Piaggio Xevo 125

Dodaj do porównania
Piaggio Xevo 125

Piaggio Xevo to bezpośredni następca modelu X8, jednak posiada także sporo cech od X9, np komputer pokładowy i wyświetlacz LCD z wieloma informacjami dla kierowcy. W tym modelu znajdziemy takie bajery, jak otwierany z pilota schowek, który jest tak wielki, że słowo schowek przestaje do niego pasować. Zmieścisz w nim dwa pełne kaski lub przedmioty o długości 80cm. Gitara raczej nie wejdzie, ale mandolinę już zmieścisz. W schowkach mamy podświetlenie i specjalne miejsce na pokrowiec, który chroni naszą maszynę przed deszczem i palącym słońcem. Natomiast w przednim schowku znajdziemy miejsce dla kilku drobiazgów, oraz gniazdko 12V do ładowania telefonu, lub też nawigacji. Ten skuter został zaprojektowany nie tylko z myślą o kierowcy. Pasażer będzie się na nim czuł bardzo komfortowo, ma bowiem swoje oparcie i wyprofilowane podnóżki, ale wyjątkowe jest to, że ma także uchwyty w tylnej kanapie. Jeżeli potrzebujesz podwieźć kogoś z pracy i nie chcesz aby ten ktoś cię obejmował, będzie mógł się trzymać tych uchwytów pozostawiając nienaruszoną twą nietykalność. Z technicznego punktu widzenia, na uwagę zasługują świetne hamulce. Przednia tarcz hamulcowa ma 260mm. Taka sama montowana jest także w mocniejszej wersji z silnikiem 250. Co do jakości wykonania, to możemy spodziewać się górnej półki, chociażby ze względu na cenę, która nie ma sobie równych w stajni Piaggio. Ale także rodowód włoskiego producenta każe przypuszczać, że będzie to trwały sprzęt. Jako minus zaliczamy tylko wysokie spalanie które sięga 4 litrów. Jednak to jest skuter klasy biznes, zatem tutaj liczy się bardziej, komfort i moc niż ekonomia.
Piaggio Xevo jest konkurencją dla Yamahy X-max. Używany egzemplarz można nabyć od 3000.

Film

Dane techniczne:

Cena
Cena producenta, lub cena rynkowa za używane
Nowy 20 500
Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
11
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
14.96
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
161
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.068
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
3.9
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Automatyczna
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Cieczą
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna
105
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
90
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
760
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar koła przedniego
Im większe koło tym jazda jest bardziej komfortowa
14
Rozmiar koła tylnego
Im większe koło tym jazda jest bardziej komfortowa
14

Udostępnij ten post

Założyciel strony motocykle-125.com.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.
Uwaga! Jeżeli posiadasz sprawdzone informacje na temat tego motocykla, napisz w komentarzu lub na blog@motocykle-125.com.pl, uzupełnimy dane. Właśnie tak powstaje nasz katalog. Dziękujemy za współpracę!
REKLAMA

5 komentarzy

  1. Posiadam ten skuter od paru miesięcy jestem zadowolony top speed na zegarach byl 130km. Zmienie jeszcze tylko opone i powinien poleciec 135km bo w chwili obecnej jestem w fazie przeróbek i bawienia sie napędem maxx speed wynosi 120-122 sprawdzałem na gps bylo 117km ale wialo delikatnie. Dobry skuter tyle moge powiedzieć.

    Odpowiedz
  2. ja mam go od 2tyg rocznik 11` i jestem super zadowolony

    Odpowiedz
  3. kto wie jak ustawia się wyświetlacz by pokazywał np. temp. na zewnątrz itp.

    Odpowiedz
  4. w środku schowka po lewej stronie masz mode i tam zmieniasz , temp , i inne funkcje .

    Odpowiedz
  5. W moim przypadku egzemplarz okazał sie dość lipny.
    Po pary tygodniach jazdy spalił sie immo. Koszt wymiany wraz z kluczykami 1450 zł. Egzemplarz 2015 r. z przebiegien 4000 km.

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>