉
    Junak wypuszcza nowe modele na 2015: Junak M11 i M16 – całkiem miłe dla oka. Co myślicie o tych Junaczkach w porównaniu do shadow’a i innych opisanych tutaj?

    #1006 Odpowiedz

    Mnich

    Ja kupuję Hondę Shadow 125 i to polecam. Zrobiłem research, popytałem, pogadałem, poprzymierzałem się (184 cm wzrostu). Wychodzi na to, że Shadow jest po prostu najlepszy, najmocniejszy, największy (co ma znaczenie i dla lansu i dla komfortu), ma chłodzenie cieczą i moim zdaniem najlepszy wygląd.

    Oczywiście można by powiedzieć, że nie ma co się szarpać od razu na najwyższą półkę, bo może się coś jeszcze odwidzi, ale ja WIEM, że mi się nie odwidzi i nie chce mieć za rok takiego problemu, że „kurde, trzeba było kupić Shadow, a nie teraz zmieniać i znów się szarpać”. Wiem, że pojeżdżę Cieniem kilka sezonów i może dopiero za 2-3 lata zechce mi się łaskawie zrobić kat.A, kiedy już się rozjeżdżę na 125, opanuję technikę jazdy, poczuje się pewnie. Podejrzewam, że też będzie to Shadow, tylko o większej pojemności.

    Cena jednak odstrasza – rozmowa zaczyna się od 8-9 tysi, więc radzę podejść do tematu rozsądnie i… sprowadzić sobie moto z Niemiec. Jak się na tym nie znasz (mechanika, papierologia) albo po prostu nie masz czasu/siły/chęci na takie przygody to pozostaje znaleźć kogoś kto zrobi to za Ciebie, krótko mówiąc jakiegoś handlarza lub komis, tylko koniecznie PO ZNAJOMOŚCI – obcy Cię wyr*cha na kasę, jak każdy normalny handlarz. Ja mam znajomego, który prowadzi warsztat i sprowadza moto (on mi odradził Maraudera – mój pierwszy wybór – ponoć silniki są kiepskie na dłuższe odległości, przegrzewają się, brakuje mocy, bo tylko 11 KM, bla bla bla, i tak dla mnie za mały gabarytowo trochę i nie podoba mi się rura wydechu, wygląda jak trąbka zawinięta) no i ten znajomy szuka dla mnie Shadow’a DO 6 tyś zł, czyli tyle ile powinna taka hulajnoga kosztować. Pozdrawiam i powodzenia w kupnie!

    #1007 Odpowiedz

    Mnich

    PS. Co do chińczyków i koreańczyków, to jedyne moto jakie bym brał pod uwagę do Daelim VT lub Daystar. Resztę ponoć należy omijać łukiem (wszystkie Keewaye, Benyco itd.). Daelim ponoć się stara, części od Hondy i nawet wygląda nieźle, ale to tylko jak masz ograniczony budżet. Moja opinia.

    #1009 Odpowiedz

    Jasiek

    dzięki Mnich. Nad shadołkiem najbardziej się właśnie zastanawiałem. W wawie masz w weekend wystawę moto 125 cm3 – może się wybiorę – tylko pewnie „używanych” nie będzie 😉

    #1010 Odpowiedz
    Zdjęcie profilowe Dawid Parus
    Dawid Parus
    Keymaster

    Mnich, dzięki za relację z research’a, właśnie takich informacji tutaj ludzie szukają. Pozdrawiam!

    #1017 Odpowiedz

    Piotr

    Witam kolega juz wcześniej się pytał i ponawiam pytanie odnośnie junaka m11 i m16 interesuje mnie m11 co o nim sądzicie? Mam 178cm czy nie będę na nim wyglądał no wiecie ….☺

    #1050 Odpowiedz
    Zdjęcie profilowe Dawid Parus
    Dawid Parus
    Keymaster

    M16 i m11 to duża maszyna … Twój wzrost ani nie jest jakiś karłowaty, ani nie jesteś goliatem. Będzie ok.

