Beniamin Mucha

  • Wszędzie w necie w końcówce zimy, a na początku wiosny pojawiają się tragiczne informacje o wypadkach motocyklowych. Miałem o tym nie pisać, bo przecież dotyczy to głównie motocyklistów bez prawka na sportowych[…]

  • To niestety było jasne od samego początku. Jako zapalony motocyklista zawodowo pracujący w tworzywach sztucznych, namówiłem mojego szefa na wejście w rynek motocyklowy. Dostałem wolną rękę. Próbowałem współpracy[…]

  • Taką masz?

    Bo jeśli masz zwykłą „okrągłą” to proponuję znaleźć sklep z częściami rolniczymi i pojechać tam ze starą uszczelką, albo lepiej z deklem – żeby uszczelki nie uszkodzić przy wyciąganiu. W ta[…]

  • Albo permanentny brak smarowania.
    Muszę się przyznać że tylko w jednej testówce smarowałem łańcuch. No ale liczę że po powrocie do importera przechodzi on serwis…a ja przecież rzadko na testach przekraczam 500km.

  • Laik motocyklowy na wieść o tym że, w Polsce są dostępne motocykle 125cc marki Husqvarna, może pomyśleć że znany producent sprzętu ogrodowego widząc boom na motocykle 125 postanowił rozpocząć ich produkcję. Ni[…]

  • Beniamin Mucha opublikował nowy komentarz aktywności 4 lata, 9 miesięcy temu

    Mam inną teorię :-).
    W 15 minut raczej nie da się przegrzać silnika- choć nie jest to wykluczone. Stanie w korku też nieraz się zdarza. Gorzej że był na wysokich obrotach. Człowiek często zakłada najgorsze, a może być pierdoła.

    Co do sprzęgła to całkiem możliwe że linka zamarzła :-).…Rozwiń

  • Zgadzam się z przedmówcami, przy 3 tyś. zmiana zębatek jest zbędna. Łańcuch jaki chcesz RK czy DID – nie musi być oringowy.
    Łańcuch kup ze spinką nie zakuwany! Będziesz mógł sam wymienić.
    Co do zaworów to Ins[…]

  • Ile km zrobiłeś na oryginalnych zębatkach i łańcuchu (10tyś, 15tyś.km,)?
    Praktycznie każdy będzie zalecał wymianę całego zespołu napędowego, ale teoretycznie wystarczy wymienić przednie koło zębate i łańcuc[…]

  • Po 2020 roku, gdzie nowości z mojego ulubionego zakątka motocyklowego, czyli Chin było jak na lekarstwo, zaczyna się wreszcie coś dziać. Przez ostatnie trzy lata wiadomo było że, jak pojawia się nowinka pod Pols[…]

  • Przecież to jest trzeci bliźniak, wiadomo że sporo części będzie miał takich samych. A jednak moim zdaniem z tym zestawieniu: krótki tłumik, błotnik na wahaczu i niespotykana gdzie indziej lampa. Robią wrażenie m[…]

  • Ale o co chodzi tobie z tymi klockami?
    Nie napisałem ani słowa o klockach hamulcowych, można zakładać że są takie same, ale nie wiem jakiej są firmy.

    Błotnik na koło to nie nowość, to JASNE, ale śmiem przyp[…]

  • Był opisany w dziale blogowym razem z pozostałą dwójką . Natomiast teraz dodałem je do katalogu. Pojedynczo.

  • Po opisaniu modeli Zontes 125 Z2 i Zontes 125 G1 został mi do opisania ich trzeci bliźniak czyli model Zontes 125 U. Zostawiłem go sobie na koniec, a to dlatego że, nie bardzo wiedziałem jak podejść do jego wyg[…]

  • Cena podana ze strony producenta (nawet na zdjęciu w artykule ją widać), na taobao widziałem model G2 za 13800 RMB. Wiec chyba tyle kosztuje u dealera w Chinach. Zastanawiające jest to że taobao można kupić nową Ya[…]

  • Przednie amortyzatory miękkie, dlatego polecam wymianę oleju w nich na gęstszy. Wtedy motocykl przy hamowaniu nie będzie nurkował tylko przewidywalnie się zatrzyma. Wymiana oleju to tania usługa. Hamulce były p[…]

  • Napisałem przecież że kurs nie jest 1 do 1. :-).
    Już kilka lat temu zauważyłem że ceny podane przez producenta chińskiego na stronie znajdują odzwierciedlenie w PLN-ach, prawie 1 do 1.
    Nie wiemy jakie umowy ma[…]

  • Patrząc na Zontesa 125 Z2, nie sposób nie zauważyć, jaki skok jakościowy osiagnął Zontes w ciągu ostatniej dekady. W 2013 poznaliśmy Junaka 123, z jego dobrej strony, na blogu na Krzysztofa Troki. Jego wyprawa[…]

  • A tutaj szukałeś?

  • Najłatwiej kupić u dealera danej marki. Możesz też spróbować szukać do Benyco NKD, to ten sam motocykli, z tej samej fabryki.

  • Wczytaj więcej