Nowości

Co zobaczymy na Targach Warsaw Motorcycle Show 2019?

Co zobaczymy na Targach Warsaw Motorcycle Show 2019?

Klasycznie już, jak co roku, zapraszamy na targi wszystkich tych, którzy stoją przed wyborem zakupu motocykla. Tylko 2 razy w roku można zapoznać się z tak dużą ilością maszyn w jednym miejscu. Pierwszą okazją to Targi Warsaw Motorcycle Show.

Na odwiedzających czekać będą premiery najlepszych światowych marek, ekspozycja powyżej 1 000 motocykli oraz oferta wystawców z całego świata – od pojazdów, przez sprzęt, wyposażenie, odzież i akcesoria po specjalistyczne usługi serwisu czy tuningu. Targi odbędą się 1-3 marca w Ptak Warsaw Expo. Poprzednia edycja wydarzenia przez trzy dni przyciągnęła niemal 60 tysięcy odwiedzających. W wydarzeniu udział wzięło 170 wystawców.

W tym roku będziemy mogli zobaczyć nie tylko dotychczasowe modele ale także sporo nowości. W kategorii 125 najwięcej chyba zaprezentuje Junak. Mamy do obejrzenia kilka nowych modeli. Szczególnie warty uwagi będzie Junak M15.

Następne ciekawe stoisko do odwiedzenia, należeć będzie do firmy Motor-Land, która w zeszłym roku pokazała najwięcej nowości. Niektóre zeszłoroczne premiery trafiły niedawno do sklepów (np KEEWAY RKR) więc odwiedzenie stoiska z pewnością nabiera jeszcze większego sensu. Poza tym zobaczymy nowość RKS w wersji Sport.

Coś nowego ma się też pojawić na stoisku Benelli i Kymco ale raczej to nie będą 125-tki. Yamaha zaprezentuje nową wersję YZF-125. Na polski rynek 125-tek wszedł także Peugeot i będziemy mogli zobaczyć chociażby skuter o nazwie PULSION.

Niestety od Rometa nie mamy żadnych informacji co zaprezentuje w tym roku.

Jeżeli będziecie chcieli przybić pionę z nami to Zapraszamy. Ja, Beniamim i Kamil będziemy w sobotę wałęsać się gdzieś między stanowiskami.

Udostępnij ten post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

24 komentarze

  1. Pewnie znowu bez Hondy i Kawy

    Odpowiedz
    • Jednak Kawasaki ma być, wystawia dealer z Konstancina
      H-D wystawia salon z Warszawy, itd.

      Odpowiedz
  2. czyli nic konkretnego się nie zobaczy liczyłem w tym roku na benelli 302r, tvs apache 310rr,loncin gp300,ycr 400cc ale na te targi z tym poziomem nie ma co liczyć.

    Odpowiedz
    • 302r widziałem w salonie w czerwcu, stał chyba za 19tys., więc podejrzewam, że Motorland będzie miał go na stoisku

      Odpowiedz
  3. Keeway/Benelli tylko szumnie zapowiada nowości, których niema np nowy TX 125 ADT.
    W tych okolicznościach w bajki o TRK 125 / Leoncino 125 już nie wierzę.
    Z „nowości” to będzie Junak Z1 i RSX
    :-]

    Odpowiedz
    • Jak nie będzie Hondy i Kawy, to lipa, bo chciałem oblukać Versysa 300 i odświeżoną Hondę CB500X. Skuterów też jestem ciekaw. A te Benelli TRK 251, czy Keeway TX ADV, to chyba faktycznie jakieś białe kruki. Jakoś słabo widzę silnik 125 w budzie Leoncino. Troche to będzie groteskowo wyglądać, taki silniczek w tej ramie z grubymi lagami, o osiągach nie wspominając.

      Odpowiedz
      • Leoncino 500 jest bardzo podobny do Leoncino 250/125. Na pierwszy rzut oka – takie same. Gdy się przyjrzymy rama jest inna , zbiornik paliwa też. Waga 500stki 207kg. Waga 250/125 to 164 kg. 43 kg mniej. Jak na 125 sporo. Chociaż będzie w nim silnik jak w RKF. Czyli prawie 13KM. Będzie fajny.

