Derbi Terra 125 (Adventure)

Dodaj do porównania
Derbi Terra 125 (Adventure)

Ah Derbi! Dlaczego ty tyle kosztujesz?! Terra to wyjątkowa pozycja w katalogu 125-tek. Popatrzcie na stosunek mocy do masy, jest bliski maksymalnej wartości jaką daje ustawa. Do tego wysokość siedzenia … robi się ciekawie, duże koła, duży skok amortyzatorów, to oznacza tylko jedno – ultra wygodę. Występuje w 2 wersjach, ta na zdjęciu, przedstawia zwykłą wersję. Ale można kupić także wersję Adventure, która posiada wyższą przednią owiewkę, osłonę rąk na manetkach i mocniejszą, aluminiową, osłonę silnika. Do naszego wycieczkowca możemy dokupić dwa duże kufry i opony z agresywnym bieżnikiem. Z takim zestawem, można by nawet pokusić się o wjazd z grupą przyjaciół, na szczyty gór, nawet po nieutwardzonych drogach. Ten sprzęt, po prostu to umożliwia.

Ponieważ Derbi Terra 125 nie jest zbyt popularna w Polsce, posiadamy niewiele informacji o tym sprzęcie. Znajomo wygląda silnik, można go zobaczyć w wielu różnych motocyklach od Piaggio. Właściwie trudno szukać salonu, w którym można by kupić ten model. Używane? Tylko za granicą. Mimo to znajdują się nowi użytkownicy tego modelu. Oto informacje nadesłane przez użytkownika Gucio:

R E K L A M A

Jestem świeżo po zakupie swojego egzemplarza Derbi Terra. Z moich pierwszych doświadczeń w polskich realiach – MotoItalia posiada w swojej ofercie inny model Derbi i tam też zamówiłem potrzebne części i materiały eksploatacyjne do swojego motocykla – czas oczekiwania 2-3 tygodnie. Raczej wszystkie części są na spokojnie do sprowadzenia, no ale bardzo trudno o części używane dostępne na naszych portalach aukcyjno-ogłoszeniowych. Ze słabej blachy wykonany jest tłumik tego motocykla – mój w egzemplarzu z 2008 roku wymaga już pospawania, czytałem na angielskojęzycznym forum, że też ktoś zgłaszał problem łatwo korodującego tłumika. Jest to o tyle istotne, że oryginalny tłumik jest z katalizatorem i kosztuje około 1800 złotych. Zamienniki oczywiście są, ale też nie tanie. To na razie tyle, ponieważ mój sprzęt stoi aktualnie trochę zdemontowany.

Gucio! Czekamy na opis wrażeń z jazdy :).

Dane techniczne:

Cena
Cena producenta, lub cena rynkowa za używane
18 000
Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
11
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
14.96
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
120
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.092
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Wtrysk
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
4
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Manualna 6 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Cieczą
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
850
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
793
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar koła przedniego
Im większe koło tym jazda jest bardziej komfortowa
21
Rozmiar koła tylnego
Im większe koło tym jazda jest bardziej komfortowa
21

Udostępnij ten post

Zdjęcie profilowe Dawid Parus
Założyciel strony motocykle-125.com.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.
Uwaga! Jeżeli posiadasz sprawdzone informacje na temat tego motocykla, napisz w komentarzu lub na blog@motocykle-125.com.pl, uzupełnimy dane. Właśnie tak powstaje nasz katalog. Dziękujemy za współpracę!
REKLAMA

36 komentarzy

  1. Dane z dowodu rejestracyjnego: waga 130 kg, KW/KG – 0,0846. Co do prędkości – w moim egzemplarzu przy 100 km/h na liczniku GPS pokazuje 90km/h. Taka prędkość na szóstym biegu przy około 8000 obr/min. Czerwone pole na obrotomierzu zaczyna się od 10.000, ale silnik na niższych biegach spokojnie się wkręca poza 11 tysięcy. Na razie nie miałem gdzie pojechać nim szybciej, ale sezon właśnie się zaczyna 🙂

