Kymco Pulsar S 125

Dodaj do porównania
Kymco Pulsar S 125

Kymco Pulsar S 125 chociaż jest trochę bezpłciowy to da się go lubić. To jest solidny sprzęt od dojazdów do pracy, na ryby, czy na wypad po pieczywo do sklepu. Brakuje mu jednak czegoś co by go trochę wyróżniało, dodało trochę pazura, zadziora. To taki trochę Volksvagen Golf. Niby jest ok, jest fajny, ale życia w nim za grosz. To jest jednak tylko moja subiektywna opinia, która nie powinna wpływać na decyzję o jego zakupie, w końcu taka była właśnie jego idea podczas projektowania.

Wśród motocyklistów najpierw utarło się przekonanie, że Kymco, jest koreańskie, później mówiono, że tajwańskie. A jakie jest naprawdę? Kymco to firma Tajwańska, posiadająca swoje fabryki również w Chinach – i Pulsar jest produkowany właśnie w Chinach. Tajwańskie motocykle są postrzegane jako lepsze jakościowo i rzeczywiście trochę prawdy w tym jest. Zresztą Kymco, chwali się, że przed wypuszczeniem nowego modelu, testuje się go na długich dystansach, aby usunąć wszelkie możliwe wady. To może być prawda. Mimo braku wałka wyrównoważającego, ten motocykl się nie rozkręca. Silnik generuje bardzo mało drgań. Pojawiają się one dopiero wtedy gdy osiągniemy bardzo wysokie obroty, przy których moc już zanika. Porównując to z silnikami, np z fabryki Fosti, to jest niebo a ziemia. Z opinii użytkowników wynika jednak, że tak samo jak chińskie sprzęty, model Pulsar, może wymagać na początku kilku wizyt w serwisie celem usunięcia niedoróbek fabrycznych czy błędów w montażu. Później nie sprawia już problemów.

Model Pulsar jest produkowany przez Kymco od 2003 roku, przechodził jednak kilka zmian. Początkowo produkowany był na Tajwanie i napędzany silnikiem OHC o mocy 10,61 KM – czyli posiadał ich więcej niż dzisiaj. Od rocznika 2014 otrzymujemy, już motocykl produkowany w Chinach, z silnikiem 156FMI-3, o dość przestarzałej konstrukcji, bo na popychaczach. Może jest to i solidne rozwiązanie, ale taki silnik generuje tylko 9,8 KM. Dźwięk tego jedno-cylindrowca nie powala, brzmi ładnie ale jak już wspominałem, nie chwyta za serce.

Tarcza hamulcowa przednia mimo, że dwu-tłoczkowa to nadal malutka. Z tylnym hamulcem nie jest lepiej, bo mamy tam bęben. Nie można jednak powiedzieć, że są tu jakieś problemy z zatrzymaniem, Pulsar hamuje przyzwoicie, w końcu mamy tu piórkową wagę. Jednak większość układów hamulcowych, ma tendencje do pogarszania się w miarę upływu czasu i kilometrów. Zakładam więc, że z czasem może być ciut gorzej, dlatego oczekiwał bym, że nowy sprzęt będzie hamował piorunująco dobrze, wtedy nawet zużycie nie pogorszy bezpieczeństwa.

Bardzo polubiłem Pulsara za mięciutkie zawieszenie. Po dziurach on dosłownie płynie. Na mojej wsi mogłem „ganiać” po polach i dawał radę nawet po zaoranym polu. Nie bałem się o niego bo z tyłu mamy solidny wahacz i gazowe amortyzatory. Kanapa jest wygodna, pozwala też na odrobinę swobody podczas zajmowania pozycji. Ktoś o niewielkim wzroście może usiąść bardziej z przodu, a wyższy bardziej z tyłu. Na desce rozdzielczej mamy standardowy zestaw wskaźników, łącznie z informacją o aktualnie zapiętym biegu, a do tego znalazł się także, mój ulubiony sygnalizator dźwiękowy, informujący o włączonym kierunkowskazie. Dla tych, którzy przesiadają się z auta, to jest dobrodziejstwo.

