Aktywność

  • Langer opublikował 7 lat, 4 miesiące temu

    Kończą mi się motorki 2015/2016, a o nowych z 2017 nic nie słychać…

    • My też żadnych przecieków nie mamy ;-(. Gdzie w innych krajach Unijnych już się podaje powoli co będzie….

      • No jak panowie, nowe „stare” pojazdy z euro3 już jadą do polski, a na Euro4 już z dużym prawdopodobieństwem możemy powiedzieć co się szykuje na przyszły rok 😀

        • Masz jakieś przecieki? Ja tylko uzupełniłem moją listę o Keewaya RKS i RKV, bo Keeway UK oficjalnie zapowiedział modele EURO 4

          • Coś tam już słyszałem, ale proszony byłem by jeszcze się nic nie mówić (głównie dlatego że nie jest w 100% pewne ) Generalnie to przeszukiwałem strony chińskich producentów, i jest kilka pewnych pozycji… co by się nie powtarzać to jest wpis na moim blogu ze zdjęciami 🙂

            • Widzę że lista prawie się z moją pokrywa :-).
              No, przegapiłem Junaka 131

            • Bo to takie już pewniaki. Miałem jeszcze wspomnieć o oczywistych oczywistościach, np. Z One w obu wersjach… Z Keewaya będzie oczywiście mój ulubieniec Superlight, formalność dostosować Silverblade. Wiem że Benyco ma fajną bardzo budżetową propozycje. Myślę że Romet powinien bardzo pozytywnie zaskoczyć, sugerując się związkiem z Zongshenem 🙂

            • Myślisz że do Superlighta wpakują silnik OHC? Bo nie widziałem EFI do OHV Hondy jeszcze.

            • Myślę że napewno. Jeszcze w czerwcu słyszałem że ten model szykowany jest na euro4. Oczywiście z CBS i bębnem z tyłu. Patrząc na angielską stronę keewaya mają tam info o modelu 2017r.