    #1063 Odpowiedz

    Piotr

    A jak sądzisz wart jest wydania tych 8500 zł? Bo ew.podoba mi się jeszcze junak 131 i mam dylemat który kupić… 131 jest tańszy o prawie 3000

    #1146 Odpowiedz

    Henry Ben

    mi sie spodobał Junak M16 idealny jak Leonart’a Daytona choc w opisie technicznym motor słabszy ale wyglad mi pasuje lepiej niz japance. Siedzi się nisko oraz ladnie sprofilowany bak nie rozwiera Ci nóg na boki

    #1787 Odpowiedz

    Michał

    Witajcie. Chcę kupić Junak M11 lub Zipp Raven Lux, który jest waszym zdaniem lepszy, solidniejszy i lepszy silnik? Zauważyłem, że Junak ma większą chłodnicę
    (przynajmniej tak na zdjęciu wygląda) niż Zipp czy ma to jakieś znaczenie?

    #1811 Odpowiedz
    Zdjęcie profilowe Claptonatari
    claptonatari

    Tańszy od Shadowki jest Daelim Daystar. Silnik trochę słabszy ale chłodnica oleju jest więc na upały nie męczy się. Motocykl wymiarowo duży (mam 190 cm wzrostu i 102 Kg wagi) jest dla mnie idealnie dopasowany.
    Lagi duże grube, hamulec przedni 2 tłoczkowy z doskonałą mocą i wyczuciem siły hamowania.
    Pojemny bak paliwa 17 litrów i roczniki 2007, 2008 idzie kupić za 5500 – 6000 PLN. Są one już na wtrysku i odpada regulacja gaźnika, kranik i ssanie. Moto posiada oprócz prędkościomierza również obrotomierz oraz wskaźnik poziomu paliwa. Zbiera się żwawo i kręci bez blokad do końca skali 12 tys. obr/min. Też miałem dylemat bo gabarytowo wchodziły w grę – albo Shadowka albo Daystar.
    Jakość wykonania bardzo dobra, wygląd piękny.
    Decyzję podjąłem na podstawie nast. za i przeciw:

    Za:
    1) Nowszy rocznik, łatwiej o zadbany egzemplarz
    2) Silnik na wtrysku bezobsługowy – spalanie dawkowane bardzo dokłanie, bez ssania – odpala zawsze i reguluje sam potrzebną mieszankę, bez kranika.
    3) Cena – obecnie to jakiś kosmos za Shadow 10 000 ??? Były ceny 5000 – 7000 jak szukałem a Daelim był tańszy o ok 1000 – 1500 PLN.
    4) Napinacz Łańcucha montowany seryjnie – przedłuża żywotność tej części eksploatacyjnej.
    5) Mocna gruba rama z modelu 250 – Waga motocykla 160 Kg.
    Przeciw:
    Słabszy silnik i nie w układzie V2.

    Różnicę mam taką, że bardziej odczuwam wibracje (pow 90 km/h) oraz max z moją masą (102 Kg) na prostej pojadę 110-112 Km/h a na Shadowce osiągałem 118 Km/h.

    Nie obawiajcie się motocykli koreańskich. Hyosung jak i Daelim to tak jak wśród samochodów Kia i Hyundai. Daelim montował Hondy a Daystar ma silnik (unowocześniony oczywiście) właśnie Hondowski.

    Polecam.

    #1812 Odpowiedz
    Zdjęcie profilowe Beniamin Mucha
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Nie wiem czy tak te keewaye omijać z daleka… poniżej link do mojego motostatu do intesywnie użytkowanego keewaya… http://www.motostat.pl/vehicle-stats/49375

    #1828 Odpowiedz

    Jaro

    Cześć – Chciałbym podzielić się z wami moimi spostrzeżeniami na temat cruiser 125. Mam 37 lat i stwierdziłem,że ścigacz 125 to chyba lipa jakieś chińskie cuda też odpadają. Jestem z trójmiasta i od miesiąca jeżdżę po handlarzach w woj. pomorskim. Podzielmy cruisery na dwie grupy małe za mniejszą kasę 5 tys – 7 tys zł i większe wyglądające na 600cm ale za około 10 tys zł – 15 tys zł. Jestem z tych, który zaczynał mając 10lat dostałem od rodziców na komunię motorynkę – uwierzcie dla małego chłopaczka toż to był motor:) , potem był komarek , simsonek i w końcu przytargałem z kąś Lambrettę naprawiliśmy z kumplem i śmigała chyba z 70 na godzinę. Potem miałem już 15 lat motorowery się skończyły i zajawka na samochody. Prawdziwi motocykliści a wierzcie mi trochę ich znam śmieją się z 125cm, ale jak z nimi gadam jak zrobiłeś prawko na motor – a to mówią w wojsku, przy technikum, przy kółku rolniczym itp. Mówią wiesz ósemkę zrobiłem i prawko było a teraz wielcy motocykliści. Niech się z nas nikt nie śmiej zacząć od 125 a potem pójść ewentualnie na prawko żaden wstyd. To do rzeczy:

