ArhiX

  • Robię offtop, no ale co poradzę…

    Panie „wykrzyknik znak zapytania”… 23 lata mieszkałem w takiej wsi, gdzie ludzie dalej zabijają świnie na podwórkach, za stodołami leżą sterty azbestowych płyt, a szczury w[…]

  • Naprawdę nie czuję, żebym musiał tłumaczyć się ze swoich wyborów – w moim uznaniu dokonałem najlepszego i w pełni przemyślanego wyboru, dopasowanego pod MOJĄ sytuację.

    Postaram się jednak przybliżyć mó[…]

  • RSX i RACER to dwie różne fabryki, chociaż pod wspólną flagą Junaka. Mam nadzieję, że tutaj problemów z wtryskiem nie będzie 😉

    Czy badziew czy nie zawyrokuję, jak już trochę nim pojeżdżę i jak pojeździ nim wi[…]

  • Szczerze mówiąc sam rozważałem kupno Keewaya, Benelli lub Pulsara w 125. Przez długi czas przymierzałem się do TRK502X, ale w końcu uznałem, ze jestem zbyt niedoświadczony na tak duże moto (zerowe doświadcze[…]

  • Oj śliczna ta sztuka Masai Furious. Aż się serduszko rozpływa. 15 KM i wygląda naprawdę kozacko. Wiem, że Malaguti też oferuje 15 koników, ale to zupełnie nie mój gust.

  • @bsw I o to chodzi 😉

    Tłok, który nie pracuje to taki, który nie ulegnie zniszczeniu.

    Profit.

  • Jest to news który przeczytałem kiedyś na innej stronie poświęconej motocyklom.
    W google: „Zróbcie hałas! Komisja Europejska wprowadza zabawny przepis dotyczący elektryków”

  • Słyszałem pogłoski, że Unia ma narzucać instalację… generatorów dźwięku w pojazdach elektrycznych co w świetle narzucenia wyciszania do granic możliwości obecnych pojazdów silnikowych jest niejako zabawne.

  • Ciekawa sprawa z tą Aprillą – nawet, jeżeli to wersja sportowa, to interesujące, że można było wyciągnąć tyle mocy z tak małej jednostki. Ciekawe jak miała się sprawa z jej żywotnością przed i po takim „odblokowaniu”.

  • Nieważne czy Chiny czy Japonia czy Demokratyczna Republika Konga. Na pojemności 125cc więcej niż 120 nie pojedziesz bez katowania silnika, chyba, że na kwasie – wtedy to i w nadświetlną skoczysz.

  • Nie będę się kłócił z osobistymi preferencjami i odczuciami, ale nie zgodzę się z Pana komentarzem, Panie @ZZR1400. To, że nie żyjemy na dalekim wschodzie nie oznacza, że ludzie nie patrzą na takie rzeczy jak[…]

  • Ojć. To przepraszam za wprowadzanie w błąd użytkowników. Z artykułów, które czytałem, byłem niemal pewien, ze obecnie obowiązuje norma 96dB – widocznie były już nieaktualne.

  • Najpewniej do 2020 roku czyli do chwili wejścia w życie normy EURO5, chyba, że coś się jeszcze do tego momentu zmieni w jej zapisach.

    Nie oszukujmy się: to duża redukcja hałasu. Ciężka do otrzymania w motocykla[…]

  • Moje pierwsze wrażenia po zobaczeniu artykułu z nowościami od Junaka: „kocia morda”. Zmieniły się (pozytywnie) po przymiarce i dokładnym obejrzeniu maszyny stojącej u pobliskiego sprzedawcy (mam do niego niecał[…]

  • Czasami się opłaca. Nie dość, że motocykl już dotarty, to jeszcze zapewne niekatowany. Sam przymierzałem się do Bartona Classic, zanim jeszcze go nie sprawdziłem i nie okazał się za mały. Szukając natrafiałem[…]

  • Widywałem już za 3

  • Szczerze mówiąc to *OSOBIŚCIE* mając do wyboru nowego chińczyka, którego sam dotrę i dopieszczę, a markowego będącego w tej samej cenie, ale z przebiegiem 50-75k, szlifie i innej, nieznanej przeszłoś[…]

  • Nie trzeba się też tak wycofywać. Odrobina profesjonalnego nazewnictwa wcale nie zaszkodzi i jest doceniana. Problem leży raczej w tym, że po tym miejscu kręcą się też osoby o charakterze trolli, które starają s[…]

  • Najpierw płacz, bo motocykle drogie. Potem płacz, że motocykle jednak tanie. Zdecyduj się Pan wreszcie i skończ produkować bo tylko coraz bardziej się Pan kompromituje.

    Zaczyna to przypominać krzyki antyszc[…]

  • Całkiem ten model przypadł mi do gustu. Czekam na pełną specyfikację techniczną. Boję się jednak, że model ten będzie prezentował trochę zbyt wysoką półkę cenową, jak na moje możliwości i raczej zatrzymam się na c[…]

  • Załaduj więcej