W Pulsarze, wszystko jest bardzo poprawne, skrzynia pracuje jak należy, żarówki świecą dobrze, plastiki dobrze się trzymają kupy a tylny bagażnik pozwala przymocować kufer, lub worek z namiotem. Tylko po co mocować tam namiot, skoro sprzęt nie bardzo nadaje się na trasy, a to za sprawą zbyt niskiej prędkości przelotowej.

Jedyna rzecz, do której mogę się przyczepić to luźne klamki hamulca i sprzęgła – taki drobiazg świadczący o budżetowości tego sprzętu. Czy mogę go polecić? Dla tych, którzy bezdusznie traktują motoryzację – tak. Jeżeli jednak oczekujesz od motocykla powiewu młodości, przygody i lansu to szukaj czegoś z wyższej półki.

Dane techniczne:

Cena
Cena producenta, lub cena rynkowa za używane
5800
Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
7.21
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
9.8
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
130
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.055
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Gaźnik
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
2 (OHV)
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Manualna 5 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Nie
Prędkość maksymalna
100
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
80
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
760
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
735
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
2010
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
2,75/ R18
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
90/90 R18

Udostępnij ten post

Założyciel strony motocykle-125.com.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

Uwaga! Jeżeli posiadasz sprawdzone informacje na temat tego motocykla, napisz w komentarzu lub na blog@motocykle-125.com.pl, uzupełnimy dane. Właśnie tak powstaje nasz katalog. Dziękujemy za współpracę!
REKLAMA

58 komentarzy

  1. ma ktos ten motocykl?jak tak to prosze o opinie,rozwazam zakup pulstara lub ck1 ewentualnie rkv

    Odpowiedz
  2. fajnie ze wreszcie opisaliscie pulstara,dodajcie jeszcze ck1

    Odpowiedz
  3. Kymco Agility, Like, również są produkowane w chińskich fabrykach Kymco. Taiwan podobnie do Japonii jest wyspą o określonej powierzchni i więcej fabryk tam nie postawią. Dlatego Kymco podobnie do Hondy i pozostałych ma fabryki w Chinach. Oczywiście know how i nadzór jakościowy pochodzi z fabryki matki.
    Na stronie producenta ma wpisany OHC, znaczy że jak zwykle są dwie wersje zależnie od rynku

    Odpowiedz
    • Też zauważyłem że na stronie piszą o silniku OHC, ale na zdjęciach wyraźnie widać że silnik jest OHV. Tak samo generowana moc na to wskazuje.
      Ale chyba Kymco UP 125 jest właśnie OHC.

      Odpowiedz
      • podejrzewam, że jedyna metoda żeby to sprawdzić, to trzeba się przejść do salonu i dokładnie obejrzeć. Na stronie Motorlandu jest jedna specyfikacja, na stronie Kymco.uk druga, a model podobno ten sam.

        Odpowiedz
        • Wystarczy zerknąć na olx. Tam wszystkie nówki to ohv z 9.8 konia. A w tej cenie można mieć dwa zippy manic lub dwa Romety k125. Czy Kymco jest dwa razy lepjej wykonane niż te sprzęty. Z silnikiem ohc byłby godny polecenia, bo 1000zl droższy od chińskich ohc, a powiedzmy lepszy jakościowo.
          Choć przypuszczam że jakość porównywalna do czołówki: Jianshe, Zongshen, Lifan…

          Odpowiedz
          • Odnośnie tej jakości Kymco w porównaniu z czołówką chińską.
            Mam 9tys. km przejechane na Kymco AC125 i żadnych nawet drobnych awarii, nic się też nie odkręciło. Średnio za to jest przemyślany, ma całkiem sporo wad na poziomie projektu i jest zacofany technologicznie do czołówki, ale jeżeli chodzi o samą awaryjność to poziom Japonii i Włoch. Ilu moich znajomych ma jakieś chińczyki, to ciągle muszą coś grzebać, a zdarzają im się też grubsze awarie już przy 2-3k km. Ja przejechałem 2 lata bez takich doświadczeń.