    Odpowiedz
  2. Witam ! posiadam derbi TERRA 2014 tą zwykłą, świetny motor wrażenia z jazdy nie samowite a najfajniejsze jest to że wystarczy prawko na B. Kupiłem go na świeta wielkanocne i nie mogłem się doczekać ciepła, teraz smigam nim po lesie i plaży daje radę nawet w piasku mimo zwykłych opon… szkoda że jest ich tak mało w polsce…WADY… jak na razie się sprawdza tak jak mówią TŁUMIK jeszcze się dobrze nie przepalił a już wychodzą ogniska rdzy no i LICZNIK nie pokazuje obrotów i prędkości nie wiem co jest… może ktoś ma gdzieś schemat elektryki lub miał podobny problem mile widziana podpowiedź… mz2985@o2.pl …ale ogólnie BARDZO polecam ten model jeżeli ma ktoś ochotę na dobrą wycieczkę nie tylko po jezdni ale i w terenie to jest własnie ten motor…pytania i podpowiedzi prosze podawać na email… Pozdrawiam!

    Odpowiedz
  3. Jestem szczęśliwym posiadaczem Derbi Terra 125. Motocykl jest wart uwagi. Mimo małej popularności w Polsce jest dostępny w sprzedaży z II ręki. Mój model jest z 2008 roku, przebieg w dniu zakupu- 4600km i jestem w stanie w to uwierzyć, ponieważ nawet stacyjka nie była podrapana, a motocykl jest nie wyeksploatowany. Wrażenia z Jazdy: siedzi się wygodnie, motocykl jest lekki, w porównaniu np. z Varadero zbiera się wybornie.zawieszenie świetnie wybiera nierówności, spalanie na poziomie 3l/100km.
    Polecam na swoje pierwsze 125ccm

    Odpowiedz
    • Jakie masz gabaryty? Jaka v max?

      Odpowiedz
      • Przy wzroście około 180cm i wadze 90kg motocykl spokojnie jedzie 130km/h w trybie autostradowym. Przelotowa, którą szybko i sprawnie uzyskuje to 105-107km/h.
        Miałem okazję spróbować Terrę w lekkim terenie- przy rozważnej pracy sprzęgłem i gazem daje niesamowity Fun z jazdy.

        Odpowiedz
      • Wrzucam filmik z Przejazdu wzdłuż Wschodniej granicy do Trójstyku Granic w Wisztyńcu, Derbi bezboleśnie pokonał ponad 1600 km
        https://www.youtube.com/watch?v=SPa3HasdM-E&t=6s

        Odpowiedz
  4. Witam. Zacznę od tego, że nie jestem debiutantem  i moją przygodę z moto zacząłem w wieku 9 lat. Do tej pory posiadałem: motorynka (moja kochana bo pierwsza☺, ogara, simsona, Hondę vt 500, kawasaki er5, yamaha virago 535, ATV kymco mxu 500 4×4, królewską yamaha Wild star 1600 która jest za ciężka za duża i udaje motocykl, stałem we wszystkich korkach bo moto jest za szerokie). Jeździłem sporo po kraju. Dlaczego o tym piszę – nie jestem już mega zapaleńcem, mam 34 lata, coś tam w życiu robię i mam 2 małych dzieci.  Po sprzedaży Wild stara zawiesiłem kask na 2 lata, z dwóch powodów nie miałem prawka kat.A a zmieniły się przepisy z wykorecznie na przestępstwo i drugi priorytety życiowe poukładane  zostały naczej. Niemniej po wejściu nowej ustawy w życie serce mi drgneło, a może by…. Jakiś maxi może maxi skuter??? Ostatecznie mój ojciec jeździe scarabeo które ma duże koła ale jednak cvt jak dla mnie najlepiej sprawdza się w quadzie. Więc motocykl junak, romet, używki wizyty i się podałem… Np. Junak m16 fajny, dość drogi. Usiadłem, motozrobiło na mnie niezłe wrażenie ale silnik 13 km przy 180 km + moje 110 – zamęczymy się obaj. Kiedyś jeździłem na długie wycieczki quadem z pełnymi torbami i narzeczoną. Na asfalcie przelotów 75-85. Jak trzeba było docisnąć mogłem dość sprawnie rozpędzić się do 100 km/h max. Ale to był quad 4×4 i jemu mogłem wybaczyć niską prędkość max i przelotową  bo umiał inne rzeczy ale w moto 125 jak dla mnie nie  do przyjęcia. Chyba, że miałbym jeździć po mieście ale to mnie nie interesuje. Ostatecznie wybrałem do oglądania yamaha Mt 125, keeway terenowy,  junaka rs. Yamaha jest za droga jak na 125 d