        Odpowiedz
    • Trk 125 wejdzie do produkcji pod koniec tego roku. Do sprzedaży pewnie trafi w marcu 2020. W Azji wcześniej. Mam już specyfikacji w PDF. Mogę przesłać. Mam też specyfikację Leoncino 125. Jednak jeśli chodzi o Leoncino to nie znam daty rozpoczęcia produkcji. TX 125 ADV jest już produkowany i dostępny na nielicznych rynkach. To już prawdopodobnie decyzja importera. Dla mnie to nie jest problem ponieważ wolę poczekać na TRK125. Nowy silnik jak w KRF125i. TX 125 ADV jest ładny , wygląda solidnie, lekko i zwinnie. Jednak tylko produkowany jest z starszym silnikiem chłodzonym powietrzem i to się nie zmieni.

      Odpowiedz
      • Możesz mi podesłać specyfikację leoncino 125 na maila?

        Odpowiedz
    • Odpowiedz
  4. 3
    MOTORE / ENGINE
    TIPO Monocilindrico, 4 tempi, raffreddamento a liquido , 4 valvole per cilindro
    mono asse a camme in testa
    TYPE Single cylinder, 4-stroke, liquid cooled , 4 valves for cylinder single
    overhead camshaft
    CILINDRATA
    124.8 c.c.
    DISPLACEMENT
    ALESAGGIO x CORSA
    Ø54,0 x 54,5 mm
    BORE x STROKE
    RAPPORTO DI COMPRESSIONE
    11,6:1
    COMPRESSION RATIO
    POTENZA MASSIMA
    9.4 kW (12.8cv)@ 9500 rpm
    RATED OUTPUT
    COPPIA MASSIMA
    10.0 Nm (1.0 Kgm)@8500 rpm
    MAX. TORQUE
    LUBRIFICAZIONE Forzata a carter umido
    LUBRICATION Forced wet sump
    ALIMENTAZIONE Iniezione elettronica con corpo farfallato ø XX mm
    FUEL SUPPLY Electronic fuel injection with throttle body ø XX mm
    IMPIANTO DI SCARICO Con sistema catalizzato e sonda lambda
    EXHAUST SYSTEM With catalytic converter and oxygen sensors
    OMOLOGAZIONE
    Euro 4 – CO2 emissions: 51 g/km – Fuel consumption 2.2 l/100km
    CERTIFICATION
    FRIZIONE In bagno d’olio
    CLUTCH Wet clutch
    CAMBIO 6 rapporti
    GEARBOX 6 speeds
    TRASMISSIONE FINALE A catena
    FINAL DRIVE Chain drive
    IMPIANTO ELETTRICO / ELECTRIC EQUIPMENT
    ACCENSIONE
    XXXX
    IGNITION

    Odpowiedz
  5. CANDELA
    NGK CR8E
    SPARK PLUG
    AVVIAMENTO ELETTRICO
    STARTING ELECTRIC
    CICLISTICA / CHASSIS
    TELAIO Traliccio in tubi in acciaio
    FRAME Steel trestle in steel tubes
    SOSPENSIONE ANTERIORE Forcella upside-down con steli ø 41 mm
    FRONT SUSPENSION Ø 41 mm upside-down forks
    ESCURSIONE SOSPENSIONE
    ANTERIORE 125 mm
    FRONT SUSPENSION STROKE
    SOSPENSIONE POSTERIORE Forcellone oscillante con monoammortizzatore centrale.
    REAR SUSPENSION Rear swing arm with central shock absorber
    ESCURSIONE AMMORTIZZATORE
    POSTERIORE 51 mm (without rubber 60mm )
    REAR SHOCK ABSORBER STROKE
    FRENO ANTERIORE Disco singolo flottante ø280 mm con pinza a 4 pistoncini e ABS
    FRONT BRAKE Single floating disks ø280 mm with 4 pistons calliper with and ABS
    FRENO POSTERIORE Disco singolo ø240 mm con pinza flottante singolo pistoncino e ABS
    REAR BRAKE Single disc ø240 mm with floating calliper single piston and ABS
    TIPO CERCHIO ANTERIORE In lega di alluminio
    FRONT RIM TYPE Aluminum alloy
    DIMENSIONI CERCHIO ANTERIORE
    17” x MT 3.50” DOT
    FRONT RIM DIMENSIONS
    TIPO CERCHIO POSTERIORE In lega di alluminio
    REAR RIM TYPE Aluminum alloy
    DIMENSIONI CERCHIO
    POSTERIORE 17” x MT 4,00” DOT
    REAR RIM DIMENSIONS
    PNEUMATICO ANTERIORE
    110/70 – R17
    FRONT TYRE

