Przemysław

  • Stara to już mało powiedziane. Te silniki są proste jak budowa cepa więc co ma się z nimi dziać. Ale nie ma co zachwalać chińczyków za to że ciągle klepią jedno i to samo od lat zamiast zrobić coś nowocześniejszego.

  • Tylko że nie wierzę że do marketowca dadzą porządny silnik. Pewnie to najtańszy i najprostszy ohv jakich kiedyś klepali milionami. Ohv na wtrysku to nie ewenement. Keeway w superlight i k-light dalej daje ohv al[…]

  • Raczej nie będzie z czego się śmiać. Ten torq windstar to raczej taka uboga wersja bartona. W normalnej cenie na pewno nie warto go kupować z tym silnikiem. Może jak go przecenią poniżej 4 tys to będzie warto. W[…]

  • Może i wygląda jak barton ale ma chyba silnik ohv bez wałka, a to różnica spora.

  • Widzę że to taki keeway rkv tylko że wyższy i bardziej klasyczny, no i centralny amor z tyłu. W keewayu też skrzynia pracuje super, chyba to cecha wspólna dla wszystkich klonów tego silnika. Zawieszenie z przodu[…]

  • O ile poza silnikiem masz jeszcze wszystkie dodatkowe rzeczy tak. Przy olejaku mniej roboty na pewno będzie i dodatkowych kosztów. Włożenie silnika z ktm do taniego chinola to już wyższa szkoła jazdy. Jakbyś[…]

  • Silnik z m11 nie podejdzie do ravena lux. Tam jest silnik z rometa rcr z chłodnicą oleju. W m11 i m16 jest chłodzony cieczą. Wiem że ktoś kiedyś na forum klubu chińskich motocykli miał problem z ravenem lux(zerw[…]

  • Z markowym używanym pełnoletnim nie musi być wcale lepiej. Trzeba trafić zadbany egzemplarz. Jak trafisz wraka to na remont wydasz drugie tyle co za motocykl. Warto jechać oglądać z kimś kto się zna i dokładni[…]

  • Ja też na twoim miejscu spróbowałbym z innym serwisem bo ten cię ewidentnie olewa. Nie ma co się poddawać.

  • Ciekaw jestem ile osób kupiło nowego chińczyka na wtrysku z tych droższych i olała serwis i gwarancję. Raczej nie po to się kupuje nowy sprzęt i to za cenę prawie japoni(chińskiej japoni oczywiście) żeby późni[…]

  • Tylko że te życiowe rady są dobre bo kupno nowego chinola z drugiej części Polski nie wiedząc nic o serwisach w okolicy to błąd. Okazyjne oferty na nowy sprzęt też mogą wyjść nam bokiem bo kupujemy kota w worku[…]

  • Dla sprzedającego motocykle osoba kupująca mieszkająca setki km dalej to najlepszy klient. Motocykl sprzedadzą a serwisowaniem go już się martwić nie muszą. I raczej żaden sprzedawca nie będzie przy sprzedaży[…]

  • Przecież rkv dostał facelifting. Tylko że tylko zmieniono lekko jego wygląd. Ja bym tu najchętniej zobaczył mocniejszy silnik bo faktycznie rks go dogania mocno a jest dalej tańszy.

  • @klient bo rkv jast produkowany jako 200 więc i silnik da się zdobyć ale to już nie będzie wtedy 125. Ponoć na rks sport jest wygodniej.
    @Sa silnik jest wadą tylko jak się do porównuje z mocnymi maszynam[…]

  • Szersze opony, lepsze hamulce i przednie zawieszenie. Silnik jest ten sam. W rks sport za to jest centralny amortyzator z tyłu. Rkv wręcz domaga się lepszego silnika bo nim się bardzo fajnie jeździ przy pręd[…]

  • Niby czemu rkv się już nie opłaca? W swoim budżecie to nadal porządna 125. Rkr czy rkf to prawie 1,5 tys zł więcej a nie każdemu musi pasować ich wygląd. Ja na przykład nie lubie ścigaczy więc rkr odpada a rkf[…]

  • Nie porównuj tylko długości. Ważniejsza jest wysokość kanapy i ustawienie podnóżków. Przez to rkv jest raczej dla niskich. Także wyprofilowanie baku w rkv nie pomaga. Katalogowe dane w kwesti wygody mają mało do powiedzenia.

  • Może i te za 9 tys podobnie jeżdżą ale może nie odpadają w nich plastiki, nie odkręcają się śrubki, nie wibrują a opony nie próbują tak szybko zabić. No i może nie rdzewieją aż tak szybko. Wtrysk i cbs to może z 1-[…]

  • Nie wrzucaj wszystkiej chińszczyzny do jednego worka. Nie w każdym chińczyku licznik zawyża o 20 km/h. Tak samo nie każdy brzmi jak skuter.

  • A zawory ustawione jak? I co znaczy że motocykl dalej problemowy?

  • Wczytaj więcej