    I dla mnie za niska w mojej ocenie. Keeway fajny ale powolny. Junak byłem blisko ale za niska nie męcząca przelotowa i za małe przyspieszenie/ moc. Finalnie wziąłem na kurs ostateczność używki i tu interesowała mnie honda varadero niestety nie spodobała mi się na żywo. Na szczęście na tej stronie przeszukałem wszystko i znalazłem derbi terra. Poszperałem w necie i się zakochałem miłością wyczekiwaną. Ostatecznie stoi w moim garażu. Nie było łatwo znaleźć taki sprzęt bo schodzi w kilka dni. 2 razy się spóźniłem.  dałem sporo bo zależało mi n a stanie i historii serwisowej. Moto z Paryża z pod domu. Koszty 7900 zakup  przywózem. Rejestracja 190 zł, ubezpiecznie 117 zł rok + przgląd rej. Serwis w salonie yamaha 900 zł. Rozłożenie/ złożenie   do ramy. Olej, reg. zaworów, przegląd, piaskowanie + malowanie wydechu, klocki przód tył oraz gniazdko ładowania. Moto ma przebieg 10 400 km. Info z jazdy. Skrzynia jenda z najlepszych jakie miałem precyzyjna, bardzo lekko chodzi, krótka ale 6 jest dłuższa. Ten silnik czyli piaggio nie lubi niskich obrotów. Przelotową spokojnie 100. Max dziś na obwodnicy Wrocławia 120 km/h licznik. 9500 obrotów czerwone pole od 10 tyś. Bez jakiegoś głupiego pochłania się i odchudzania☺. 125 to 125 nie będzie 500 czy 1000 czy jak ja miałem 1600. Ale jest lekki i zwinny. Łatwo się prowadzi. Jest chłodzony cieczą nie ma wtrysku tylko gaźnik z elektrycznym ssaniem. Lubi przedział obrotów od 5000 do 10.000. Od 6500 jest znacznie szybszy. Mam wrażenie że przez euro 3 jest troszkę z duszony. Ale nic nie zmieniam. Na razie mogę polecić, zawieszenie jest bajkowe hamulce tarcza przód tył są skuteczne. Według mnie najlepsza 125. Jest też szybsza od waradero. Terra waży dokładnie 117 kg i ma 15 koni. Pozdrawiam mam nadzieję że moje wypociny przydadzą się komuś.

