Akurat Rieju montuje motocykle u siebie, a firma jest nadal w rękach rodziny założycieli. To że, projektują swoje motocykle korzystając z dostępnych „klocków” to już norma w dobie globalizacji. Małe firmy nie mają[…]
Luźne pytanie, dlaczego Romet CRS 125 fi 11 kM i wadze 130 kg jest wolniejszy od keeway superlight 125 i 167 kg z 10kM o 10 km/h na prędkości max? Jeden i drugi miałem od nowości ,a Romera kupiłem z nadzieją, że lżejszy o 30 kg to będzie szybszy s tu niemiła niespodzianka
KSL waży 134kg wg specyfikacji producenta, a nie 167kg. Różnica w v-max na przykład inne przełożenie. W enduro stawia się na moment do dzielności w terenie, a nie duże v-max na szosie.
Obydwa motocykle ważyłem u siebie w pracy na wadzę przemysłowej, dokładnie 167 kg waży KSL , a 134 kg Romet. Myślę właśnie,że przełożenia tutaj grają rolę bo Romet przyśpiesza naprawdę fajnie, dochodzi do tego że jest wysoki a ja mam te 190cm i opór powietrza może robić swoje.
No niestety przy tym wzroście robi się za żagiel 🙂 , ale zawsze można się troszkę położyć na baku. Przy tych parametrach silnika niestety, albo prędkość, albo przyśpieszenie, nie można mieć wszystkiego.
Nie doceniasz mojej zdolności zdobywania tych informacji poza drogą oficjalną. Hahaha
Niektórzy importerzy nie robią żadnego problemu i podają fabrykę.
Beniaminie, ja tu jednej rzeczy nie rozumiem, przedstawiciel firmy X wiedząc, że współprowadzisz bloga o motocyklach ujawnia Ci informacje o nowych motocyklach, które zamierzają wprowadzić do oferty. Przeci[…]
Większość Maxi jest dla max 180-185, u wyższych tyłek ląduje niżej niż kolana i pozycja daje po plecach, w dodatku często kiera koliduje z kolanami, mało niestety skuterów, w których można dać raisery kierownicy be[…]
Ściana
Beniamin Mucha commented on the post, Czym jest marka? Jak nieświadomie kupić Chiński motocykl. 3 lata, 7 miesięcy temu
Akurat Rieju montuje motocykle u siebie, a firma jest nadal w rękach rodziny założycieli. To że, projektują swoje motocykle korzystając z dostępnych „klocków” to już norma w dobie globalizacji. Małe firmy nie mają[…]
Beniamin Mucha commented on the post, Wady motocyklizmu, czyli o tym że twoja żona ma rację… 3 lata, 7 miesięcy temu
Chyba nie doczytałeś do końca. To miało być w krzywym zwierciadle 🙂
Wszystko powyższe brzmi jak ponury żart? Ktoś powie, że przerysowane, że przesadzone z mojej strony i będzie miał rację. Ale nieraz tak w[…]
Bobber opublikował 3 lata, 7 miesięcy temu
Luźne pytanie, dlaczego Romet CRS 125 fi 11 kM i wadze 130 kg jest wolniejszy od keeway superlight 125 i 167 kg z 10kM o 10 km/h na prędkości max? Jeden i drugi miałem od nowości ,a Romera kupiłem z nadzieją, że lżejszy o 30 kg to będzie szybszy s tu niemiła niespodzianka
KSL waży 134kg wg specyfikacji producenta, a nie 167kg. Różnica w v-max na przykład inne przełożenie. W enduro stawia się na moment do dzielności w terenie, a nie duże v-max na szosie.
Obydwa motocykle ważyłem u siebie w pracy na wadzę przemysłowej, dokładnie 167 kg waży KSL , a 134 kg Romet. Myślę właśnie,że przełożenia tutaj grają rolę bo Romet przyśpiesza naprawdę fajnie, dochodzi do tego że jest wysoki a ja mam te 190cm i opór powietrza może robić swoje.
No niestety przy tym wzroście robi się za żagiel 🙂 , ale zawsze można się troszkę położyć na baku. Przy tych parametrach silnika niestety, albo prędkość, albo przyśpieszenie, nie można mieć wszystkiego.
Langer skomentował motocykl 3 lata, 7 miesięcy temu
Potwierdzam: Sa lub Sa500 ma zdecydowanie ten kompleks.
jas13 skomentował motocykl 3 lata, 7 miesięcy temu
Proponuje od razu Haykę, po co się ograniczać, jak zwijać asfalt to po całości.
Zamroczony skomentował motocykl 3 lata, 7 miesięcy temu
Jeśli nie Foshan to może Guangzhou City Kavaki Power. Po zdjęciach widać że w obu fabrykach składają na tych samych częściach.
Beniamin Mucha commented on the post, Czym jest marka? Jak nieświadomie kupić Chiński motocykl. 3 lata, 7 miesięcy temu
Nie doceniasz mojej zdolności zdobywania tych informacji poza drogą oficjalną. Hahaha
Niektórzy importerzy nie robią żadnego problemu i podają fabrykę.
jas13 commented on the post, Czym jest marka? Jak nieświadomie kupić Chiński motocykl. 3 lata, 7 miesięcy temu
Beniaminie, ja tu jednej rzeczy nie rozumiem, przedstawiciel firmy X wiedząc, że współprowadzisz bloga o motocyklach ujawnia Ci informacje o nowych motocyklach, które zamierzają wprowadzić do oferty. Przeci[…]
jas13 commented on the post, Czym jest marka? Jak nieświadomie kupić Chiński motocykl. 3 lata, 7 miesięcy temu
Większość Maxi jest dla max 180-185, u wyższych tyłek ląduje niżej niż kolana i pozycja daje po plecach, w dodatku często kiera koliduje z kolanami, mało niestety skuterów, w których można dać raisery kierownicy be[…]
Beniamin Mucha commented on the post, Czym jest marka? Jak nieświadomie kupić Chiński motocykl. 3 lata, 7 miesięcy temu
Jak nie ma jak jest 🙂