jas13

  • Przemku, owszem 250-300 też dadzą radę, ale ponieważ apetyt rośnie w miarę jedzenia, to kto wie na czym się skończy 🙂

  • Idź na kurs, zrób prawko kup minimum 500cc. Przy Twoich wymaganiach żadna 125cc Cię nie zadowoli na dłuższą metę.

  • Więc jak chcesz naked-a, to pogódź się z tym, że osiągane prędkości będą zależne od żagla, czyli Twojego wzrostu, z uwagi na brak owiewek za którymi możesz się ukryć. Zresztą i tak wiatr od czoła skutecznie obniża[…]

  • Jak chcesz szybką 125-kę to nie MT tylko YZF, jeśli zależy Ci na mieszczenie się w limicie. Jeśli limit nie jest przeszkodą, to szukaj Cagivy Mito.

  • @klient, osobiście wolałbym mieć wybór. To co mnie wkurza w ofercie Motorlandu, to dostępna kolorystyka Kymco. Zagraniczne salony pełna paleta barw Kymco, a u nas szary, czarny, biały. Czasem mam wrażenie, że to c[…]

  • Taak, gorzej jak się nie mieszka przy granicy 😉

  • Szkoda, że polski importer nie sprowadza X-town 300.
    O dziwo idzie go kupić zarówno w Niemczech jak i w Czechach, w dobrej cenie.

  • @klient, obecnie ciężko o naprawdę rzeczowy i bezstronny serwis internetowy.
    Skuterowo.com było fajne, bo Leszek zajmował się tylko tym, jak ewoluował do Jednoślad.pl w początkach z Damianem jeszcze to rokowało[…]

  • @Dziku, bardzo prosto wystarczy, że weźmiemy tańsze koła, tańsze opony, tańszy bagażnik, itd.
    Cena końcowa spadnie. Chińskie firmy często mają w swojej palecie kilka marek, od tych luksusowych, do totalnego[…]

  • To nie jest kwestia ceny hurtowej, tylko sprzedaży pod marką importera. W takim przypadku fabryka nie ponosi odpowiedzialności za produkt przed klientem, tylko importer. Produkt wykonuje się wg specyfikacji imp[…]

  • To nie idzie o kontrole jakości. Jeśli motocykl u naszego importera kosztuje 5tys., to odliczając koszty transportu, podatków, ceł i marże, to wyjściowo z fabryki motocykl ten kosztuje ok. 800$.
    Było to już X r[…]

  • YBR-ki po postoju na słońcu słabo palą, ale jakoś psów nikt na nich nie wiesza

  • Jakość usług dealera i jego serwisu zależy w prostej linii od polityki importera. Jeśli importer idzie na ilość, oszczędza na szkoleniach i wspomaganiu, to potem serwisanci uczą się na sprzęcie klienta.

  • Podstawowa wada motocykla, że tylko kilka nielicznych modeli posiada regulację wysokości siedzenia (np. CBF600). Producenci jakoś większą wagę przykładają do użytkowników niższych niż do wyższych, pewnie dlateg[…]

  • Ale na razie mimo braku ruchu w salonach ceny za wyprzedaże sztywno stoją, więc nie ma co się śpieszyć z zakupem.
    Do tego dochodzi zabawa z Urzędem Komunikacji, niby działa, ale w rzeczywistości jest różnie.

  • Kymco Pulsar pali średnio 2,5l/100, do bagażnika bez problemu założyć można kufer, solidne światło H4.
    Wibracje są koło 7,5-8,5tys.obr/min, ale nic nie chce się odkręcać. Kopniak pomaga w awaryjnym odpalaniu. T[…]

  • Honda CB125R 2019, też ma ok. 13KM mocy i jakoś nikt o to kopii nie kruszy

  • Różnym regulacjom prawnym na różnych rynkach

  • W przeciwieństwie do Hipstera, w Rieju praktyczniej poprowadzono wydech, porządna osłona silnika i wyższa kierownica. Mondial jest bardziej wariacją na Caferacera. Niestety w Centaury wysokość podnóżków podobna d[…]

  • @*KroQ*, egzamin przerywa 2-krotne najechanie na linię, 2-krotne podparcie na 8, również 2-krotny brak karuzeli, itd. Ogólnie na egzaminie w Wordach jest jedna prawda, zależy na kogo trafisz, jak egzaminator chce[…]

  • Wczytaj więcej