Ściana

  • Problem z wersją 250 byłby kiedyś do ogranięcia. Można było kupić silnik 250, zdobyć zaświadczenie od importera że nadwozie jest przystosowane do takiej pojemności. Potem wizyta w stacji kontrolii pojazdów i[…]

  • O super! Dziękuję Ci bardzo

  • spox – tu masz opisane blokady w Marauder 125 – ale to ten sam silnik:
    https://forum.bractwo-suzuki.com.pl/viewtopic.php?t=20656

  • Niekoniecznie – jeśli to motocykl z niemieckiej dystrybucji to może mieć blokadę w module zapłonowym – ograniczające moc (obroty) na najwyższym biegu. Oczywiście 11 KW z tego nie będzie ale silnik będzie rozwijał swobodnie swoją moc. Przeróbki są opisane w sieci – trzeba oszukać moduł…Rozwiń

  • No to mi powiedziałeś… 🙂 A miało być tak pięknie… No ale niestety pewnie masz rację. To zostanę z tym co mam bo na następny sezon chcę zrobić prawko na A, jeśli mi się spodoba 🙂 A tak jak piszesz zabawa z poważnymi zmianami to i poważne pieniądze.
    Dziękuję Ci za odpowiedź.

  • Nie ma takiej możliwości. Mógłbyś zrobić przelot, pobawić się dawkami paliwa, dać lepszą świece, zrobić jakiś lepszy dolot, a i tak przyrost mocy będzie w granicy błędu pomiarowego. Na grupie rometa jest jakiś dzik który pobawił się w poprawę fabryki, dał jakieś kute tłoki, koszt przeróbek…Rozwiń

  • Dzień dobry. Mam Suzuki jak w temacie i chciałem się dowiedzieć jak proponujecie podnieść moc z 7kW do nadal legalnych 11kW. Na wstępie powiem, że nie chcę zmieniać pojemności, chcę żebym dalej mógł legalnie jeździć na kat. B

  • Jacek stał się zarejestrowanych użytkownikiem 2 lata, 8 miesięcy temu

  • ADV poszedł w kolejne ręce, ja na ten sezon zakupiłem Benka Leo 500, także jest to po 2 x Zipp Tracker 250 , Romecie Soft 125, Zippie Scramblerze 125, Romecie ADV400 i Kymco Nexxonie 50 szósta chińska maszyna. Syndrom sztokholmski? Nie, po prostu mam otwarty umysł i nie depresjonuje chińsk…Rozwiń

    • Cześć Radek.

      Mam kilka pytań:

      1. Jak sprawował się Zipp Scrambler 125?
      2. Ile przejechałeś na tym sprzęcie?
      3. Jakieś awarie?
      4. Robiłeś jakieś przeróbki?
      5. Czy według Ciebie warto się nim zainteresować?

      Pozdrawiam

      • Zipp scrambler był jednym z moich ulubionych motorków, nie psuł się ani trochę, przejechałem nim ponad 6k w sezonie po mieście. Kupiłem go z dorobionym kufrem, ładnie dospawany stelaż do ramy. Nie robiłem żadnych przeróbek. Jest ładny taki jaki jest, nie wymagał żadnych zabiegów upięks…Rozwiń

    • Czy odległość od podnóżka do siedzenia w zwykłym Leo 500 jest taka sama jak w wersji Trial?

      • większy jest prześwit, podnóżki wyglądały tak samo, siedziałem na jednym i drugim. O wiele lepiej czuje się na Trailu

  • Bezpiecznik jest jeden (15A) w obwodzie miedzy akumulatorem a zapłonem, fizycznie jest za obudową filtra powietrza, niestety po zdjęciu bocznej osłony nie da się dojść, trzeba podnieść kanapę.

  • Load More

Ostatnio dodane motocykle

Honda Vision 110

W ofercie Hondy Vision 110 był obecny na różnych rynkach od 2012 roku. Motocykl ...

Statystyki

Motocykle 269
Blog 340
Komentarze 21240
Aktywność 430
Użytkownicy 617
Forum 395

Na forum