zmiana cylindra z 125cc na 150cc

Strona główna Fora Tuning 4T zmiana cylindra z 125cc na 150cc

Przeglądają 50 wpisy - 1 przez 50 (z 51 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #3995 Reply
    baltic 900
    Uzytkownik

    mam junaka 126 o poj 125cc, widziałem w internecie oferta na zestaw zmieniajacy pojemnośc na 150cc? czy ktos to montował? czy są jakies widoczne efekty korzysci? np. moc , predkosć ? czy silnik chłodzony powietrzem nie będzie sie nadmiernie grzał ? każde info cenne bo zastanawiam się nad zakupem takiego zestawu. czy oprócz tego powinienm cos jeszcze wymienic? gażnik hamulce etc…
    dużo jezdze w trase na moim junak w miesiac zrobiłem 4000km i jusz sie zapisałem na kurs na kat. A ale obecnie brakuje mi tych 20 km na godzine aby swobodniej wyprzedzic tira. obecnie mój Junak z GPS wyciaga 101km/h czy mysliscie że uzyskam te dodatkowe 20 km/h ?

    #3998 Reply
    Adam
    Uzytkownik

    Z tego co wiem to taka modyfikacja da Ci tylko wiekszy moment a predkosc przewaznie zostaje taka sama hamulce spokojnie mozesz zostawic gaznik pasuje zmienic moze wystarczy tylko wieksza dysza

    #4002 Reply
    baltic 900
    Uzytkownik

    dzięki 😉 dzis wymieniłem zebatke przednia na wieksza o 1 zab .
    zobacze co mi to da.

    #4003 Reply
    Krzysiek
    Gość

    Przyrost mocy też będzie, ale o jakieś 2 konie maks. (tak wyczytałem na innych forach). Więc oczywiste że zmianę hamulców można sobie darować. Gaźnik ewentualnie wyregulować – to pewne, można zmienić gaźnik na wydajniejszy (znowu jakiś minimalny wzrost mocy) ale to kolejne koszta.

    Czy przyrośnie po tym wszystkim o 20 km/h, dyskusyjne, ale coś tam przyrośnie na pewno 🙂
    Z tym grzaniem to pewnie temperatura wzrośnie, zależy czy teraz chłodzenie jest na „styk” czy nie.

    Zdaje się ten zestaw na 150 cm kosztuje niecałe 5 stów, więc co Ci szkodzi spróbować 🙂 I nie omieszkaj opisać 🙂

    #4004 Reply
    baltic 900
    Uzytkownik

    Po zmianie zębatki super , zmiana tylko o jeden ząb na zebatce przedniej spowodowało obnizenie obrotów prz predkosci okolo 90 km/h duzo mnie drgan! duzo lepiej sie jedzie. starta na przyspieszeniu prawie nic ( nie odczuwalna)
    Natomiast na V-max zyskałem około 5km/h. moze nawet wiecej.

    na odcinku ( troche zgórki hihi) gdzie mierzyłem poprzednio z gps miałem 101 km/h rekord

    wczoraj poszedł 111km/h ( tez mierzone z gps )

    Następny krok chyba jednak zmiana na 150cc 😉

    #6429 Reply
    Marek
    Gość

    NIE ZMIENIAJCIE ZEBATKI
    -spada przyspieszenie
    -silnik się dławi na skrzyżowaniach itp…. i nie jest tak elastyczny
    -prędkość po zmianie przedniej na większą o 1 ząb wzrosła o 3km/h 🙂
    Lepiej dać cylinder z tłokiem 62-64mm (149-153)

    #6430 Reply
    Marek
    Gość

    ZMIANA CYLINDRA
    Zmień cylinder na 64mm i masz 153ccm wtedy zyskasz max 2KM ale do tego zmiana gaźnika i krućca lub choć zwiększenie dyszy i regulacja da może sumarycznie max 2KM (prędkość z 75 przelotowej wzrośnie do 90km/h), można jeszcze splanować głowicę co da dodatkowy koń i jakiś sportowy filtr powietrza coś też może da???? Nie usuwaj katalizatora i nic nie rób z wydechem – są za to konkretne kary!!!