    Odpowiedz
  5. Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem Derbi terra w wersji Adventure. Mam 190 cm oraz ważę prawie 100 kg. Derbi powtarzalnie rozpędza się ze mną do 115 kilometrów na godzinę. ( na 5 biegu do 110) Najszybciej udało mi się pojechać 130 z sporej górki, natomiast nie jest to prędkość powtarzalna. Derbi użytkuję i na asfalcie i w terenie. Zachwycają możliwości zawieszenia oraz elastyczny jak na tą pojemność silnik. Nie zdażyło mi sie jadąc w dwie osoby aby zawieszenie dobiło! Obszerna kanapa nadaje się na dłuższe podróże we dwoje, może nie jest to kanapa ale narzekać nie można. . Tylne uchwyty które są solidne umożliwiają pewny chwyt pasażerki oraz wyprostowaną pozycje. Hamulce są łatwo dozowalne i zatrzymują pojazd skutecznie niczym Khalidow w klatce. Motocykl bez problemu odpala nawet po kilku dniach przestoju, co prawda lubi aby po zapaleniu gazem utrzymywać przez kilka sekund obroty w okolicach ok 3 tys ponieważ inaczej na obrotach jałowych potrafi zgasnąć. Jeżeli chodzi o ekonomie to Derbi mistrzem oszczędności nie jest, do zapalenia się rezerwy pokonamy 200km, rezerwa to spokojnie kolejnych 50 km( 2,5 litra rezerwy) Spalanie oscyluje w granicach 4 litrów podczas jazdy z pasażerem i prędkości przelotowej 95-100 km/h. Motocykl posiada czujnik rozłożenia stopki bocznej który powoduje że po wrzuceniu biegu silnik zgaśnie jeżeli stopka nie jest złożona. Części serwisowe są dostępne łatwiej niż się spodziewałem, w powiatowym mieście w sklepie motocyklowym od ręki dostałem olej z filtrem oraz świecą. Jedyny problem z moich obserwacji pojawia się gdybyśmy potrzebowali kupić jakiś plastik. Sam silnik jest popularny w wielu modelach ( piaggio, derbi muhalcen, derbi gpr, aprilia rs4 i inne) Natomiast serwisowany nie powinien stwarzać problemu. Silnik zaskakuje dynamiką, na pierwszym biegu na luźnym podłożu potrafi spowodować problemy z przyczepnością tylnego koła, natomiast aby zachować poprawną dynamikę musimy kręcić go od ok 5-6 tys w górę. Jeżeli chodzi o wady motocykla to jest kilka rzeczy na które zwróciłem uwagę. 1. Praktycznie brak schowka pod siedzeniem, zmiesczą sie tylko symboliczne narzędzie. 2 Kłopotliwe otwieranie/zamykanie siedzenia.Samo siedzenie trzyma sie bardzo pewnie po zamknięciu, ciężko jednak jest trafić plastykowymi zaczepami na swoje miejsce.
    3. Delikatne nurkowanie przodu podczas mocniejszego hamowania, ma to zapewne związek z sporym skokiem przedniego zawieszenia. 4. Standardowy tłumik nie zapewnia zbyt rasowego brzmienia, pojawiają się również na nim ogniska korozji. 5. Podczas jazdy w deszczu z pasażerką opona delikatnie zarzuca część wody na plecy pasażerki, nie jest to strumień wody ale kurtka została delikatnie przybrudzona. Gdybym mógł jeszcze raz wybrać motocykl wybrał bym derbi. Ekslorowanie nieznanych szutrów ,dróg polnych czy bezdroży nawet z pasażerką sprawia ogromną przyjemnośc. Pokonywanie ciasnych winkli na asfalcie przychodzi z dziecinną łatwością dzięki niskiej masie. Manerowanie w mieście? Niezbyt szeroka kierownica oraz wysoka pozycja sprawia że Derbi czuje się tutaj jak w domu. Motocykl sprawia wrażenie poważnej maszyny, zachęca do dalekich wojaży oraz gwarantuje ogromne poczucie wolności dzięki swojej wszechstronności. Początkowe polowałem na hondę varadero, Derbi wygląda sporo nowocześniej od hondy (przedliftowej) mimo że byłem uprzedzony do „włochów” oraz po przeczytaniu setek pozytywnych opini odnośnie małego ‚wiadra’ wybrałem Derbi. Mimo że cena rynkowa jest dosyć wysoka to jednoślad rekompensuje wszystko swoim unikalnym charakterem. Polecam!

    Odpowiedz
  6. Derbi Terra – mam, posiadam, jestem zadowolony. No może po za tym ze to tylko 125. Motorek fajny, stosunkowo niski (mam 170cm i dotykam w duzych butach całymi stopami).
    Wspomniany wcześniej v-max 140km/m to chyba ze rakietę się z tyłu zamontuje. Jeśli właściciel takie prędkości osiąga, to na pewno ma podrasowany sprzęt. A z podrasowaniem w derbi spotkałem się już. Osatnio znalazłem czlowieka który sprzedawał derbi terra na części, bo mu wał padł. Jego jak mówił też wyciągało 140. Jednak to nie jest prędkość serwyjna tylko po modyfikacjach. Tutaj 140 przy podniesieniu mocy do 150cc: https://www.youtube.com/watch?v=7a2LPLjUS1Y. Więc jeśli tyle ci twój derbi wyciąga to napewno jest rasowany.
    Mój vmax to 120 z wielkim bólem (nie jako rekord cięzki do powtórzenia)i przy „wprzyjających warunkach” gdy wiatr jest etc to ok 110km/h.

