Prąd gdzieś trzeba wytworzyć, a elektrowni nie węglowych w Europie nadal mały procent, a u nas to już szkoda gadać. Jeśli latem sieć elektryczna pada, gdy w szklanych biurowcach ruszają wszystkie klimatyza[…]
To jasne że samochody potrzebują więcej prądu, pytanie tylko – jeżeli nie będzie zbytu na paliwo to po ile ono będzie – Tanie czy drogie?
Druga sprawa jest taka że miłościwie nam rządzący unijni dyplomaci s[…]
Strona o motocyklach, ale to samochody elektryczne potrzebują dużo prądu – taka wrzutka z wątpliwościami.
Najmniejsze ładowarki 220V to w granicach 3-5 kW mocy. 5kW potrzebuje już zabezpieczenia 20A. Mocniejs[…]
@Sa lub Sa500. Odpuść sobie. Jakkolwiek patrzeć na Twoje wypowiedzi to mamy różny – często skrajny – pogląd na to co wypisujesz, ale jednak jesteś podpisany i nikogo nie obrażasz. Dlatego proponuję odpuść so[…]
U mnie teoretycznie 8500obr/min to obroty mocy maksymalnej (wg instrukcji) szkopuł , że to już czerwone pole na obrotomierzu. Normalnie kręcę do 6500obr/min, dalej nie ma czego szukać poza wibracjami. Spala[…]
Samochody elektryczne, to już było na początku XX wieku, kiedy silniki spalinowe raczkowały. W latach 90-tych w Kanadzie było kilka firm, które przerabiały stare europejskie auta na elektryczne.
Spokojnie przy o[…]
Pytanie nie brzmi już: „czy pójdziemy”, ale kiedy. Za 14 lat będzie obowiązywał w Europie zakaz sprzedaży samochodów spalinowych, to kwestia czasu, kiedy prawodawcy wezmą się i za nas – motocyklistów. Myślę że[…]
Jeśli stać cię na dwa jednoślady to OK. Ja musiałem znaleźć kompromis – dwa razy w roku trasa do 300km, może kiedyś znowu jakaś daleka trasa do Włoch (tam byłem 18konnym Cruiserem).
A tak codziennie do pracy. Więc[…]
Tja, Panie Anonimie proszę o wyjawienie tajemnicy jakim samochodem Pan jeździ skoro uważa że sens ma tylko 125 i 1250?
Zrobiłem proste obliczenia, wziąłem sobie KTM Adventure 1290, który ma koni 160 i 138 Nm. Mas[…]
Ściana
jas13 commented on the post, Kiedy pójdziemy w Elektryki? 4 lata, 5 miesięcy temu
Prąd gdzieś trzeba wytworzyć, a elektrowni nie węglowych w Europie nadal mały procent, a u nas to już szkoda gadać. Jeśli latem sieć elektryczna pada, gdy w szklanych biurowcach ruszają wszystkie klimatyza[…]
Beniamin Mucha commented on the post, Kiedy pójdziemy w Elektryki? 4 lata, 5 miesięcy temu
To jasne że samochody potrzebują więcej prądu, pytanie tylko – jeżeli nie będzie zbytu na paliwo to po ile ono będzie – Tanie czy drogie?
Druga sprawa jest taka że miłościwie nam rządzący unijni dyplomaci s[…]
Wojtek_adv commented on the post, Kiedy pójdziemy w Elektryki? 4 lata, 5 miesięcy temu
Strona o motocyklach, ale to samochody elektryczne potrzebują dużo prądu – taka wrzutka z wątpliwościami.
Najmniejsze ładowarki 220V to w granicach 3-5 kW mocy. 5kW potrzebuje już zabezpieczenia 20A. Mocniejs[…]
Wojtek_adv commented on the post, Z cyklu: Co po 125-tce? Voge 300 DS. 4 lata, 5 miesięcy temu
@Sa lub Sa500. Odpuść sobie. Jakkolwiek patrzeć na Twoje wypowiedzi to mamy różny – często skrajny – pogląd na to co wypisujesz, ale jednak jesteś podpisany i nikogo nie obrażasz. Dlatego proponuję odpuść so[…]
jas13 commented on the post, Z cyklu: Co po 125-tce? Voge 300 DS. 4 lata, 5 miesięcy temu
U mnie teoretycznie 8500obr/min to obroty mocy maksymalnej (wg instrukcji) szkopuł , że to już czerwone pole na obrotomierzu. Normalnie kręcę do 6500obr/min, dalej nie ma czego szukać poza wibracjami. Spala[…]
jas13 commented on the post, Kiedy pójdziemy w Elektryki? 4 lata, 5 miesięcy temu
Samochody elektryczne, to już było na początku XX wieku, kiedy silniki spalinowe raczkowały. W latach 90-tych w Kanadzie było kilka firm, które przerabiały stare europejskie auta na elektryczne.
Spokojnie przy o[…]
Beniamin Mucha wrote a new post 4 lata, 5 miesięcy temu
Pytanie nie brzmi już: „czy pójdziemy”, ale kiedy. Za 14 lat będzie obowiązywał w Europie zakaz sprzedaży samochodów spalinowych, to kwestia czasu, kiedy prawodawcy wezmą się i za nas – motocyklistów. Myślę że[…]
Beniamin Mucha commented on the post, Z cyklu: Co po 125-tce? Voge 300 DS. 4 lata, 5 miesięcy temu
Jeśli stać cię na dwa jednoślady to OK. Ja musiałem znaleźć kompromis – dwa razy w roku trasa do 300km, może kiedyś znowu jakaś daleka trasa do Włoch (tam byłem 18konnym Cruiserem).
A tak codziennie do pracy. Więc[…]
Beniamin Mucha commented on the post, Z cyklu: Co po 125-tce? Voge 300 DS. 4 lata, 5 miesięcy temu
Pełny motostat mojego aktualnego motocykla BN251 (3,78litra / 100km):
A tutaj mojego poprzedniego Keeway Cruiser (2,68litra /100km -przy tym spalaniu był super, ale nie oferowano nowego na sprzedaż w Europie. Gd[…]
Beniamin Mucha commented on the post, Z cyklu: Co po 125-tce? Voge 300 DS. 4 lata, 5 miesięcy temu
Tja, Panie Anonimie proszę o wyjawienie tajemnicy jakim samochodem Pan jeździ skoro uważa że sens ma tylko 125 i 1250?
Zrobiłem proste obliczenia, wziąłem sobie KTM Adventure 1290, który ma koni 160 i 138 Nm. Mas[…]