Przemysław

  • O Motors porcie swego czasu słyszałem sporo złych rzeczy. W internecie sporo złego na ich temat można przeczytać. Jak planowałem kupno swojej 125 to planowałem tam pojechać ale po zasięgnięciu informacji o tym skle[…]

  • @anonimie myślałem że tylko Honda jest w Katowicach. No to też ponad 40 km. Tak, w Gliwicach jest większość chinoli ale chyba benelli tam nie mają. Chyba że coś się ostatnio zmieniło. W city riderze w Gliwicach k[…]

  • Wszystko zależy gdzie kto mieszka. Ja do najbliższego salonu hondy mam ponad 45 km, a do Yamahy chyba ponad 90 km. Do benelli mam mniej jak 40 km a do keewaya trochę ponad 50.

  • No rzeczywiście te zontesy doganiają markową konkurencję. Jakieś 5-6 tys im brakuje do markowych 300. Może lepiej poczekać aż będą w Polsce fizycznie i wtedy oceniać punkty sprzedaży i serwisy. Bo teraz to takie gd[…]

  • Przemysław opublikował nowy komentarz aktywności 1 tydzień, 1 dzień temu

    Do Bytomia mam jakieś 30 km więc może i kiedyś jak będzie ładna pogoda to się wybiorę pozwiedzać okolicę. Zazwyczaj kursuje w okolicach Tarnowskich Gór bądź czasami zapuszczam się w rejony Czeladzi, Sosnowca i dalej w stronę Katowic.

  • Przemysław opublikował nowy komentarz aktywności 1 tydzień, 2 dni temu

    Ja wymieniałem na pierwszym przeglądzie przy 550 km. Nie widziałem potrzeby zmiany wcześniej. Tu jest papierowy filtr który powinien wyłapywać ewentualne opiłki. To nie to samo co silniki bez filtrów w tanich chinolach gdzie po 100-200 km olej się mieni od opiłków. Ale jeśli chcesz to zmień tyl…Rozwiń

    • Dzięki kolego 🙂
      Jakbyś wybierał się na południe zapraszam 🙂

      • Do Bytomia mam jakieś 30 km więc może i kiedyś jak będzie ładna pogoda to się wybiorę pozwiedzać okolicę. Zazwyczaj kursuje w okolicach Tarnowskich Gór bądź czasami zapuszczam się w rejony Czeladzi, Sosnowca i dalej w stronę Katowic.

  • Przemysław opublikował nowy komentarz aktywności 1 tydzień, 2 dni temu

    Tak, do pierwszego przeglądu robiłem przerwy po maksymalnie 20 kilometrach. Oczywiście jazda głównie w średnim zakresie obrotów ale i czasami wkręcałem go na wyższe obroty. Po przeglądzie już robiłem za jednym razem po 50 km i już częściej wkręcałem go na wyższe obroty a po przekroczeniu 1000…Rozwiń

    • Dziękuje serdecznie 🙂
      Obecnie mam 105 km przebiegu. Jazda do 6-6.5 tys obrotów. Po 20 km przerwy do 2 godzin.
      Normalnie się rozpędzam i hamuje silnikiem. Czasami obroty wyżej do 7 tys ale rzadko. Planuje zmienić olej koło 150 km przebiegu potem na 500 km.

      • Ja wymieniałem na pierwszym przeglądzie przy 550 km. Nie widziałem potrzeby zmiany wcześniej. Tu jest papierowy filtr który powinien wyłapywać ewentualne opiłki. To nie to samo co silniki bez filtrów w tanich chinolach gdzie po 100-200 km olej się mieni od opiłków. Ale jeśli chcesz to zmień tyl…Rozwiń

        • Dzięki kolego 🙂
          Jakbyś wybierał się na południe zapraszam 🙂

          • Do Bytomia mam jakieś 30 km więc może i kiedyś jak będzie ładna pogoda to się wybiorę pozwiedzać okolicę. Zazwyczaj kursuje w okolicach Tarnowskich Gór bądź czasami zapuszczam się w rejony Czeladzi, Sosnowca i dalej w stronę Katowic.

  • Jak dla mnie to idealnym moto byłby rks sport z kołami, hamulcami, przednim zawieszeniem oraz lampą z rkv 2019 i licznikiem z rkv 2017 😛 ale niestety takiego nie ma więc rkv musi mi wystarczyć 🙂 . Już prawie 2 tys swoim rkv od połowy sierpnia zeszłego roku natłukłem i jak na razie jestem ba…Rozwiń

  • Jeśli chodzi o rkv to raczej trzeba się nim przejechać żeby go docenić ale jeśli ci już na starcie przeszkadza to że jest niski to rzeczywiście nie ma nic do zaoferowania. W zasadzie teraz rkv jest już trochę przestarzały bo niewiele zmienił się od pierwszej wersji. Rks za to z każdą nowszą…Rozwiń

  • No właśnie, trzeba się na tym znać. Bo jak ktoś nieogarnięty się za to weźmie to raczej nic dobrego z tego nie wyjdzie. W końcu nie każdy musi być mechanikiem.

  • Jeśli wywalisz sterownik wtrysku to będziesz musiał zamontować coś co będzie sterowało cewką zapłonową.

  • Na nowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej przyjdzie mi poczekać jakieś półtora tygodnia. Importer jest dopiero w trakcie sprowadzania tych części. Dobrze że samo podświetlanie działa więc jeszcze jakoś jeźd[…]

  • W zasadzie za każdym razem. Co najwyżej o 1 km/h się różniły ale to raczej znikoma różnica.

  • Liczniki w każdym pojeździe lekko zawyżają prędkość ale raczej w pełni sprawnym pojeździe nie powinno to być więcej jak 5-10 km/h. W zasadzie jeszcze w żadnym pojeździe który miałem licznik nie zawyżał o więc[…]

  • Już co niektórzy tu rozprawiali o tym dlaczego weszło euro 4. Możesz sobie tych dyskusji poszukać. Pamiętaj że ono weszło do wszystkich motocykli nie tylko 125. I jak nie wiadomo o co chodzi to przeważnie chodzi o kasę.

  • Norma euro 4 jest obowiązkowa czy ci się to podoba czy nie a to czy ma coś wspólnego z ekologią w przypadku 125 to już inna kwestia. Ja tu tylko o kwestiach prawnych piszę.

  • A kto tu coś pisze o ekologi. Chyba tylko unia europejska myśli że to bardziej ekologiczne.
    Wtrysk ma za to inne zalety. Lepsze odpalanie szczególnie po dłuższym postoju czy niższe spalanie. Wtrysku regulo[…]

  • Cana fajna ale sprzedający trochę pocyganił w opisie. Ten rks to rocznik 2015 a nie 2017 czyli wersja na gaźniku, tak pisze nawet w dokumentach. Hamulec bębnowy z tyłu też to potwierdza. No i te 12 koni to też sp[…]

  • Kurde taki junak rsx osiąga z ledwością 100 km/h a ja na swoim rkv nawet raz do licznikowych 115 km/h dobiłem a wcale się nie kładłem na baku. To już bym wolał do rkf lub rkr dopłacić te parę stówek jakbym miał[…]

  • Ciekawe jak wyglądałby przegląd motocykla po takiej przeróbce. Czy taka przeróbka w ogóle byłaby legalna? W końcu w papierach ma zasilanie wtryskiem i spełnianie normy euro4.

  • Załaduj więcej