    Po za tym motor super na początek. Terenowo trzyma także poziom, katowałem go już po błotach lasach i piachach.. i daje rade, jeszcze nic mnie nie zawiodło (typu cos się urwało albo przegrzało).
    Trzeba tylko wyuczyć się odpowiedniej techniki jazdy na tak małym silniku, gdy potrzebujemy trochę wiećej mocy, po prostu trzeba wcześniej go przygazować zeby zwiększyć moment.

    Odpowiedz
    • Witam też posiadam terre z 2008 roku jestem b.zadowolony z tego nabytku,mam pyt.do pozostałych użytkowników, kończą mi sie opony czy doradzili byscie mi cos,chciałbym takie trochę w teren i reszte na asfalt.do tej pory miałem Bridgestone, na asfalt ok.ale w terenie lipa.z góry dziękuję.

      Odpowiedz
      • Spróbuj metzeeler Karo 3 . 😉

        Odpowiedz
  7. Cześć.
    Może warto napisać maila do działu technicznego producenta z prośbą o opinię. Oprócz tego – ale to tylko moje subiektywne zdanie – przyjrzyj się oponie MICHELIN M45. Opisana jest jako miejska ale bieżnik i konstrukcja wskazują że i w lekkim terenie sobie poradzi. LWG.
    Podsyłam Ci link.
    http://www.michelin.pl/opony-motocyklowe/michelin-m45

    Odpowiedz
  8. Witam, ile zapłaciliście za swoje derbi? 7k? 8k? i jaki był stan ogólny i licznika? nie chcę przepłacić ;p

    Odpowiedz
    • 7900 zł. 10650 km. 2004.

      Odpowiedz
      • Zdjęcie profilowe Langer-Tychy

        Nie żebym był niedowiarkiem, ale 1 tys km na rok ? Tyle to w 2 tygodnie pizzamani Junakami 901 robią.

        Odpowiedz
        • pomyliłem rok mam 2010 październik.

          Odpowiedz
        • Czepiasz się, może ktoś wolał robić kilometry szmatą po baku

          Odpowiedz
  9. Jestem zainteresowany kupnem tej pięknej maszyny lecz ciężko znaleźć ten model na serwisach ogłoszeniowych.Czy ktoś w kujawsko-pomorskim lub w województwie sąsiednim ma do sprzedania taki pojazd?

    Odpowiedz
    • Sprzedaję swojego Derbiego, wycieczka na południe Polski, ale Motocykl po generalnym remoncie i z nowym silnikiem.

      Odpowiedz
  10. Jak kolega powyżej też poluję na ten motocykl i też chciałbym zgłosić swoje zainteresowanie odkupieniem. Z tą różnicą że Podkarpackie, Lubelskie, Świętokrzyskie ewentualnie Małopolskie. Może się ktoś znajdzie 🙂
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
    • Zapraszam, mój Derbi jest do wzięcia!
      Na otomoto wystawiony za 8999pln

      Odpowiedz
  11. Widzę że popyt duży a moto brak.Ja również chętnie zakupiłbym ten motocykl . Niestety brak ofert powoduje że poszukuję Varadero.Ps.do Kolegi Michasia-jeśli udało Ci się nabyć derbi to chętnie bym się mu przyjrzał z bliska,ja również jestem z kuj-pomorskiego

    Odpowiedz
  12. Popularność tego motocykla stale rośnie. W ubiegłym roku obserwowałem ogłoszenia dość długo utrzymujące się na portalach sprzedażowych. Teraz nawet nie zdążyłem konkretnie umówić się na oględziny i już był zarezerwowany… ;/ Rozmawiałem dziś z jednym sprzedawcą który ściąga sporo studwudziestekpiątek, ale podobno nawet za granicą nie ma na razie niczego ciekawego.
    Może ktoś ma doświadczenie – jaka jest żywotność silnika Derbi Terra? Oczywiście zachowując pełen rygor serwisowy. Jak się ma do „solidności” silnika Varadero?

