Informacje prasowe / Porady

Estetyczne i skuteczne. Akcesoryjne reflektory LED marki Moretti Parts

Estetyczne i skuteczne. Akcesoryjne reflektory LED marki Moretti Parts

Ten tekst to artykuł nadesłany przez importera. Zwykle nie komentuję takich tekstów, ale muszę powiedzieć, że widziałem już kilka motocykli z tymi lampami i wszyscy chwalą. Wiemy też, że w tańszych chińczykach często oświetlenie jest średnie. Te lampy naprawdę robią robotę. I żeby nie było, nie dostałem za zamieszczenie tego materiału ani grosza :-).
Beniamin

O tym, jak ważne jest skuteczne oświetlenie motocykla nie trzeba specjalnie przypominać.
Niestety często spotykamy się z reflektorami, które nie są w stanie spełnić swojego zadania
– generowana przez nie wiązka światła jest zbyt słaba. Dotyczy to głównie starszych i
bardziej budżetowych motocykli. Warto wtedy pomyśleć nad wymianą na akcesoryjny
reflektor LED z oferty firmy Moretti Parts.


Technologia LED w przypadku nowych motocykli już niemal całkowicie wyparła tradycyjne
żarówki. Diody zużywają dużo mniej prądu, dają mocny snop światła i przy okazji efektownie
wyglądają – reflektorom LED można nadać niemal dowolny kształt.
Jeżeli posiadasz starszy motocykl lub motorower z klasyczną okrągłą lampą, możesz ją
wymienić na jeden z akcesoryjnych modeli LED z katalogu Moretti Parts.
Wszystkie reflektory Moretti posiadają homologację do użytku drogowego. Poniżej film z
przeglądu technicznego motocykla wyposażonego w jeden z tych modeli.

Reflektor LED do motorowerów i motocykli. Obudowa dostosowana do fabrycznych
wymiarów reflektora Barton Fighter, Romet WS50, Router WS50 i podobnych. Reflektor
identyczny jak oryginalny tylko że z lepszym ledowym światłem. Prostota montażu pozwala
na użycie praktycznie w każdym motorowerze lub motocyklu po dostosowaniu mocowań.
Kod: REFMRZZ1LMOR000
EAN: 5906312702197

Reflektor LED do motorowerów i motocykli.
Obudowa reflektora dostosowana do fabrycznych wymiarów reflektora Barton Classic
125,Barton Volcano,Barton Cafe racer 50 ,Barton Cafe racer 125 Junak 121 , Junak
902,Romet Soft i podobnych. Reflektor identyczny jak oryginalny tylko że z lepszym
ledowym światłem i czanym matowym wykończeniem. Prostota moznażu pozwala na użycie
praktycznie w każdym motorowerze lub motocyklu po dostosowaniu mocowań.
Reflektor umożliwia schowanie wiązki przewodów do obudowy. Posiada standardowe
rozwiązanie świateł trzyfunkcyjnych: pozycyjnych, mijania i drogowych.
Kod: REFTNL025
EAN: 5905220802487


Reflektor LED do motorowerów i motocykli. Obudowa reflektora dostosowana jako
zamiennik do najpopularniejszych reflektorów motocykowych. Prostota montażu pozwala na
użycie praktycznie w każdym motorowerze lub motocyklu po dostosowaniu mocowań.
Reflektor zamknięty, przez co nie nie ma możliwości schowania wiązki przewodów do
obudowy. Rozwiązanie stosowane najczęściej w cafe racerach.
Kod: REFTNL026
EAN: 5905220804092

Więcej informacji o produktach, cenach i dostępności znajdziecie na stronie:
https://www.morettiparts.pl/ oraz w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

Udostępnij ten post


REKLAMA

23 komentarze

  1. W moim J123 oryginalna lampa była do bani. Oprócz tego że słabo świeciła (jak w ogole dostała homologację?) to jeszcze żarówka – zwykła bańka Ba20d przepalała się średnio co 1500 km. W 2017 roku wymieniłem lampę na taka z żarowką H4 (puszka od Jawy 350 i wkład Wesem). W porównaniu do orygnalnej niebo a ziemia. Wtedy nie było jeszcze ledowych zamienników w rozsądnej cenie. Bo teraz pewnie bym wymienił na reflektor LEDowy…

    Odpowiedz
    • Jak mogłeś popsuć design J123 😉

      Odpowiedz
      • Zmieniłem dużo więcej. Jeszcze owiewkę, kanapę, uchwyt tylny, osłone wydechu. Moim zdaniem na plus:

        https://drive.google.com/file/d/11RCjD-SISYkAqGldo2Q1TVERkQRAQ8pS/view

        https://drive.google.com/file/d/1bT8lgMrwXVYjKo8ALvL5B9i8l2Ipg5yz/view

        Odpowiedz
        • Czy to jeszcze tuning czy już customizing? Nieważne, wygląda nieźle, a kanapa wymiata 🙂

          Odpowiedz
          • Zmień jeszcze jego wielkość, wymień silnik na coś koło litra i będzie szpan 🙂

        • @bsw. Odlotowa jest ta kanapa! W moim odczuciu dodaje mu prestiżu i przeniosła Twojego Junaczka na półkę wyżej. 🙂
          Spytam tylko – żelowa?