    #6446 Reply
    Marek
    Gość

    WITAM

    – SĄ POGŁOSKI ŻE TUNING 125 – 56mm NA 150 62mm W CZTEROSUWIE MAŁO CO DAJE – PODOBNO 1,6kM I TO ZE ZMIANĄ DYSZY O DWA ORAZ KRÓĆCA DOLOTU…………???

    – SĄ PRZEKAZY ŻE SĄ JUŻ PAŃSTWO KTÓRZY TUNINGUJĄ CYLINDER 125 – 56mm NA 63,4MM OD ATV 200, TYLKO PODMIENIAJĄ POPYCHACZE ….. CO PRAWDA DAJE TO PODOBNO POJEMNOŚĆ W GRANICACH 160 CCM I SĄ GDZIEŚ TAKIE ZESTAWY DO KUPIENIA ALE CZY W GOTOWYM KOMPLECIE ?????

    PRZYKŁAD;???

    https://www.google.pl/search?q=CYLINDER+QUAD+ATV+200+BASHAN+KINGWAY&rlz=1C2GIGM_enPL759PL770&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=V7dZABwso3Ow6M%253A%252CF2xKmvlvMceUXM%252C_&usg=AFrqEzczu-8u9lmgJ7rGRK3HkI8QoLSs-Q&sa=X&ved=2ahUKEwiwsfSe6d3cAhWSsKQKHVByAKQQ9QEwA3oECAIQBA#imgrc=V7dZABwso3Ow6M:

    WNIOSEK

    WTEDY MOŻE MOC NIE ZWIĘKSZY SIĘ O 1,6KM JAK PRZT TUNINGU NA 150CCCM TYLKO O POWIEDZMY 2,8KM I MOŻE TO BY BYŁO LEPSZE????

    #7693 Reply
    Marek
    Gość

    Po tuningu 125 na 150 prędkość max wzrośnie o ok. 7km/h ale poprawi się dość dobrze elastyczność silnika

    #10881 Reply
    Majkel
    Gość

    Witam mam pytanko odnośnie konkretnego modelu cpi xr 125 Café racer.
    Chcialbym go trochę wzmocnić ale nie wiem jaki jest w nim dokładnie silnik 156 fmi czy 157 fmi.
    Na aukcjach można znaleźć zestawy tuningowe do junakow i Rometów na 150 ccm
    Moje pytanie może już ktoś coś takiego robił i wie a Moze ktoś mi doradzi jakie części mogą pasować i od czego lub co to jest za silnik? Dzięki i pozdrawiam

    #10893 Reply
    wojciech789
    Uzytkownik

    Jak wygląda w przypadku np. yamaha yzf 125 zwiększenie pojemności na 150cc. Yamaha jest na wtrysku, trzeba coś kombinować ze sterownikiem? Na allegro jest teraz dużo zestawów o większej pojemności i działają niby plug&play.

    #14748 Reply
    Roman
    Gość

    Zamiana Junak M16 125 c na 150 cc czy warto – warto, tylko trzeba wiedzieć co zrobić i jak zrobić.
    – wymienić cylinder na 150 cc ( nie ma potrzeby wyjmować cały silnik, robimy to na ramie)
    – zakładamy nowe tłoki od Rometu 125 cc ( Romet 125 ma mniejszy skok i tłoki są w nominalnym wymiarze dla Junaka M16 150cc) a ponadto są dużo tańsze.
    – wymieniamy dysze w gażniku z 85 na 90
    – wymieniamy przednią zębatkę z 13-tu na 14 zębów
    – oczywiście wszystko skręcamy na nowych uszczelkach i dociągamy kluczem dynamometrycznym.
    – szacunkowy koszt materiału ok 500 zł.
    – czas potrzeby do modyfikacji to ok 6 godz dla leniucha
    – i śmigamy dużo spokojniej, 100 km/h bez wysokich obrotów i żaden TIR już nie przeszkadza na drodze.
    – temperatura silnika podskoczy o ok. 5 stop C. w bardzo upalne dni ( 40 stop. C na drodze)
    Pozdrawiam
    Junak M16

    #15410 Reply
    Mario
    Gość

    Witam.