    Mam 173 cm wzrostu więc zacząłem od małych cruiserów. Jeździłem na Yamaha Virago 125 i muszę powiedzieć, żę mnie urzekł ale niby to V2 ale przy standardowym tłumiku szału nie było(dzwięk). Potem pojechałem do innego handlarza w Gdańsku i tam żeby się przejechać trzeba dać dowód kaucję no masakra, ale Pan był tak miły, żę odpalił mi Kawasaki Eliminator i powiem wam mimo jeden cylinder motocykl mnie urzekł, żę nawet chciałem kupować. Honda Rebel nie miałem przyjemności i Suzuki Maruder też nie miałem przyjemności, ale chyba wybrałbym z małych motocykli i o krojonym budżecie między Yamahą a Kawasaki(lepszy dźwięk silnika mimo jednego cylindra)

    Druga cześć Potem stwierdziłem, żę jak kupić to coś większego i nowego będę poważniej wyglądał nie jestem za duży, ale kurduplem też nie jestem. Dzwoniłem nawet do importera Leonart Daytona i ten motocykl kosztuje dokładnie 16900zł a jak jakieś dodatki to jeszcze z 1tys zł więcej. Niestety do obejrzenia tylko w Warszawie. Myślałem wezmę kredyt kupię sobie nowy i wszystko by było gdyby nie to, żę wydasz 17 tys zł a wszyscy powiedzą patrz kupił Junaka M11 i się wyleczyłem. (tak samo wyglądają). Mam znajomego co sprzedaje Romet i Hyosung i miał taką Hyousung Aquile 125 dał mi się przejechać. Kochani to nie dorównuje konstrukcją Japońskim mimo, żę to nie Chiny tylko Korea tandetny plastik przy kierownicy słabo brzmiący silnik bez przyspieszenia no masakra, ale jak kto lubi.

    I tu część najlepsza masz kasę i chcesz duży motocykl interesuję cię Honda Shadow, Yamaha Drag Star , Suzuku Intruder. Mnie też zaczęło to interesować, ale jestem na etapie zbierania gotówki. Miałem takie szczęście, że znalazłem handlarza, który miał te trzy modele i nie robił problemu z przejażdżki. Moje spostrzeżenie wybierajcie sami. Suzuki Intruder najlepsze brzmienie silnika z tej trójki dosyć blisko kierownica także siedziało się dosyć fajnie. Yamaha Drag Star dźwięk ok, i najładniejszy wygląd mego chrom. I na koniec Honda Schadow faktycznie zrywny silnik 15km chłodzony cieczą, ale za to najgorszy dźwięk silnika( może to i dobrze sąsiad nie będzie zły jak odpalisz:)) Możę trochę pomogłem, ale jeszcze sam nie zdecydowałem co z tej trójki bym kupił. Każdy się wyróżnia czymś innym.

    Trochę się rozpisałem, ale myślę, żę większość z nas to laicy i każde spostrzeżenie będzie dobre. Miłego wybierania ja chyba z małych wybrałbym Kawasaki Eliminator a z dużych chyba jednak Hondę Shadow,ale liczy się egzemplarz i kwota

    Pozdrawiam

    #1845 Odpowiedz

    Karolina

    Witajcie

    Od wielu lat marzę o własnym moto i w tym roku chcę to marzenie zrealizować. Stwierdziłam, że zacznę od 125 i stąd moja prośba o pomoc w wyborze maszyny. Mam na oku Junaka M11 ze względu na cenę (planuję kupno nowego, bo niestety nie mam nikogo kto pomógłby mi poszukać dobrego używanego moto) i jak przeczytałam na stronie nie najgorsze opinie. Myślicie, że to dobry pomysł? Potrzebuję go przede wszystkim do jazdy po mieście i krótkich wycieczek. Mam 163cm wzrostu:) Pozdrawiam

    #1898 Odpowiedz
    Zdjęcie profilowe Beniamin Mucha
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    M11 wydaje się w takim przypadku rozsądnym wyborem. Jednak koniecznie musisz się przymierzyć, żeby się nie okazało że Ci na nim nie wygodnie.