          Odpowiedz
          • Dzięki. Kanapa nie jest żelowa, ale całkowicie DIY. Było z nią dużo zabawy. Najpierw na oryginalnej podstawie zamontowałem dodatkową – płaską. Na niej przykleiłem kilka warstw pianki lateksowej (z karimaty). To okleiłem cienką pianka tapicerską. W końcu przygotowałem z kartonu szablon pokrowca i zleciłem korespondencyjnie jego uszycie…

        • Ważne że tobie się podoba.

          Odpowiedz
  2. Najważniejsze żeby właściciel miał frajdę. Do mnie nie przemawiaja modyfikacje, ewentualnie jak już to jak ma jakąś funkcje, lepszą lampa, wygodniejsze siodło.

    Odpowiedz
  3. Dzięki za komentarze.
    Właśnie o to chodziło – lepsza lampa, wygodniejsze siodło i uchwyt, oraz mniej wiatru na klatę.
    Chociaż wygląd też jest ważny…
    Motek ma dla mnie głównie aspekt użytkowy, ale trochę frajdy przy tym nie zaszkodzi 🙂

    Odpowiedz
    • Niech Ci będzie. Ale kiedyś pomyśl o czyms większym.

      Odpowiedz
      • W przeciwieństwie do Ciebie ja nie mam kompleksu małego…

        Odpowiedz
        • Śmieszny jesteś, ja też nie mam, zwyczajnie to fakt jest. Zauroczył Cię ten junak bez jajec i mocy.

          Odpowiedz
          • Sa jestes tak nudny ze odechciewa sie czytac komentarze, wszedzie twoje wypierdy w ten sam desen…

          • To nie czytać.

      • Sa, wiesz co od jakiegoś czasu chodzę po salonach motocyklowych i przymierzam się do motocykli pojemności powyżej 250 i za każdym razem jak potem wsiadam na swoją małą 125 zastanawiam się jak to możliwe, że na tych dużych jest mi zwyczajnie ciasno, a na tej małej pierdziawce i nogi i tyłek mają przestrzeń.

        Odpowiedz
        • Silnik więcej miejsca zajmuje niż w 125.

          Odpowiedz
          • Owszem zajmuje, ale nie zmienia to postaci rzeczy, że trójkąt ergonomiczny jest jakiś taki dziwny. Swoją drogą to nie wiem, czemu wiele motocykli ma kanapę w formie rampy, po której zjeżdża się na zbiornik, aż się prosi o przeróbkę.

  4. Jas13, bo taka kanapę wymusza prawidłowy dosiad na motocyklu i ergonomia podczas prawidłowego prowadzania motocykla.
    Chociaż faktycznie w 125 to nie ma sensu. Brak mocy, komicznie by to wyglądała. Dosiad motocyklowy, balans ciałem itd.
    Faktycznie była by lepsza kanapa jak w skuterach w tych motorowerach.

    Odpowiedz
    • Trochę czego innego mnie uczyli w temacie dosiadu, ale niech będzie
      Akurat przymierzałem się do CFMoto 700

      Odpowiedz
      • Jas13 , a czego cię uczyli że to przekłada na 125 motocykl. Chyba kompletnie nie rozumiesz na czym polega jazda motocyklem .

        Odpowiedz
  5. Interesujące rozwiązania od Moretti Parts! Dobre oświetlenie to podstawa bezpieczeństwa na drodze, a te reflektory LED wydają się być świetną opcją dla różnych modeli motocykli. Ciekawe, jak sprawdzą się w praktyce, ale z opisu wynika, że montaż jest prosty, a efekt świetlny znacząco lepszy niż w standardowych reflektorach.

    Odpowiedz
  6. Montowałem wiele tych reflektorów LED do motorowerów i motocykli. Efekt jest rewelacyjny. Montaż w pojazdach w fabrycznymi reflektorami mocowanymi z boku (Fighter, Classic, 901F itd) bardzo prosty, w Junaku M15, M11 czy M12 wymaga dorobienia bocznych mocowań, ale też mam temat opanowany.

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>