Barton FNX 125

Dodaj do porównania
Barton FNX 125

Barton FNX 125 to jedno z wielu wcieleń motocykla, który najprawdopodobniej korzeniami sięga do fabryki YAMASAKI w Chinach. Ciekawe jest to, że na stronie polskiego importera Barton Motors, model ten znajduje się w dziale Archiwum. Faktycznie niewiele sztuk nowego egzemplarza da się znaleźć, chociażby na Allegro. Alternatywą dla Bartona jest Junak 123 oraz GB Husky.

Dane techniczne:

Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
8.83
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
12
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
120
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.074
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
3
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Manualna 5 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna licznikowa
90
Prędkość maksymalna GPS
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
80
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
810
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
3.00/ R18
Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
110/80 R17
Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie

Udostępnij ten post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

11 komentarzy

  1. O, też nie wiedziałem o tym modelu. Ciekawe, czy jest jeszcze produkowany, bo wygląda świetnie i jeśli jest tak porządny jak inne Bartony (np. Falcon, Classic, albo N125), to z pewnością znalazło by się wielu chętnych. Gdyby nie to, że kupiłem już Falcona, to szczerze powiedziawszy bym się zastanawiał…

    Odpowiedz
  2. Fajnie jak by w danych technicznych jednocylindrowców była pozycja czy posiada wałek wyrównoważający czy nie. Myślę że nie tylko ja bym sobie tego życzył. Serdecznie pozdrawiam.

    Odpowiedz
    • Jestem zdecydowanie za!

      Odpowiedz
      • Popieram !

        Odpowiedz
    • Byłoby super. Tylko jak ich do tego przekonać?

      Odpowiedz
    • Posiada dodatkowy przeciwciezar przy wale drgań / drgań nie ma

      Odpowiedz
  3. a jakiś szczęśliwy lub nie hihihi posiadacz sprzętu naskrobie kilka słów o moto

    Odpowiedz
  4. a jakiś szczęśliwy lub nie hihihi posiadacz sprzętu naskrobie kilka słów o moto

    Odpowiedz
  5. FNX od ok. 2-3 lat nie jest już oferowany przez Bartona, bliźniacze modele od Zippa czy Junaka wypadają z oferty z końcem tego roku i właściwie są już niedostępne. GB od ok. 6 lat już nie sprzedaje jednośladów silnikowych, firma proponuje wyłącznie rowery.
    Silniki tego modelu wyposażone były w balancer, a tylny hamulec był najczęściej tarczowy, ale i bębnowe wersje się zdarzały.

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>