Blog / Informacje prasowe / Porady / Uncategorized

Gearbest shopping corner- Sakwa C-1015

Gearbest shopping corner- Sakwa C-1015

Zagraniczne zakupy online cieszą się w Europie dosyć dużą popularnością, a i w Polsce zyskują coraz to nowych sympatyków. Postanowiliśmy i my zobaczyć z czym to się je. Z propozycją współpracy zgłosił się portal Gearbest.com który będzie nam przysyłał co jakiś czas przedmioty do testowania.

Pierwszym przysłanym towarem jest sakwa motocyklowa na tak zwany „zadupek”, to propozycja dla tych którzy jeżdżą bez pasażera i w których odczuciu kufer w motocyklu szpeci jego wygląd. Popatrzcie tylko jak by wyglądało moje Benelli BN 251 z kufrem Shad, a jak z sakwą na siedzeniu pasażera.

Co do samej sakwy, to jakościowo nie ma się czego przyczepić, materiały wyglądają na dobrej jakości, tak samo jak ściegi. Nic się nie pruje.

Wybierając sakwę zamiast kufra musimy się zastanowić nad zaletami i wadami tego rozwiązania:

Montaż: Sakwę montujemy do motocykla za pomocą pasków umieszczanych pod siedzeniem. Nie potrzebujemy tutaj żadnego stelaża ani bagażnika, mankamentem takiego rozwiązania jest oczywiście to, że jadąc bez sakwy paski będą nam unosić się w pędzie powietrza i uderzać w motocykl. Jeśli mamy kanapę otwieraną z kluczka, problemu nie będzie- w szybki sposób możemy paski spod kanapy wyjąć, jeżeli mamy odkręcaną to musimy jeździć z sakwą lub zabezpieczać w jakiś sposób paski.

Mobilność: Sakwa przypięta jest do pasków za pomocą zapinek plecakowych, możemy więc ją szybko odpiąć i zabrać ze sobą. Poręczny uchwyt oraz pasek do noszenia na ramieniu umożliwiają wygodne noszenie torby wraz z zawartością. W przypadku kufra, również możemy go, często w łatwy sposób zdjąć z motocykla, ale na pewno nie będzie go można poręcznie nosić ze sobą ze względu na jego wagę oraz gabaryty.

Pojemność: Sakwa oczywiście nie jest tak pojemna jak kufer motocyklowy, w szczególności nie pomieści kasku. Ale na amerykańską śniadaniówkę, parę rękawiczek na zmianę i kilka innych drobiazgów na pewno miejsca wystarczy. Pojemność sakwy można jeszcze powiększyć, w dnie sakwy mamy dodatkowe 3 cm materiału zapięte suwakiem. Sakwa przestaje wtedy zgrabnie wyglądać, ale jej funkcjonalność znacznie wzrasta.

Bezpieczeństwo bagażu: Kufer tutaj zdaje się być tutaj lepszym rozwiązaniem, gdyż może zostać na motocyklu i posiada zamek na kluczyk. Sakwa zaś, ma co prawda zamek błyskawiczny dostosowany do zamknięcia małą kłódką, ale oczywiście potencjalny złodziej może zabrać całą sakwę, lub choćby zrobić dziurę nożem.

Wodoszczelność: Kufer wiadomo jest jak zamykany bagażnik samochodowy, do sakwy dodawany jest wodoodporny pokrowiec który zakładamy w przypadku jazdy w deszczu.

Cena: Sakwę można zakupić na stronie gearbest.com za 44 USD czyli 167zł. Podobnej pojemności kufer można kupić na popularnym portalu aukcyjnym za około 100 zł ale musimy jeszcze pamiętać że potrzebujemy stelaż lub bagażnik żeby go zamontować.

Towary nadesłane nieodpłatnie przez portal Gearbest.com

Udostępnij ten post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Na co dzień pracuje jako koordynator d.s. produkcji i sprzedaży. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

2 komentarze

  1. Ciekawe czy na tym sklepie mają jakieś ciuchy warte polecenia?
    Właśnie zamierzam coś kupić dla siebie na pierwszy maxi skuter.
    Czy warto kupować buty motocyklowe na 125cm? Nie trafiłem na takie w których mogę normalnie chodzić.

    Odpowiedz
    • Jest wiele różnych butów w których można normalnie chodzić. Z wyglądu przypominają zwykłe buty przeważnie. Ja na 125 mam pełny ubiór ale to motocykl a nie skuter. Przy skuterze nogi są bardziej chronione plus nie trzeba zmieniać biegów. W typowych butach motocyklowych też da się chodzić ale trzeba się do nich przyzwyczaić.

      Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>