Motovlog / Podróże

Junak RX ONE 125 – Zamek Soviniec w Czechach

Junak RX ONE 125 – Zamek Soviniec w Czechach

Zabraliśmy namioty, śpiwory i wybraliśmy się wraz z Beniaminem do Czech. Oto pierwszy odcinek z tego wydarzenia.

Zwiedziliśmy kilka fajnych miejsc. Pierwsze miejsce, które prezentujemy znajdowało się się na samym końcu naszej wycieczki. Jest to Zamek Soviniec.

Udostępnij ten post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

12 komentarzy

  1. Zastanawiam się, co Panowie zrobiliście, że Czesi wpóścili Was motocyklem na teren muzeum, na tersn zamku. Musiało kosztować.

    Odpowiedz
    • nie kosztowało nic :). Obiecaliśmy, że zaprosimy motocyklistów do środka. Układ win-win. My mamy fajny film, zamek buduje popularność.

      Odpowiedz
    • Fajnie – ale…
      Czy w Czechach można jeździć motocyklem 125 na kategorii B ?

      Odpowiedz
      • Można z automatem.

        Odpowiedz
  2. Dlaczego test Beniamina motocykla Barto Hyper jest tylko na YT a nie ma go na motocykle125.pl ?
    Test Beniamina jest bardzo dobry, są w nim pokazane faktyczne zalety i wady motocykla. Jest też pokazana faktyczna prędkość jaką ten model osiąga.
    (A nie jak inne redakcje podawały nawet 110 km/h)
    Dobra robota i takie testy aż chce się oglądać.
    Jest też omówiony silnik, że nie ma wałka a obniżenie wibracji osiągnięto dzięki zmniejszeniu wagi.
    Za sprostowaniem tej kwestii zależało mi kilka miesięcy temu.
    Ale wtedy nikt jakby w to nie wierzył.
    Dobrze że późno ale jednak się udało.
    Może Dawid zmieni teraz w tabelce informacje na temat wałka i prędkości?
    Również w bliźniaczych modelach.
    Informacje na temat silników Loncin udało się sprostować. Teraz tylko czekać na okazję by sprostować błędne informacje o silnikach Zongshen.
    Myślę że Beniamin to zrobi.

    Odpowiedz
    • Będzie i tutaj, ale jest tam mała wpadka, bo kawałek filmu się powtarza. Najpierw muszę to przeedytować, później jeszcze raz wrzucić na Youtube, a wtedy zmieni się link, sam rozumiesz.
      Co chcesz sprostować w silnikach Zongshena?
      To że Blade nie ma podobno 158FMI? On ma 158FMI, bo takie jest oznaczenie, tylko że Barton sprzedaje chyba „kit” do 110cc..

      Odpowiedz
      • Może uda się kiedyś sprawdzić to bez wątpliwości. Może już ktoś zmieniał tłok w tym silniki.
        Wiem że ma oznaczenie 158 szukałem jakiś czas temu informacji na temat tego silnika i nie mogłem potwierdzić sobie że to 158 w współpracy z Piaggio. Raczej starsza konstrukcja. Ten we współpracy z Piaggio wygląda inaczej.
        A że zongshen ma kilka tanich silników 125 to gdzieś jest błąd lub ja się mylę . Czego też nie wykluczam .
        W każdym razie osobiście to już dla mnie nie jest problem.
        Kupuje jednak Japonię.
        Też z tego powodu że o chińskich motocyklach informacje są niepewne.
        Podkreślam że nie mam złego zdania o chińskich motocyklach.

        Odpowiedz
    • Poprawiłem prędkość w tabeli Rometa ADV. To mój błąd, że tam ta prędkość 110 się znalazła.

      Odpowiedz
      • Nie zauważyłem że 110 adv.
        Chodziło mi o to że inne redakcje podawały prędkość przetestowaną 105-110 dla Hyper, Tekken, Vz-5.
        Beniamin pozamiatał sprawę i tak powinno być.
        Konkretnie i na temat.

        Odpowiedz
    • Również obejrzałem ten film i myslę, że jednak warto było. Warto było powalczyć tu trochę także z Beniaminem. Film o Barto Hyper zrobiony obiektywnie , na czym tem pojazd nic nie stracił a zyskał. Daleko mi jescze do tego abym odzyskał zaufanie, ale doceniam tę zmianę. Warto było.

      Odpowiedz
  3. Taka chinska wersja V-Storm z silnikiem 125cc

    Odpowiedz
  4. Też kupiłem na „drugi” motocykl (chociaż w moim przypadku lepiej powiedzieć na kolejny motocykl) 125tke.
    Też wybrałem Japonię.
    Tylko że nową.
    Szczerze chciałem chińczyka kupić , tyle dobrych opinii o nich oglądałem i czytałem że chciałem zaryzykować .
    Ale czym bardziej zgłębiałem temat tym bardziej tę opinię budziły moje wątpliwości.
    Bo mogły być zupełnie skrajne na ten sam model.
    Dobrze by było żeby katalog na tej stronie mógł być narzędziem które pomoże w decyzji. Ale musiałby być naprawdę porządnie prowadzony i tylko z danymi faktycznie sprawdzonymi.
    Można by zacząć od poprawienia danych motocykli Zipp vz-p, Benyco Tekken, Barton Hyper .
    Beniamin potwierdził że wałka brak a prędkość jest niższa niż podana w katolicy motocykli125.
    Więc wystarczy zmienić to w tabelce tych trzech bliźniaczych modeli.

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>