Informacje prasowe

Barton Stratos. Klasyczna linia w stylistyce neoretro

Barton Stratos. Klasyczna linia w stylistyce neoretro

Do tegorocznej oferty maszyn 125 cm3 marki Barton Motors dołączył motocykl z modnego segmentu neoklasyków – Stratos. To duża niespodzianka i smaczny kąsek dla
posiadaczy samochodowego prawa jazdy zainteresowanych przesiadką na własny jednoślad. Nowy model bardzo udanie łączy klasyczną formę z nowoczesnymi rozwiązaniam.

Nowy Barton Stratos to niezwykle udany stylistycznie, nowoczesny scrambler klasy 125. Ten sporych rozmiarów (2065/800/1100 mm) motocykl zachwyca prostą formą i wyszukaną elegancją. Oferuje przy
tym wysokie osiągi oraz posiada zaawansowane systemy bezpieczeństwa, tak by każda podróż dała użytkownikowi maksymalną przyjemność z jazdy.,

Stratosa zaprojektował francuski designer i jednocześnie czynny motocyklista, co gwarantuje, że walory użytkowe maszyny są przemyślane i w wielu aspektach wyjątkowe. Wysmakowane detale w stylu neoretro, pełne oświetlenie LED z „pływającymi” kierunkowskazami czy supernowoczesny wyświetlacz LCD zapisujący prędkość maksymalną i przyspieszenie od 0 do 60 km/h to rozwiązania stosowanie dotychczas jedynie w pojazdach premium. Kolorowy ekran posiada dwa tryby ustawienia jasności oraz wbudowaną łączność Bluetooth, która umożliwia połączenie się ze smartfonem i sprawdzanie w czasie jazdy połączeń przychodzących.

Ten nietuzinkowy jednoślad napędzany jest jednocylindrowym, czterosuwowym, chłodzonym cieczą silnikiem firmy Zongshen o pojemności 124,2 cm3 i mocy 14,3 KM przy 9000 obr./min. Współpracuje
on z płynnie działającą, 6-stopniową, manualną skrzynią biegów. Takie zestawienie kluczowych podzespołów gwarantuje motocykliście wysoką elastyczność w trakcie jazdy i łatwe osiąganie prędkości maksymalnej na poziomie 110 km/h.

Na pokładzie Stratosa znajdziemy wydajne, komfortowe zawieszenie oparte o klasyczny przedni widelec i świetnie wkomponowany pod tylną kanapą amortyzator centralny. W standardzie otrzymujemy też
wydajne hamulce z systemem CBS. Z przodu zamontowano dużą tarczę o średnicy 330 mm z trzytłoczkowym zaciskiem, a z tyłu mniejszą, 240-milimetrową, z pojedynczym tłoczkiem. 17-calowe koła oraz ogumienie firmy CST (przód 110/70 R17 i tył 150/70 R17) gwarantują stabilne i pewne prowadzenie się na każdej drodze oraz możliwość szybkiego wyhamowania maszyny w razie pojawienia się nieprzewidzianej sytuacji. Duży skok zawieszenia daje możliwość zamontowania opon dualowych
czy nawet terenowych, dzięki czemu motocykl sprawdzi się w bardzo szerokim zastosowaniu. Wygodna i szeroka kanapa, położona na wysokości 810 mm, sprawia, że jest to bardzo ciekawa propozycja w
segmencie 125 również dla wyższych kierowców.

Barton Stratos to typowo miejski jednoślad do codziennego przemieszczania się, i dla początkujących, i dla bardziej zaawansowanych. Zainteresuje przed wszystkim motocyklistów młodego pokolenia, poszukujących połączenia klasycznego, modnego wyglądu z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi oraz oczekujących pojazdu, który zapewni im jednocześnie wysokie osiągi oraz ekscytujące, lecz bezpieczne wrażenia z jazdy w każdych warunkach. Motocykla łączącego wysoką jakość wykonania, świetną zwrotność i wyjątkową dynamikę.

Barton Stratos dostępny jest w trzech wersjach kolorystycznych: zielono- czarnej, żółto-czarnej i srebrno-czarnej. Jego cena odzwierciedla wysoką jakość zastosowanych w nim podzespołów czy wyposażenia i wynosi jedyne 14 999 zł.

Zainteresowanych modelem Stratos zapraszamy do najbliższego punktu
dealerskiego Barton Motors. 

Dane techniczne:
POJEMNOŚĆ: 124,2 cm 3
TAKTOWANIE I CYLINDRY: 4T, jednocylindrowy
CHŁODZENIE: cieczą
MOC MAKSYMALNA: 14,3 KM/ 9000 obr./min.
SKRZYNIA BIEGÓW: 6-biegowa
DŁUGOŚĆ: 2065 mm
WYSOKOŚĆ: 1100 mm
SZEROKOŚĆ: 800 mm

ROZSTAW OSI: 1420 mm
MASA: 163 kg
ŁADOWNOŚĆ: 150 kg
FELGI PRZÓD/TYŁ: 3.0X17/4.0X17
OPONY PRZÓD/TYŁ: 110/70-17 / 140/70-17
HAMULCE PRZÓD/TYŁ: tarcza / tarcza
ZBIORNIK PALIWA: 14,5 l
ZUŻYCIE PALIWA: 2,6 l/100km

Udostępnij ten post


REKLAMA

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>