  4. Na stronie Motorlandu jest jakieś kompletne wariactwo, piszą moc 9,8KM, a na filmie w 23s jest napisane horsepower 10,2PS, to już nic nie rozumiem.

    Odpowiedz
  5. na jakiej stronie mozna przeczytac wiecej o kymco pulstar?strasznie malo info o tym motocyklu.

    Odpowiedz
  6. Beniamin piszesz ze junak 123 objedzie pulstara ale wydaje mi sie ze pulstar jest znacznie trwalszy i lepiej wykonany,na zachodzie kymco ma bardzo dobre opinie

    Odpowiedz
    • Z tym junakiem chodziło mi o prędkość i przyspieszenie. Silnik OHC jest żwawszy i szybszy od OHV.
      A na zdjęciu jest OHV…
      Kymco ma dobre opinie, wcale nie
      przeczę że jest dobry. Nie jeździłem Kymco to nie wiem.
      Daelim ma też dobre opinie a jak czytam nasze forum daelima to same problemy i to nie pierdoły, tu szlif cylindra, tam sprzęgło… Ja w mojej chińskiej 125 tce przez 6tys naprawiałem drobiazgi a przez kolejne 12tys.km lałem i jeździłem.
      Wychodzi ze daelima to trzeba jednak nówkę kupić, bo to co jest dostępne to już dojechane.

      Odpowiedz
      • Te Daelimy mają po 40 tys przebiegu więc całkiem możliwe, że u konkurencji przy takich przebiegach też coś poważniejszego się stanie.

        Odpowiedz
  7. beniamin a co bys wybral kymco ck1 czy keewaya rkv ?bo zamiezam kupic jeden z nich.

    Odpowiedz
    • Kymco nie miałem i nie jeździłem. Ale opinie o jakości są bardzo pozytywne. Natomiast jeżeli chodzi o Keewaya, to mam 8-letnią V-kę 250ccm z przebiegiem ponad 30tyś.km i jestem bardzo zadowolony z jakości a przesadnie o sprzęt nie dbam. Podczas tych ośmiu lat miałem kilka napraw, raczej eksploatacyjnych wynikających ze starzenia się materiału gumowego (cewki zapłonowe, przewody WN, moduł zapłonowy, króciec ssący). Części tanie nie były bo to motocykl mało popularny i na dodatek części brałem od Rometa V-250, bo akurat keeway zwinął z polski manatki(teraz reprezentuje go romet). Do RKV będą sporo tańsze, bo to jednocylindrowy sprzęt. Silnik tego RKV to klon suzuki GN 125, i będzie żwawszy od tego w Kymco (klon Hondy CG).

      Odpowiedz
      • Pytanie czy lepiej Pulsar S125 czy Junak RS 125? Cenowo podobnie, oba nakedy, design na korzyść Junaka, osiągi raczej nie powinno być różnicy

        Odpowiedz
  8. mysle ze kupie na wiosne rkv albo ck1 wszystko zalezne od promocji bo 8900za ck1 to za drogo.dzieki za odpowiedz

    Odpowiedz
  9. Mam Pulsara S125 rocznik bieżący. Zrobiłem przez sezon 3 tys. km. Motorek jak piszą do codziennej jazdy, ładnie przyśpiesza i jest ekonomiczny. Prędkość max jaką rozwija to 107 km/h, jednak żeby go nie żyłować trzeba utrzymywać na trasie 80. Jakość wykonania może i dobra ale znowu nie ma co się tak zachwycać. W moim motorku przez pierwszy jego sezon zepsuł się obrotomierz, pękła jedna spoina spawu osłony wydechu, 2 razy spaliła się żarówka światła mijania, rozłączyła się kostka głównej wiązki elektrycznej ( pod zbiornikiem paliwa). Mam nadzieję, że na tym koniec. Spalanie w granicach 3 l/100km.