    #1902 Odpowiedz

    Karolina

    Bardzo dziękuję za radę. Na szczęście całkiem niedaleko mam salon z Junakami, więc w sobotę wybieram się na przymiarkę. Nie mogę się doczekać:)

    #1939 Odpowiedz

    Pit3r

    Witam,
    Jestem zainteresowany zakupem jakiegoś fajnego motocykla najlepiej choppera ale koniecznie warunkiem jest aby był to czterosuw, chłodzony tylko cieczą. Nie chłodzony powietrzem + cieczą.

    Czekam na propozycję,
    pozdrawiam

    #1958 Odpowiedz

    DaViD

    Witam trochę poczytałem ale liczę na odpowiedź do mnie:D
    Nie jeździłem żadnym takim motorkiem ale bardzo chce jakiegoś chopperka..
    Proszę o rady „doświadczonych” 😛 szukam 125 na kat.b ale interesuje mnie jakiś motorek głównie z jak najlepszym przyśpieszeniem i tym jak najbardziej „charczącym” pięknym dźwiękiem.. co warto kupić , w jakich rocznikach można spokojnie brać i do ilu km żeby później nie było problemów.. oczywiście ceny maaax do 10tys.

    #1959 Odpowiedz
    Zdjęcie profilowe Beniamin Mucha
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Motocykl kupuje się sercem nie rozumem. W takiej materii jak ta nikt Ci nie doradzi. Musisz usiąsć na kilku i w końcu powiesz ten i żaden inny. Tak to działa.

    Osobiście szukałbym V-ki. Może koreański Hyosung GV 125? Nówka 12tyś.

    #1973 Odpowiedz

    konrad96

    ja polecam yamaszke Virago 125 , bardzo fajny motocykl malutko pali wyciaga lekko ponad 100 km/h 🙂 wygodny . Pozdrawiam

    #1972 Odpowiedz

    konrad96

    ja polecam yamaszke Virago 125 , bardzo fajny motocykl malutko pali wyciaga lekko ponad 100 km/h 🙂 wygodny . Pozdrawiam

    #2665 Odpowiedz

    motik

    Zdecydowanie Honda Shadow i widzę, że nie jestem osamotniony. Ostatnio rozglądam się nad motocyklem i w serwisie na Kamiennej we Wrocku gościu przycjechał taka Hondą na przegląd. Pogadałem z nim i serwisantem, podobno bardzo mało awaryjny motor.

    #2671 Odpowiedz

    patik

    O widzę, że nie tylko ja jestem fanem Pol Motorsa, bo domyślam się, że o ten serwis chodzi:)Honda Shadow to absolutny hit w tym zakresie cenowym moim zdaniem.

    #3582 Odpowiedz

    Hanna

    Honda Shadow to przereklamowany motor jak Oreo wśród ciastek i Golf w samochodach. Przede wszystkim jest obecnie dwa razy za drogi, trzeba mieć coś z glowa żeby zapłacić za stary rupieć ponad 10k. Poza tym można się kłócic czy on taki ładny, moim zdaniem nawet Benyco Dark Star jest ladniejszy.

    #4601 Odpowiedz
    Zdjęcie profilowe marcinoz76
    marcinoz76
    Uzytkownik

    Witam nazywam się Marcinoz i stuknęła mi właśnie 40-stka:) Jako że mam lejce kategorii B pomyślałem aby zakupić sobie motocykl 125 cm3. Wybór był dla mnie oczywisty i niezmienny; chopper( wyjadacze powiedzą że 125 to sobie weź i wkręć) ale co tam, postanowiłem. Mam 180 cm wzrostu i 100 kg, wybór padł na Hondę Shadow( 15KM chłodzona cieczą; bardzo mi się podoba ten model ale finansowo nadal mi brakuje). Szukam czegoś w granicach 7000 zł lub rata miesięczna w okolicach 150 zł w klimacie małego cienia. Prosiłbym o fachową i merytoryczną poradę, z góry dziękuję i mam nadzieję do zobaczenia na trasie…LwG!