    Odpowiedz
  6. PNEUMATICO POSTERIORE
    150/60 – R17
    REAR TYRE
    DIMENSIONI / DIMENSIONS
    LUNGHEZZA
    2040 mm
    LENGHT
    LARGHEZZA SENZA SPECCHI
    840 mm
    WIDHT EXCLUDING MIRRORS
    ALTEZZA SENZA SPECCHI
    1115 mm
    HEIGHT EXCLUDING MIRRORS
    ALTEZZA SELLA PILOTA
    810 mm
    PILOT SEAT HEIGHT
    INTERASSE
    1370 mm
    WHEELBASE
    ALTEZZA DA TERRA*
    170 mm
    GROUND CLEARANCE*
    MASSA A SECCO *
    164 kg
    DRY WEIGHT *
    CAPACITA’ SERBATOIO
    12.5L
    USABLE TANK VOLUME
    RISERVA
    2L

    Odpowiedz
  7. A kiedy jakas relacja z targów

    Odpowiedz
    • Pierwsza relacja z targów wisi na ściance, tylko koledzy tak zażarcie dyskutują w innych tematach, że relacja zaginęła w otchłani archiwum.

      Odpowiedz
  8. Moim zdaniem wydawanie 12000 tyś.na nowy motocykl 125 o tak słabych parametrach to troszku za wiele.Kupi taki jeden lub drugi nówke i po sezonie stwierdzi że robi kat.A bo jest za wolno i słabo.Ile dostanie po roku?Ja osobiście drugi sezon mam Derbi Terrę i to jest moto które daje wiele radochy i na pewno nie traci tyle na wartości.Jest spory jak na 125 ale tez lekki i ma te całe 15 KM.Można kupić za 8000 i po roku za tyle sprzedać.Bo tego jest mało o trzyma cenę.Pewnie wielu się że mną nie zgodzi ale takie są moje odczucia.Pozdro dla właścicieli Terry oni wiedzą o co chodzi.

    Odpowiedz
    • @Michał Terra, dlaczego bronisz ludziom wydawać ich pieniądze, na takie zabawki, jakie im się podobają?
      Oni nie są Tobą i mogą mieć inny punkt widzenia na życie. Jeśli po sezonie stwierdzą, że to nie jest tym czego szukali, to zmienią. Kwestia ile na tym zyskają/stracą to ich ból głowy, a nie Twój.
      Jakoś jak zrobisz kat. B, nikt Ci nie mówi, że teraz tylko Ferrari. Możesz kupić Malucha, jak się znudzi zmienić na Focusa, a potem na E46. Nie wiem, dlaczego jak ktoś tak robi z motocyklami, to ludzie uważają człowieka za idiotę?