    Odpowiedz
  10. dzieki za info.a jak z serwisem?serwisujesz go i jakie ceny za serwisowanie?czy opony tak jak w chinczykach nie lubia deszczu?

    Odpowiedz
    • Serwis to zawsze podstawowy problem jeżeli chodzi o chińczyki. Tutaj trzeba dobrze trafić, na ludzi którzy się znają na mechanice. Są jednak fora gdzie ludzie dzielą się opiniami.
      Po okresie gwarancji polecam robić wymiany oleju we własnym zakresie. Jedynie regulację zaworów zostawić mechanikowi i to najlepiej wiekowemu który duże fiaty jeszcze naprawiał. Da sobie radę zarówno z gaźnikiem jak i zaworami i to lepiej niż niejedno tzw. ASO.

      Odpowiedz
      • Każde ASO to loteria, jak mają dobrych mechaników to problemu nie ma, a jak mają kiepskich, to i w Hondzie będą problemy

        Odpowiedz
      • Podeślij takie forum proszę:)

        Odpowiedz
  11. do junaka mam niechec ,125rs jest lepiej wykonany od reszty ale to moze juz lepiej keeway rkv tu jakosc wykonania jest lepsza

    Odpowiedz
  12. Aż żal, że nie sprzedają już Zippa Trackera 250 za cenę niewiele wyższą. Wygląd i właściwości jezdne przewyższają tego Kymco zdecydowanie.

    Odpowiedz
  13. Ten model to tandeta. Jeden sezon za mną. Usterek mnóstwo. Śruby odkrecaja się podczas jazdy np kolektor wydechowy, tłumik. Łańcuch wymaga naciągu co 500 km. Po 2000 km wyrobiły się tuleje na wahaczu. Żarówki wymieniam co miesiąc. Licznik wymieniony przy 2000 km . Junak wypada przy tej tandecie rewelacyjnie. Prędkość max 90 km/h. Serwis 230 zł co 2000 km. Obecnie boję się nim jeździć, cholera wie co znów się odkreci.

    Odpowiedz
  14. ogladalem pulsara i bylem blisko kupna ,ale po namysle zrezygnowalem.Slabe wykonanie ,serwis co 2000km.Zaden nowy motocykl do 7tys zl nie zachwycil mnie,dlatego poszukam uzywany sprzet japonski

    Odpowiedz
    • Też widziałem go z bliska i nie jest to żadna rewelacja. Nie widzę powodu żeby przepłacać kilka stów jak chińszczyzna Junaka czy innych oferuje niemal taką samą jakość za mniejsze pieniądze.

      Odpowiedz
  15. Posiadam kymco pulsar s 125cm3
    biorąc pod uwagę mase motoru dość dobrze przyśpiesza demonem prędkości nie jest jednak
    110km/h po prostej pójdzie .
    Dużą wadą są opony po deszczu ciężko z przyczepnością . jedyne uszkodzenie jakie mi się zdarzyło to urwanie czujnika światła stopu tylnego hamulca oraz luzowało mi się łożysko od układu kierowniczego ( kierownica miała luzy )

    Odpowiedz
    • W jaki sposób rozpędza się do 110 km/h? Robiłeś jakieś przeróbki?

      Odpowiedz
  16. Autorze! „solidny wachacz” może i jest, ale przy okazji jest też solidny błąd…

    Odpowiedz
  17. Kupiłem Pulsar S 125 na koniec ubiegłego roku i użytkuję go od kwietnia 2016. Na razie przejechałem nieco więcej niż 1300 km. W moim egzemplarzu nie ujawniły się dotychczas żadne wady. Potwierdzam informację Dragona nt. prędkości max. Spalanie przy prędkości podróżnej 90km/h wynosi 2,8 l/100 km. Zdecydowanie polecam ten motocykl.

