Problem z wersją 250 byłby kiedyś do ogranięcia. Można było kupić silnik 250, zdobyć zaświadczenie od importera że nadwozie jest przystosowane do takiej pojemności. Potem wizyta w stacji kontrolii pojazdów i[…]
Niekoniecznie – jeśli to motocykl z niemieckiej dystrybucji to może mieć blokadę w module zapłonowym – ograniczające moc (obroty) na najwyższym biegu. Oczywiście 11 KW z tego nie będzie ale silnik będzie rozwijał swobodnie swoją moc. Przeróbki są opisane w sieci – trzeba oszukać moduł…Rozwiń
No to mi powiedziałeś… 🙂 A miało być tak pięknie… No ale niestety pewnie masz rację. To zostanę z tym co mam bo na następny sezon chcę zrobić prawko na A, jeśli mi się spodoba 🙂 A tak jak piszesz zabawa z poważnymi zmianami to i poważne pieniądze.
Dziękuję Ci za odpowiedź.
Nie ma takiej możliwości. Mógłbyś zrobić przelot, pobawić się dawkami paliwa, dać lepszą świece, zrobić jakiś lepszy dolot, a i tak przyrost mocy będzie w granicy błędu pomiarowego. Na grupie rometa jest jakiś dzik który pobawił się w poprawę fabryki, dał jakieś kute tłoki, koszt przeróbek…Rozwiń
Dzień dobry. Mam Suzuki jak w temacie i chciałem się dowiedzieć jak proponujecie podnieść moc z 7kW do nadal legalnych 11kW. Na wstępie powiem, że nie chcę zmieniać pojemności, chcę żebym dalej mógł legalnie jeździć na kat. B
ADV poszedł w kolejne ręce, ja na ten sezon zakupiłem Benka Leo 500, także jest to po 2 x Zipp Tracker 250 , Romecie Soft 125, Zippie Scramblerze 125, Romecie ADV400 i Kymco Nexxonie 50 szósta chińska maszyna. Syndrom sztokholmski? Nie, po prostu mam otwarty umysł i nie depresjonuje chińsk…Rozwiń
1. Jak sprawował się Zipp Scrambler 125?
2. Ile przejechałeś na tym sprzęcie?
3. Jakieś awarie?
4. Robiłeś jakieś przeróbki?
5. Czy według Ciebie warto się nim zainteresować?
Zipp scrambler był jednym z moich ulubionych motorków, nie psuł się ani trochę, przejechałem nim ponad 6k w sezonie po mieście. Kupiłem go z dorobionym kufrem, ładnie dospawany stelaż do ramy. Nie robiłem żadnych przeróbek. Jest ładny taki jaki jest, nie wymagał żadnych zabiegów upięks…Rozwiń
Bezpiecznik jest jeden (15A) w obwodzie miedzy akumulatorem a zapłonem, fizycznie jest za obudową filtra powietrza, niestety po zdjęciu bocznej osłony nie da się dojść, trzeba podnieść kanapę.
Ściana
Beniamin Mucha skomentował motocykl 2 lata, 8 miesięcy temu
Problem z wersją 250 byłby kiedyś do ogranięcia. Można było kupić silnik 250, zdobyć zaświadczenie od importera że nadwozie jest przystosowane do takiej pojemności. Potem wizyta w stacji kontrolii pojazdów i[…]
Jacek odpowiedziało na temat Zmiana mocy Suzuki TU125 na forum Tuning 4T 2 lata, 8 miesięcy temu
O super! Dziękuję Ci bardzo
bsw odpowiedziało na temat Zmiana mocy Suzuki TU125 na forum Tuning 4T 2 lata, 8 miesięcy temu
spox – tu masz opisane blokady w Marauder 125 – ale to ten sam silnik:
https://forum.bractwo-suzuki.com.pl/viewtopic.php?t=20656
bsw odpowiedziało na temat Zmiana mocy Suzuki TU125 na forum Tuning 4T 2 lata, 8 miesięcy temu
Niekoniecznie – jeśli to motocykl z niemieckiej dystrybucji to może mieć blokadę w module zapłonowym – ograniczające moc (obroty) na najwyższym biegu. Oczywiście 11 KW z tego nie będzie ale silnik będzie rozwijał swobodnie swoją moc. Przeróbki są opisane w sieci – trzeba oszukać moduł…Rozwiń
Jacek odpowiedziało na temat Zmiana mocy Suzuki TU125 na forum Tuning 4T 2 lata, 8 miesięcy temu
No to mi powiedziałeś… 🙂 A miało być tak pięknie… No ale niestety pewnie masz rację. To zostanę z tym co mam bo na następny sezon chcę zrobić prawko na A, jeśli mi się spodoba 🙂 A tak jak piszesz zabawa z poważnymi zmianami to i poważne pieniądze.
Dziękuję Ci za odpowiedź.
Radek odpowiedziało na temat Zmiana mocy Suzuki TU125 na forum Tuning 4T 2 lata, 8 miesięcy temu
Nie ma takiej możliwości. Mógłbyś zrobić przelot, pobawić się dawkami paliwa, dać lepszą świece, zrobić jakiś lepszy dolot, a i tak przyrost mocy będzie w granicy błędu pomiarowego. Na grupie rometa jest jakiś dzik który pobawił się w poprawę fabryki, dał jakieś kute tłoki, koszt przeróbek…Rozwiń
Jacek rozpoczął temat Zmiana mocy Suzuki TU125 na forum Tuning 4T 2 lata, 8 miesięcy temu
Dzień dobry. Mam Suzuki jak w temacie i chciałem się dowiedzieć jak proponujecie podnieść moc z 7kW do nadal legalnych 11kW. Na wstępie powiem, że nie chcę zmieniać pojemności, chcę żebym dalej mógł legalnie jeździć na kat. B
Jacek stał się zarejestrowanych użytkownikiem 2 lata, 8 miesięcy temu
Jacek
@jacek111
Radek opublikował 2 lata, 8 miesięcy temu
ADV poszedł w kolejne ręce, ja na ten sezon zakupiłem Benka Leo 500, także jest to po 2 x Zipp Tracker 250 , Romecie Soft 125, Zippie Scramblerze 125, Romecie ADV400 i Kymco Nexxonie 50 szósta chińska maszyna. Syndrom sztokholmski? Nie, po prostu mam otwarty umysł i nie depresjonuje chińsk…Rozwiń
Cześć Radek.
Mam kilka pytań:
1. Jak sprawował się Zipp Scrambler 125?
2. Ile przejechałeś na tym sprzęcie?
3. Jakieś awarie?
4. Robiłeś jakieś przeróbki?
5. Czy według Ciebie warto się nim zainteresować?
Pozdrawiam
Zipp scrambler był jednym z moich ulubionych motorków, nie psuł się ani trochę, przejechałem nim ponad 6k w sezonie po mieście. Kupiłem go z dorobionym kufrem, ładnie dospawany stelaż do ramy. Nie robiłem żadnych przeróbek. Jest ładny taki jaki jest, nie wymagał żadnych zabiegów upięks…Rozwiń
Czy odległość od podnóżka do siedzenia w zwykłym Leo 500 jest taka sama jak w wersji Trial?
większy jest prześwit, podnóżki wyglądały tak samo, siedziałem na jednym i drugim. O wiele lepiej czuje się na Trailu
jas13 skomentował motocykl 2 lata, 8 miesięcy temu
Bezpiecznik jest jeden (15A) w obwodzie miedzy akumulatorem a zapłonem, fizycznie jest za obudową filtra powietrza, niestety po zdjęciu bocznej osłony nie da się dojść, trzeba podnieść kanapę.