Hyosung GT 125R PRO COMET

Dodaj do porównania
Hyosung GT 125R PRO COMET

Hyosung GT 125 R to bardzo podobny model do Hyosung GT. Także posiada ramę od Suzuki GS 500 i 2-cylindrowy, 8 zaworowy, widlasty silnik. Różnicą w wersji R jest niżej położona kierownica, i owiewki superbike’a i zawieszeniem. Z przodu zastosowano upside-down. Daje to nam mniejszy opór powietrza samego motocykla jak i kierowcy, a także lepszą kontrolę motocykla w zakrętach przy dużych prędkościach. Kładąc się na zbiorniku paliwa, obniżamy środek ciężkości, niska kierownica to ułatwia. Odbija się to na wygodzie. Przy dłuższych odcinkach bolą ramiona i plecy. Jednak wytrawni jeźdźcy mają swoje sposoby aby ćwiczyć te mięśnie.
Użytkownicy twierdzą, że GTR rozpędza się do 120km/h, to jest o 10 więcej niż wersja GT, spalanie także większe, o 1 litr. To może tylko oznaczać, że te modele różnią się ustawieniami gaźnika a co za tym idzie wersja GTR jest elastyczniejsza.

Film

Dane techniczne:

Cena
Cena producenta, lub cena rynkowa za używane
5000-8000
Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
11
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
14.96
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
176
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.063
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
4
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
2 Cylindry w układzie widlastym
Skrzynia biegów
Manualna 5 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem + chłodnica oleju
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna licznikowa
125
Prędkość maksymalna GPS
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
85
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
830
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
655
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
110/70 R17
Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
150/70 R17
Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie

Udostępnij ten post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

11 komentarzy

  1. Prędkość przelotowa jest moim zdaniem zawyżona. Jako właściciel tegoż motocykla stwierdzam jednoznacznie, że 85 km/h byłoby wartością optymalną. Tym bardziej, że na piątym biegu jest to ok. 8500 obr/min a pole czerwone już na 10500 czyli ok. 105 km/h.
    Sprawdzone wiele razy. No, ale może inni lubią ryk silnika na 9500 obr. przez długi czas.

    Odpowiedz
  2. Nikomu nie wierzę bardziej niż użytkownikom 🙂 … poprawiam

    Odpowiedz
  3. Mialem do czynienia z wieloma motocyklami jednak ta konstrukcja nie jest bez wad , widelec Upside-down moze i jest dobry ale bardzo podatny na wygiecia , jesli mamy w nim gaznok musimy liczyc sie z Tym ze trzeba go regulowac i od czasu do czasu czyscic , wtrysk jest trwalszy a wyregulowac go mozna z wlasnego laptopa czy tabletu z odpowiednia aplikacja , reszta jest wporzadku problem moze byc z dostepnoscia do serwisow

    Odpowiedz
  4. Jaki jest jego rocznik ?

    Odpowiedz
  5. da się to kupić w Polsce? Romet był (jest?) dealerem, ale ich strona nie działa :/ http://www.hyosung.com.pl/

    Odpowiedz
    • Raczej nówki nigdzie nie kupisz bo one są na gaźniku i nie spełniają euro4. Romet był importerem ale chyba już nikt hyosungów nie sprowadza. I raczej nie będzie bo hyosung ponoć wycofał się z europy z powodu euro4. Najwidoczniej nie opłaca im się przerabiać wszystkiego pod euro4 dla tak kiepskiej sprzedaży.

      Odpowiedz
      • A jednak się jeszcze gdzieś uchowały w sklepach. Ciekawe czy zostały zarejestrowane na sklep czy mają dokument pozwalający na rejestracje. Cena nie najgorsza choć mogli by jeszcze troche obniżyć bo w końcu to 3 letni leżak magazynowy.

        Odpowiedz
      • W Mototripie byłem w ubiegłym tygodniu (oglądałem nowego Keeway RKF, Benelli BN 125 i Zipp’a Cafe Racera) ale Hyosunga tam nie widziałem…
        Ostatni raz widziałem go u nich 2 lata temu…
        Ale można zadzwonić i zapytać.

        Odpowiedz
        • bsw@, to nie ja szukam, ja tylko podrzucam linki, a zainteresowany niech dzwoni i sprawdza. Jak żona chciała swój samochód w konkretnym kolorze, to oczy zrobiłem z jaką zawziętością dzwoniła po salonach, aż znalazła, potem tylko się śmiałem, że po nowy samochód gonimy 150km, jak taki sam w innym kolorze jest 4km od domu, ale cóż żona ma zawsze rację 😉

          Odpowiedz
          • @jas13, Chciałem tylko napisać że jeśli sklep coś oferuje na stronie to wcale nie musi oznaczać że jest fizycznie dostępne…
            Często się zdarza że oferta wisi bo komuś nie chciało się/zapomniał zdjąć…

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>