    Odpowiedz
  18. prosze o wiecej info o tym modelu ,obecnie sa przeceny i sklaniam sie do kupna

    Odpowiedz
  19. Nie wiem jakie informacje Cię interesują, ale to co można powiedzieć o motocyklu przy przebiegu 1 500 km to: w przypadku mojego egzemplarza nie miałem żadnych przykrych niespodzianek (nic się nie odkręciło, ani nie urwało, nie spaliły się żadne żarówki, wszystko działa jak należy). Koszty przeglądów gwarancyjnych (na razie miałem dwa po 300 km i po 1000 km) to ok 120 zł każdy. Prędkość max. (licznikowa) z kierowcą 120 km/h, z pasażerem 110 km/h. Motocykl nie ma problemów z przyspieszaniem nawet przy obciążeniu dwiema osobami i daje sobie radę przy wyprzedzaniu. Prędkość z jaką podróżuję w trasie to 90 km/h przy 7000 obr./min. Spalanie przy dynamicznej jeździe wynosi 2,8 l/100 – jeśli można wierzyć wskazaniom licznika. Nie miałem wcześniej żadnego motocykla, ale posiadałem wcześniej Kymco Nexxona 50cm 3 i mając dobre doświadczenia z jego użytkowania zaufałem znów tej marce. Jestem naprawdę zadowolony z tego zakupu i mam nadzieję, że maszyna nadal będzie nadal sprawować się jak dotychczas bez zarzutu.

    Odpowiedz
    • A ile ważysz ja na swoim nie rozbujam się do 100 hehe a mam 100 kg

      Odpowiedz
  20. Mialem skuter kymco vitality i sprzedalem go tylko dlatego ze weszly nowe przepisy kymco to chyba najlepsza opcja jesli chodzi o cena jakosc bralem ten model pod uwage ale wolalem enduro

    Odpowiedz
  21. przeglady troche drogie i czesto to minus,ale mysle ze to lepszy wybor od chinczykow,no i teraz promocja jest

    Odpowiedz
  22. Ja mam swojego pulsara od lipca i nalatałem ponad 1000, kupiłem w łomży, \ 200zl za przeglądy gwarancyjne. Moje uwagi na temat kymca to:
    – mala prędkośc maksymalna(chyba wymienie tryb aby mieć wieksza predkosc przelotową, bo 80km/h i juz ponad 7tys obrotow) do 100 sie mozna rozpedzic
    – za miękkie zawieszenie, buja na najdrobniejszych nierównościach
    – słaba przyczepność na mokrych drogach
    – słaba powłoka lakiernicza
    – problemy z odpalaniem po dluzszym przestoju
    – utrudniona regulacja lusterek
    – łatwy montaż bagażnika
    Ogólnie polecam, do miasta idealny bo skrzynia pracuje gładko, jest zwrotny, i ładnie przyśpiesza, w trasy już gorzej bo te obroty mnie niepokoją.

    Odpowiedz
    • Problem z odpaleniem po dłuższym postoju, to efekt kranika podciśnieniowego, paliwo spływa do gaźnika tylko w sytuacji kiedy w kanale dolotowym jest podciśnienie. Paliwo przy długim postoju odparowuje z gaźnika i potem chwile trwa zanim komora się napełni.
      Trwa to szybciej jeśli mamy normalny ręczny kranik grawitacyjny (jak np. w Junakach) i dłużej jeśli podciśnieniowy (jak w Kymco).

      Odpowiedz
  23. Dla tych, którzy mają wątpliwości co do jakości wykonania tego motocykla, polecam film https://www.youtube.com/watch?v=S5bqJgGdgGk zamieszczony przez czeskiego motocyklistę, który na Pulsarze poprzedniej generacji przejechał 18 000 km w 60 dni.