    #4612 Odpowiedz

    jas13

    Z Hondą Shadow najzabawniejsze, że używki 10-letnie stoją w cenach wyższych niż ten motocykl kosztował jako nowy w sklepie.

    #4721 Odpowiedz

    Tomasz

    Witam wszystkich zainteresowanych 125 w wersji chopper. Suzuki marauder to naprawdę fajna propozycja. W tym przedziale poj. jest to chyba największy motor na pewno wygląda poważnie i masywnie. Jest bezawaryjny, bardzo przyjemnie się prowadzi. Jedyną wadą jest troszkę za słaba moc, poza tym wszystko jest 10/10

    #4740 Odpowiedz

    Piotr

    Ja zainteresowałem się tematem motorków już w zimę, z myślą o zakupie czegoś na sezon 2017, mam 37 lat wcześniej 20 lat temu śmigałem na WSK 125.. Na początku brałem pod uwagę jakąś używaną maszynę jednak ceny 8-10 tyś za motory 10 letnie to w mojej ocenie – chore. Póki co planuję zakupić nowego Hyosunga gv125 cena coś koło 13 tyś, ale sprzęt nowy z gwarancją no i jeśli ktoś ma prawo jazdy B to idzie ponad tysiaka na prawku zaoszczędzić…

    #4784 Odpowiedz

    Konrad

    Cześć,

    z tego co widzę, to nikt nie napisał o Kymco Zing II. Ja go kupiłem (wzrost: 172 cm, waga: 76 kg w porywach do 80 :)) i powiem Wam, że jestem bardzo zadowolony. Max prędkość jaką osiągnąłem to 120 km/h, ale szczerze odradzam tak ‚pędzić’ Waga motocykla to ok 160 kg i jak dmuchnie z boku to naprawdę to czuć. Optymalnie jeździ się w granicach 90 – 105. Ładnie brzmi jak na swoją pojemność. Jest bardzo wygodny! W mieście sprawdza się świetnie bo ma stosunkową wąską kierownicę. Niski środek ciężkości więc łato się manewruje między autami. Poza miastem też ok, choć na stromych podjazdach brakuje mocy. Ogólnie bardzo polecam. Ja jeżdżę od roku i… właśnie zacząłem kurs na A bo tak mnie wkręcił temat 🙂

    #4792 Odpowiedz

    Przemek

    Czy ktoś widział może ten moto? Może coś o nim powiedzieć czy warto?
    http://allegro.pl/junak-131-chopper-125-cm-2016-r-i6767490650.html#thumb/2

    #4795 Odpowiedz
    Zdjęcie profilowe Langer-Tychy
    Langer-Tychy
    Uzytkownik

    Junak M11, Barton Classic, Keeway Superlight, Kymco Zing i dziesiątki innych modeli do wyboru. Nikt nie udzieli na takie pytanie odpowiedzi nie posiadając jakichkolwiek innych informacji.

    #5001 Odpowiedz

    Błażej

    Witam,
    Mam okazję zakupić Kymco Zing 1998 rok. Wizualnie bardzo mi się podoba, jeździ też super. Czytam natomiast że jest duży problem z częściami. Ktoś ma jakies doświadczenie z tymi motorkami? Chodzi mi o awaryjność i o dostępność części. Z góry dziękuję za odpowiedzi

    Pozdrawiam
    Błażej

    #5118 Odpowiedz

    Darek

    Witam ja mam intrudeta 125 i jestem bardzo zadowolony jednak potrzebuje przedni blotnik a nie jest dostepny wie moze ktos od czego pasuje podpowieccie prosze

Przeglądają 43 wpisy - 1 przez 43 (z 43 w sumie)
Odpowiedz do: Jaki chopper 125 kupić? co polecacie?
Twoje informacje




Lost Password

Register