      Odpowiedz
      • Spokojnie:))Ja nikomu nie zabraniam wydawania kasy i nikogo nie nazwalem idiotą.Jak kogoś stać to niech sobie kupi.Znam kilka osób które po jednym sezonie jazdy na 125 poszli na kat.A bo chcieli szybciej i dalej.Tak wiem na 125 też można daleko pojechać ale nie każdy ma czas zwiedzać najdalsze zakątki naszego pięknego kraju.Ja mam 40 lat i dwójkę dzieci i jak tylko mam czas to jeżdżę.Czasami po okolicy czasami dalej i to mi wystarczy.Miałem 20 lat temu Suzuki gsxr 750 i wtedy jeździło się z nudów nad morze na hot doga do Ustki a mieszkam w Wielkopolsce.Teraz po prostu chodzi o to żeby wyrwać się z domu.Robię ok.10000 km rocznie i nie wiem czy to dużo czy mało ale to 10000 km dobrej zabawy niekiedy w super towarzystwie i nikt mi tego nie zabierze.Pozdrawiam jas13

        Odpowiedz
        • Nie opłaca się wydawać, dla mnie to max 6000 za jakiś dobry model. Moc to jedna sprawa ale najgorsza jest ta wielkość. Kiedyś widziałem Yamahę YZF lub KTM Duka, jakoś to wygląda jak stoi ale jak ktoś na to wsiądzie to wszystkie te przetłoczenia, wloty, cała linia ginie gdzies. Widać tylko kolka, kierownicę i kolana w zebach. Kupić najprostsza chińszczyznę jak ktoś już tak bardzo chcę, będzie tak samo zadowolona jak z każdego, tylko trzeba się przymierzyć bo mogą kolana się pod zbiornik w niektórych modelach nie zmieścić. Aha i czy to będzie motor za 3000 czy za 15000 nie poznasz różnicy po brzmieniu z tłumika, wszystko to skuterki. Mimo to generalnie polecam tylko w dobrej cenie i po zmianie opon + serwis aby regulował zawory. Dla wyższych lub bardziej wybrednych kat. A. Jak ktoś ma kasę to pewnie, niech bierze, ale nawet jak przejedzie na takiej maszynie to jedyne co zdoła u mnie wywołać to uśmiech, takie dziwne wrażenie człowieka jeżdżącego na kocie i ten dźwięk, a zmiana nawet na akcrapa nie pomoze bo te silniki trzeba kręcić aby chociaż za samochodami nadążyć a przy wyższych obrotach to brzmią te modyfikacje tragicznie.

          Odpowiedz
          • Za 5-6 tys to obecnie są najtańsze chińczyki. Za dobre modele trzeba nieco więcej dać. Nie żeby te były złe bo ludzie i na takich jeżdżą i są zadowoleni. Obecnie za porządnego chinola chyba z 7-9 tys trzeba dać.

            Bo ja wiem czy wszystkie 125 brzmią jak skuterki. Może dla kogoś prawie głuchego tak. Ja tam słyszę różnice między wydechami różnych 125. Fakt że ładowanie innych tłumików do 125 to już przesada bo i tak nie będzie brzmieć jak choćby 500.

          • Kolego Sa zmierz średnicę rury kolektora wydechowego w swoim moto a dowiesz się dlaczego Akrap brzmi fatalnie.

        • I teraz się zgadzam, motocykl ma być zabawką, odskocznią od jednostajności życia i obowiązków, ale jak ma się młodzież na stanie, to budżet na zabawki taty zaczyna się zdrowo kurczyć. Słabsze osiągi małych pojemności mają ten plus, że trudniej zrobić sobie kuku, a mając swoją rodzinę najważniejsze jest wrócić w całości do domu. Uszanowanie Michał Terra

          Odpowiedz
          • Dokładnie.Kiedys na YT oglądałem jak gostki katują po lasach błotach i piaskach Romety ADV 125 te zielone z bagażnikiem z przodu.I nie byli to młodzi kolesie .Widac było że cholernie dobrze się bawią.Teraz można kupić takiego mini przeprawowca za ok 4000 zł.Prosta konstrukcja do ogarnięcia samemu.Zaraz mi sie przypomniało jak to za dzieciaka Wuechami się tak z kolegami bawiłem.Nie trzeba było jechac wiele kilometrów żeby mieć radośc wystarczyło trochę błota i piachu.

  9. Najlepiej to chyba brzmi skuter z silnikiem gy6 125-150 i lekko przelotowym tlumikiem.

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>