    Odpowiedz
  24. Ja go mam a w lipcu mina 2 lata naciągana łańcuch . I tyle używam go dzień w dzień cały rok dojazd do pracy 5 km . Mam za sobą wyprawę do Wrocławia w dwie osoby po 100 kg każda i wokół komina najechane prawie siedem tysięcy leje paliwo i śmigam dzieci na zajęcia rozworze . Polecam !

    Odpowiedz
    • Zapomniałem dodać że stoi pod chmurką

      Odpowiedz
    • We 2 osoby, każda po 100 kg, silniczek o mocy 9.8 konia, to pewnie jechaliście z prędkością maks. 65 km/h. Jak dla mnie powyżej 30 kilometrów drogi z dwoma osobami na takim motorku to mordęga.

      Odpowiedz
      • Jechaliśmy powyżej 80 km /h , teraz ma przejechane około 8 tys. km . Wczoraj z synem byliśmy w Ostrowcu, łącznie 260 km bez problemów, cały czas na maksa 90 parę km /h. Dzisiaj zmieniłem olej.
        Jak dla mnie super motorek. Pora wymienić łańcuch.

        Odpowiedz
  25. Una maszynka to w rzeczywistości regularna zrzyna z Hondy CG125. CG była projektowana jako pojazd „nie do zajechania”, w sam raz dla chłopa z wioski który przesiada się z bawołu i nie umie nawet przeczytać w instrukcji, co ile zmieniać olej (i do dzisiaj CG lub jej podróby, ale akurat nie Kymco, są popularne np. w Indonezji i jeżdżą z typowo indonezyjską kulturą techniczną obładowane wiechciem słomy zwożonym z pola 2x większym od samego motoru) I teraz pytanie, czy Pulsar również jest nie do zajechania?

    Odpowiedz
    • Czy zżyna? Biorąc pod uwagę, że Kymco jest byłym partnerem Hondy, z licencjami na silniki, to raczej rozwinięta licencja.
      Wszystko da się zajeździć, jeśli tylko się chce.

      Odpowiedz
  26. Ja wyglada jazda w trasie,90 km jest realnie do utrzymania czy to juz za durzo dla tego moto?
    Nie chce aby tiry mnie wyprzedzaly.Nie planuje wielkicz tras nim robic.
    Jak pracue w tedy silnik,ma wibracje jadac 90 km.
    Napiszcie jak radz sobie kiedy mamy niesprzyjajacy wiatr i inne.
    Podoba mi sie ten motorek.Ja kupil bym mu szersze opony tj w RKV.
    Pzdrawiam,bezpiecznej drogi.

    Odpowiedz
    • Wczoraj jechałem nim sam w trasę ok. 80 kilometrów w obie strony. Motocykl waży 130 kg więc silne podmuchy wiatru są odczuwalne dla kierującego. Przy 90km/h obrotomierz w moim motocyklu pokazuje 7 000 obr. /min, więc nie przekracza czerwonego pola i spokojnie można podróżować z taką stałą prędkością. Przy 100 km/h mam odpowiednio 8 000 obr./min. (początek czerwonego pola). Motocykl można rozpędzić nawet powyżej 110 km/h, ale obrotomierz będzie już wskazywał 9 000 obr./min. więc taka prędkość jest możliwa do osiągnięcia , gdy zachodzi potrzeba wyprzedzenia. Spalanie przy 90-100 km/h w przypadku mojego egzemplarza wynosi 2,5-2,8 l/100 km. Silnik pracuje równo na wolnych jaki na wysokich obrotach, nie przenosi nadmiernych drgań na kierownicę dzięki czemu obraz widziany w lusterkach jest wyraźny. Aktualny przebieg mojego moto to 3 000 km i nie odnotowałem żadnych usterek w okresie gwarancji. Jedyna rzecz, do której mógłbym się przyczepić, to wolno reagujący wskaźnik paliwa – tzn. wskazówka bardzo powoli przesuwa się po uruchomieniu silnika, jak i powraca do pozycji wyjściowej po jego zgaszeniu. Ze swojej strony jak najbardziej polecam ten motocykl – w czerwonym kolorze ma diamentowy lakier, który ładnie się mieni w słońcu 😉

      Odpowiedz
      • Bardzo ładny opis.

