codrive

Odpowiedzi forum utworzone

Przeglądają 17 wpisy - 1 przez 17 (z 17 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #31958 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    Czyszczenie na „sucho” Adbl Bonnet lub ExceDe Encapsulator.

    #22557 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    Weżmy na przykład taki przykład na przykład 😉 Sprzęt hard enduro nowy w cenie np. od 38tys. i więcej.
    Przyjeżdża to to w skrzyni do poskładania (właściciel w stylu „i’m happy”) i co ………. zanim zaczniecie to składać ( no to ma już jeżdzić ..dzisiaj ,zaraz) trzeba to jeszcze bardziej rozebrać.
    Podam wam tylko trzy punkty w których trzeba wymienić na dzień dobry smar „fabryczny” a raczej smar aby to na magazynie nie zardzewiało. Biały smar z Boll’a jest bardziej hardy niż to co tam jest napsikane.
    1.łożyska główki ramy wymyć zastosować wasz ulubiony który stoi na półce
    2.zdjąć uszczelniacze piast kół i j.w. (jak go uszkodzicie wymienić na nowe)
    3.zdemontować cały zespół kiwaka i jak w pkt.1
    Nie chce mi się wymieniać dalej.

    Napisałem to abyście wiedzieli że kupując takiego chińczyka (do 10tys) wcale nie macie się gorzej.
    Dał bym kumatemu sprzedawcy przy zakupie motka 500pln na plus żeby powymieniał wszelkie płyny życiowe na jakieś markowe i dobrze go poskładał zanim to wyjedzie na drogę. Dla lubiących bić pianę dodam że te sprzęty „enduro” też nie są warte tej ceny.

    #21126 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    Z motocykli które nie są ujete w katalogu na tej stronie to Yamaha xt125 i prawie identyczna do TXa Keewaya Honda XR125L. Jak masz zapędy „terenowe” to przednie koło tylko 19, 21cali.

    #19653 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    klient. Gdyby Langer nie był obecny na tym forum to znajomy do dnia dzisiejszego pchał by swój skuter. Po wszelkich nie udanych próbach znajomego w poszukiwaniu części trafił do mnie dostał namiar na Langera do navi, wsiadł w puche i wrócił zadowolony . Sprzęt dalej jezdzi inaczej poszedł by na żyletki. Jeden sprzedał, drugi kupił , trzeci pomógł. Jestem ciekaw ilu użytkowników tego forum zadzwoniło z problemem do obecnych tu Langera czy Kamila i rozmawiało jak człowiek z człowiekiem.

    #19406 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    nashaden nie masz czego żałować , tu tak po prostu jest trzeba mocno filtrować wypowiedzi bo każdy w jakimś stopniu ma racje :)))

    #18492 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    Yamaha MT 125. Skrzynia 6tka z pasażerem będzie o wiele lepsza i zmieścisz się do kwoty 10tys. Honda CB 125R już droższa.

    #14499 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    Rozwieję trochę mętne wyobrażenie co poniektórych o elektrykach.
    Producent skoot w polsce http://vectrix-scooters.com/pl/
    Beniamin do nich uderzaj z tematem testów i na pewno podzieli się opinią ja to się używa na co dzień.

    #14170 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    A pierwszu model Rometa CRS?

    #14083 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    Mike „..rozważam zakup maszyny na miasto i podmiejskie szutry.” Jak bym miał kat.A bez zastanowienia brał bym TRK251. Wyżej siedzisz ,więcej widzisz. Być może zostaniesz z nim więcej jak dwa lata jak spodoba się Tobie latanie „bokami”(czyt . „teren”). Na pewno jest to lepsza opcja na jakieś dalsze wypady niż 125 w adv. A gabarytami to przypuszczam coś jak Varadero 125.

    #8382 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    Ja obstawiam na brak masy. Może trafię.

    #7901 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    Jak Masz zamiar jeżdzić z plecaczkiem i kufrem to Keeway TX. Kufer jako oparcie dla plecaczka. Może być całkiem wygodnie w miarę ale to musi ocenić pasażer.

    #7545 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    Z nowości warto zawiesić oko lub przymierzyć się do RKS Sport.

    #7453 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    Kolega Gucio określił się na początku że „trochę wcześniej jeździłem ale teraz szukam niedużego/ niedrogiego motocykla 125cm na drogi szutrowe, polne itp, Czyli nie typowo kross bo będę jeździł też po asfalcie ale chciałbym żeby motocykl dał radę w „lekkim” terenie.”
    Ambitniejsze miałem na myśli opony Dualowe offroad/szosa. Przy 100/80 R17 to mamy Mitasa MC32 i nic więcej. Zacytuje sam siebie w temacie o New ADT z 11.07.2018 : „Przednie lagi z aktualnego TXa up side, wahacz i zaciski tył takie same. Koła na szprychach z enduro TXa powinny podejść. Przód w normalnym dla mnie rozmiarze 90/90-19 (dużo większy wybór ogumienia)” Dopisze typu Dual.

    #7449 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    Do Tx ADV 125 brak „ambitniejszych” opon, a szczególnie przednich.

    #6801 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    Poczytaj na boku opony. Tubeless-bezdętkowe, tube type-dętkowe. Pewnie na alu bezdętkowe.

    #6799 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    W calowych rozmiarach na 18tke masz Metzelera ME22 i Pirelli City Demon. Nie kombinuj z większymi lub metrycznymi bo nie dojdziesz z rozmiarówką.

    #6411 Reply
    codrive
    Uzytkownik

    Krzychu postaw moto na jakiś klocek, stojak motocrosowy i sprawdz czy kiera nie leci swobodnie w lewo bądz w prawo.Nie może się odbijać od ograniczników. Masz ciężkie i grube koło z przodu. Dokręć łożysko główki ale tak żeby kiera zatrzymywała się w połowie zakresu lewo , prawo ale bez przesady. Zwróć uwagę na kable do przełączników bo one też mogą przytrzymywać kierownice. Jeszcze lepiej jak byś rozkręcił półki, wymył i dołożył smaru do łożysk.

Przeglądają 17 wpisy - 1 przez 17 (z 17 w sumie)