Yamaha XSR

Strona główna Fora Opinie Yamaha XSR

Przeglądają 2 wpisy - 1 przez 2 (z 2 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #40765 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    jas13  

    @bsw, Zmieniłeś Junkersa na Yamę?

    Odpowiedz

    • bsw  

      Tak – tzn. J123 jeszcze jest ale już wystawiony 

      Odpowiedz

      • Anonim  

        @bsw ale po co. Przecież tak tłumaczyłeś że chinol lepszy i tańszy od japońskiej konkurencji. No i japonia zajechana i zadzierwiała zaraz po zakupie. A chinola rdza nie chyta. Q przepłaciłeś. Bez sensu .

      • bsw  

        Bo wszystko ma swój czas. 7 lat temu kupiłem Chinczyka bo był kilka razy tańszy od Japoni. Teraz dystans cenowy się znacznie zmniejszył. Mojemu J123 nic nie brakuje – jeżdzi, skręca a nawet trabi. Ale się zestarzał – fizycznie i mentalnie. Przyszedł czas na zmiany 
        Czy chińczyk lepszy? Honda CBF czy Yamaha YS nie jest lepsza od J123 ale XSR już tak. Chociaż szczerze – dupy nie urywa.
        Czy przepłaciłem? Kupiłem okazyjnie – tak to określę…

      • Sa lub Sa500  

        Ciekami mnie to stwierdzenie „się zestarzał”. Co autor ma na myśli?

      • bsw  

        Zestarzał = lata lecą. Mi też.
        Nie zmieniałbym, ale jak nie teraz teraz to kiedy…

      • Anonim  

        600 bedzie najbardziej odpowiednie

      • jas13  

        @bsw, przepłaciłeś, czy nie przepłaciłeś, nieważne, grunt że Tobie się podoba i masz z tego radochę

      • bsw  

        Jeszcze nie wiem czy mam radochę – jeździ się jednak inaczej…
        Osiągi nie są szalone i nie o nie chodziło – ale wszystko chodzi miękko i sprawnie. Jest wtrysk, ABS, LED i … zdecydowanie nizsze spalanie.
        Natomiast na minus – mało wygodna pozycja – trochę sportowa, pochylona. Sety z tyłu a kierownica z przodu. Nadgarstki bolą – czy się przyzwyczaję?
        BTW: Dlaczego gadamy w tym wątku – bo admin nie raczył uzupełnić katalogu…

      • jas13  

        @bsw, Admin ma nowego Lwa i pewnie korzysta z ostatnich chwil ciepła.
        W XSR liczy się wygląd i styl okrągła lampa, a jak jeszcze ma fajne malowanie nawiązujące do limitowanej serii SR400, to już wogóle szpan. Gaźinki są fajne, ale wtrysk benzyny i ABS, to jednak wygodniej.
        Kierownice może trzeba podnieść, sety zawsze można pokombinować z obniżeniem. Niestety trendy są takie, że motocykle mają być bardziej sportowe, a tego klasycznego układu z podnóżkami bardziej z przodu na rynku niestety brakuje.

      • Beniamin Mucha  

        Ano ma i nie ma czasu jeździć :-). Choć 7000 km od kwietnia to chyba dobry wynik.
        Zimą postaram się podciągnąć w katalogu, taki jest plan. A co z tego będzie nie wiem.

      • bsw  

        To model z 2021 roku… Ale zawartość katalogu umarła już dawno.
        Podnóżki nawet są ok – szybko się przyzwyczaiłem. Gorzej z kierownicą – nie chodzi o wysokość tylko odległość – obróciłem ją na mocowaniach tak aby była bliżej siedzenia ale i tak jest dalej niż w J123. Poza tym jest tak wygięta że po przestawieniu jej końce są skierowane w dół co mi nie odpowiada…

      • Beniamin Mucha  

        Czytam was, czytam.
        Sam tej strony dalej nie pociągnę, nie mam tyle czasu.
        Może ktoś chętny do pisania w katalogu?

      • Sa lub Sa500  

        To jak Ty to kupowałeś? Do paczkomatu zamówiłeś? Nie jeździłeś wcześniej, nie przymierzałeś się do sprzętu?

      • jas13  

        @bsw, trzeba się rozejrzeć jakie raisery są dostępne dla tego modelu, może da się znaleźć takie z regulacją przód-tył, ewentualnie inna kierownica (w sensie inaczej gięta.
        @Sa, nic nie mów o sprzedaży, jak wystawia się pojazd i słucha tych co dzwonią/piszą sms-y, to lepiej zajeździć i oddać na złom, niż używane w Polsce sprzedawać

      • bsw  

        @sa Przymierzałem się i jeździłem. Cała reszta ok – siedzenie wygodne, sprzęgło biegi gładziutko, silnik fajnie oddaje moment – zmienne fazy rozrządu robią robotę. Tylko ta nieszczęsna kierownica…
        @jas13 Ten model ma nisko półkę i fabrycznie wysoki mostek – żadne przedłużenia nie wchodzą w grę. Jedynie inaczej gięta kierownica. Sądziłem że z oryginalną będzie ok jak ją obrócę – niestety źle się układa… Ale to się poprawi jeszcze.
        Z resztą doszedłem do ładu – nawet zużycie wyświetla już w ludzkich jednostkach – 2.1 l/100km

      • jas13  

        @bsw, rzuć okiem na poniższe linki z katalogu Puig, pierwszy masz nakładki podnoszące nakładane na oryginalny riser
        https://puig.tv/en/tuning-motos/handlebars/risers?bike=29337
        drugi masz nakładki cofające kierę
        https://puig.tv/es/tuning-motos/manillares/torretas-pullback?bike_id=29337
        kwestia sprawdzenia u polskiego dystrybutora czy to ściągną, ewentualnie zakup za granicą

      • jas13  

        @bsw, następnym razem otwórz temat na forum, przynajmniej dyskusja nie zginie w czasie porządków.
        Adminie, nie da rady kopiuj/wklej dyskusji na forum?

    #40769 Reply
    jas13
    Gość

    @bsw, a jak z oponami, na youtubie niezależni testerzy/użytkownicy stwierdzali, że się tłukły, hałasowały, stwierdziłeś coś takiego.
    Ciekawe, czy da się przerobić w XSR felgi na bezdętkowe?

Przeglądają 2 wpisy - 1 przez 2 (z 2 w sumie)
Odpowiedz do: Yamaha XSR
Twoje informacje