        Odpowiedz
        • Ładna to może być baba. Opis jest w miarę rzeczowy:)). Ciekawe tylko ile waży kierowca tego sprzęta, jak z silniczkiem o mocy niecałe 10 kM rozpędza się rzekomo do 110km/h

          Odpowiedz
          • około 85 kg waży driver , wg moich obliczeń, przy umiarkowanym wietrze 😉

          • To jak ważę jeszcze 21 kg więcej, za Chiny Ludowe tyle bym nie pojechał. Jakbym się rozbujał przy dobrym wietrze do 95 km/h, to już byłby kres możliwości tego sprzętu.

          • Kierowca waży 86 kg i mierzy 180 cm wzrostu. Potwierdzam, że motocykl osiąga prędkość ponad 110 km/h (licznikowe), gdy jedzie sam kierowca. W niedzielę jechałem z synem waga ok.50 kg i bez problemu osiągałem prędkość 100 km/h.

  27. 130kg zalany na full, bez wachy coś koło 115kg

    Odpowiedz
  28. czy warto teraz tj. sierpień 2017 kupić tego pulsara z salonu rocznik 2015 ? Czy 2 lata czekania na klienta wpłynęło na jego stan.

    Odpowiedz
    • 2 lata czekania na klienta wpłynęły na cenę, która poszła 1500 w dół.
      Sam motocykl pokrył się pewnie sporą warstwą kurzu. Przydałoby się aby w ramach przeglądu zerowego salon wymienił olej, płyn hamulcowy, przesmarował cięgna i wio.
      Na pewno warto skorzystać, że do Listopada jest jeszcze chwila czasu, którą można wykorzystać na jazdę, a nie rozmyślania, ale to Twoje pieniądze i Twoja decyzja jak je spożytkujesz ;))

      Odpowiedz
  29. Potwierdzam warto. Kupiłem tydzień temu. Trochę faktycznie pokryty kurzem. Ale rewelacyjnie odpala. Od razu trzyma obroty i to bez ssania.Dla mnie to nowość bo wcześniej jeździłem junakiem 122rs i już tak ròżowo nie było. Odnośnie kultury pracy silnika w Kymco można pisać w samych superlatywach. Silnik jak by elektryczny. Cisza i zero wibracji. W junaku okulary spadały mi z nosa. Tak jak w opisie. Kymco a
    Fosti to niebo a ziemia. Polecam ten Moto. A cena 4990 wydaje się być nie zbyt wygorowana za ten sprzęcie.

    Odpowiedz
  30. …przejechałem pulsarem w trzy tygodnie 1 tys km . Dotarty .. zrezygnowałem z przeglądów i gwarancji. Zmieniłem olej na 300 i 900 km. Raz naciągałem łańcuch. I podciągnąłem sprzęgło. Tyle …..nic się nie odkręciło ani przepaliło . Sprzęt godny polecenia. Ale czy kupiłbym bym go jeszcze raz? Chyba nie. Silnik faktycznie bez wibracji. Ale jednak chyba wolny. Prędkosc max na liczniku 110…. A na GPS zaledwie 95.. Mając ponownie 5000 dołożyłbym bym tysiaka i kupiłbym coś ohc . Np. Junak 125 racer. Wtrysk też byłby plusem.

    Odpowiedz
  31. Czesc chlopcy rometowcy.
    Pulsar s bardzo mi sie podoba, moze niedlugo zrobie p. k.B, to wtedy kupie sobie takiego sprzęta.
    Kiedy my Polacy bedziemy produkowali takiego sprzeta.
    Sami powiedzcie, kupisz polskiego czy bedziesz wydawal w kraju ktorego znam tylko z filmow.
    Zrobimy motorki beda nasze. Pieniadze u nas sie nie przelewaja, po co kupowac motocykle za granica. Jak sami mozemy robic.

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>