    Odpowiedz
  13. Sprzedaję Swojego Derbiego, przesiadam się na 650. Na portalach motoryzacyjnych Czerwony Terra
    https://www.otomoto.pl/oferta/derbi-derbi-terra-125ccm-lepszy-od-varadero-125-od-motocyklisty-krakow-kat-b-ID6yRzRF.html

    Odpowiedz
    • Jeżeli to nie tajemnica, to jak Twój kolega zażartował, że musiałeś remontować silnik przy przebiegu niecałych 15k km?

      Odpowiedz
      • szmata wepchnięta w wydech- tłok zderzył się z zaworami a reszta poleciała już sama…
        Teraz zrobiłem kat A i przesiadłem się na większy motor. Derbi jest do wzięcia z przebiegiem 200km

        Odpowiedz
    • Zdjęcie profilowe Beniamin Mucha

      No nie wiem czy Derbi ma coś wspólnego z UM Global. UM, to amerykańska marka, ale mająca fabryki w Indiach. W swoich Cruiserach montuje silniki Zongshena, ma też spółkę 50/50 z LML (Indyjskim producentem klonów Vespy). Zdaje się że ten DSR ma silnik piaggio (czyli też zongshen), muszę pokopać :-),to taki sam silnik jak ma mondial hipster (Aprilia CR 150). Wszystko jakby się składało….

      Odpowiedz
      • Źle się wyraziłem, chodziło mi o to, że terra została skopiowana, tak silnik jest inny, skrzynia 5cio biegowa ale gabaryty i wygląd identyczne 😉 może ktoś weźmie się za handel w PL, może dzięki temu części będą łatwiej dostępne.

        Odpowiedz
        • Zdjęcie profilowe Beniamin Mucha

          Mój błąd, nie złapałem aluzji. Ale i tak temat ciekawy mi zadałeś :-).

          Odpowiedz
        • Piękna Kopia, kształt i wygląd od strony kierowcy bardzo zbliżony do Derbiego, ciekawe jak to będzie jeździć na krótszej skrzyni i ustawieniach raczej na ulice niż na szutry?
          Mój Derbi cały czas czeka na swojego nowego właściciela

          Odpowiedz
  14. Nie ma co ukrywać, terra jest pożądanym motocyklem w europie. Dużo ludzi bierze ją na swoje pierwsze moto, w dużej mierze na wyspach i tam czuć brak dostępności. Ktoś wyszedł naprzeciw 😉 Podejrzewam, że gdyby była dostępna z taką łatwością jak romet czy inne marki 125 to terra zdominowała by ten rynek, na pewno nie w 100% ale królowała by 😛

    Odpowiedz
  15. A jak Wam się jeździ z plecaczkiem?
    Aktualnie szukam czegoś, co nie będzie się mocno męczyć w podróży z dwoma osobami, to jest dla mnie najważniejsze. Wcześniej szukałem czegoś w stylu cruisera, ale chyba Terra lepiej sobie będzie radzić w podróży. Jak myślicie?
    Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    • Z plecaczkiem przejeździłem na Derbim jakieś 1000km w zeszłym sezonie. Plecaczek bardzo sobie cenił komfort podróżowania na miękkiej kanapie i pozycję, która nie powodowała przykurczy w nogach po zakończonej podróży.
      Polecam, a z punktu widzenia kierownika- jeżeli plecaczek jest neutralny, to moto się nawet lepiej prowadzi, bo tył lepiej trzyma. Plecaczek Pozytywnie aktywny dodaje frajdy z jazdy.

      Odpowiedz
  16. Bez przesady, nowe w UK dostępne są w dowolnej ilości i kosztują £2500

    Odpowiedz
  17. Um to grupa piaggio. Chińska fabryka należy do Włochów. Silnik jest ten sam z tym że ma wtrysk i euro 4.

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>