Blog / Informacje prasowe

Motocykle HYOSUNG ponownie w Polsce

Motocykle HYOSUNG ponownie w Polsce

˙

Początki marki HYOSUNG sięgają 1978 roku gdy w Korei zostaje założona firma Hyosung
Machine Industry. Koreańska marka opanowała sztukę łączenia najnowocześniejszych
technologii i innowacyjnych projektów w celu produkcji wysokiej jakości motocykli, skuterów
oraz quadów. Kierowana pasją od ponad 40. lat, marka HYOSUNG stopniowo umacniała
swoją pozycję na globalnym rynku stając się rozpoznawalna nie tylko w Korei, ale również
na 60. innych rynkach świata

Południowokoreańska marka na polskim rynku oferowała przed laty użytkownikom cenione
na świecie modele o pojemności 650 ccm: ST7, GV650 Aquila, GT650, oraz modele o
mniejszych pojemnościach silnika: Exiv 250, GT 125 czy w końcu ciągle poszukiwany na
polskim rynku model GV125C Aquila.
Obecnie marka powraca do Polski z motocyklami w stylu amerykańskich bobberów.

Od października 2021 r., nowym importerem marki HYOSUNG w Polsce jest firma MYMOTO Polska sp. z o. o. (https://mymoto.com.pl/). Pierwsze maszyny utrzymane w stylu retro trafiły już do salonów dealerskich w kraju.

W bieżącym roku w ofercie pojawił się nowy HYOSUNG GV300S na kat. A2, zaś w 2022 roku
na scenie motocyklowej w Polsce planowana jest premiera bliźniaczego modelu HYOSUNG
GV125S o pojemności 125 ccm, dla motocyklistów posiadających kat. A1 lub kat. B od co
najmniej 3 lat. Oba motocykle choć klasyczne z wyglądu, wyposażone są w nowoczesne
silniki V2 (V-Twin 60°) chłodzone cieczą, generujące moc na poziomie 29 KM (dla
pojemności 296 ccm) i 14 KM ( dla pojemności 124,7 ccm).

Motocykle można doposażyć w dedykowane akcesoria m.in. jednomiejscowe siedzenie,
kufry boczne, skórzaną torbę czy gmole ochronne.
Motocykle posiadają na terenie Polski 3-letnią gwarancję bez limitu kilometrów.
Szczegółowa specyfikacja pojazdów dostępna na www.hyosungmotors.pl.

T-shirts gifts for motorcyclists

Udostępnij ten post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Na co dzień pracuje jako koordynator d.s. produkcji i sprzedaży. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

7 komentarzy

  1. Specyficzny motocykl, ten odstęp miedzy kanapą i bakiem, tak trochę dziwnie, ale może się nie znam.

    Odpowiedz
    • Bo dłuższe baki im wyszły to wsadzili co mieli. Takie czasy powoli idą że wszyscy muszą kombinować jak za komuny…

      Odpowiedz
      • Zastanawia mnie z czym wersja 300 ma konkurować na rynku, przy cenie 24tys.pln. Zontes 300V co prawda 1 gar, ale tańszy, sieć dealerska też lepsza. Sieć dealerska Hyo to na razie tylko południe polski, to prawie tak jak z Royalem.

        Odpowiedz
    • Jeśli ma być to „mini”bobber to taki bak nie powinien dziwić.

      Odpowiedz
      • To nie to, że bak jest zły, tylko w większości bobberów jakie dotąd widziałem, taki dystans między siedzeniem, a bakiem był w bobberach z pojedynczym siodłem na sprężynie, lita kanapa zawsze była dociągnięta do zbiornika. Tu wygląda trochę na niedokończony projekt customizingu.

        Odpowiedz
        • Jest do niego akcesoryjna pojedyncza kanapa.
          I wtedy wygląda to lepiej.

          Odpowiedz
    • Mnie się podoba. Ten bak faktycznie trochę nietenteges, ale z drugiej strony daje 400 km zasięgu. 2 cylindry, chłodzenie cieczą, wysokie zawieszenie. Jeżeli nie położą tego przez marny serwis, to może utrzyma się na rynku. Na pewno trochę podbiorą klientów Hondzie, myślę o tych którzy ciułają na Rebelię (pokusa duża: można mieć całkiem fajne Moto o rok wcześniej). Życzę powodzenia!

      Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>