    Posiadam Barton Hyper 125
    i jest zamontowany silnik Loncin LX157FMI
    Chciałbym zmienić cylinder na większy.
    czy możecie coś polecić godnego jakis zestaw który by pasował.
    Wiem ze do tego silnika są montowane cylindry do 200cm3

    #15412 Reply
    Anonim
    Gość

    Mario.
    Nie ma gotowego zestawu. Te zestawy które są na allegro mają za ciężki tłok i za wysoki.
    Zbyt duże sprężanie i waga tłoka prowadzi do straty mocy która niweluje zysk mocy uzyskany przez zwiększenie pojemności.
    Dlatego że silnik strasznych wibracji dostaje.
    Jest niewyważone wtedy.
    Jak już kiedyś próbowałem tłumaczyć i po kilku miesiącach przyznano mi rację ten silnik nie ma wałka wyrównoważającego a obnizenie wibracji jest uzyskane przez obniżenie wagi tłoka i wału.
    Żeby przerobić na 150 potrzebujesz ten tłok z linku a jak jest niedostępny to z junaka można dopasować ale to później bo z junaka kpl. to 100zł za tłok z pierścieniami.

    https://archiwum.allegro.pl/oferta/tlok-moretti-150-motocykl-4t-sr-62-sw-13-c-21-5-i7180863870.html

    https://allegro.pl/oferta/cylinder-tuning-150-cc-honda-cb-romet-crs-zk-zipp-7849089359

    Cylinder potrzebujesz ten z linku ale tłok do wywalenia z tego zestawu.

    W junaku można kupić ten tłok , też pasuje ale nie pamiętam kodu.

    http://motorcyclesinglecylinder.m.sell.everychina.com/p-97984318-honda-cg150-motorcycle-4-stroke-engine-piston-cylinder-diameter-62mm.html

    Jakbyś z junaka chciał kupić to daj znać.
    Napiszę o co musisz pytać jak będziesz zamawiał w sklepie firmowym.
    Zamawia się tylko przez telefon.
    Wysyłka GLS.

    #15413 Reply
    Anonim
    Gość

    Mario. Kupując tłok z junaka musisz kupić cylinder pod tłok 61 i dać do szlifu. Koszt 30 zł. Ten tłok z junaka trzeba ciaśniej dopasować.
    Tu masz linki do cylindra 61 mam( normalnie jest 62).
    W allegro jest błąd w opisie.
    Dlatego drugi lin importera.
    https://allegro.pl/oferta/cylinder-4t-cb150-ip000444-6967007377

    https://www.imready.eu/pl/cylinder-kompletny-cb150-d-61mm.html

    Ewentualnie można z Chin ściągnąć zestaw dokładnie z tego silnika Loncin o pojemności 150. Najlepsza opcja ale wyjdzie gdzieś około 600 zł.

    #22146 Reply
    piotr
    Gość

    Roman,
    Posiadam Junaczka M11 i mam w związku z nim parę pytań.
    Czy oryginalne cylindry ze 150ccm są kompatybilne z blokiem silnika ze 125ccm (w sensie czy pasują bez żadnych przeróbek)? I czy mógłbyś podać swojego maila bym mógł się z Tobą skontaktować?

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

    pikanda@wp.pl

    #27907 Reply
    Wojciech
    Gość

    Junaki 125cc z pewnością da się przerobić na 150cc. Wystarczy spojrzeć na strony chińskie gdzie te motocykle pod oryginalną nazwą chińskiego dystrybutora są oferowane właśnie z pojemnością 150cc a tylko na potrzeby polskich przepisów są celowo zmniejszane na 125cc. Tu link do strony chińskiego Kidena: http://www.kiden.cn/EN/Home/Default.aspx

    Czy ktoś może ma jakieś informacje, kto może wykonać przemapowanie wtrysku na 150cc ?

    #27909 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Problem jest inny. Jak cię złapią to płacisz za jazdę bez uprawnień 500zł, i to jest pikuś.
    Natomiast jak spowodujesz wypadek, a ubezpieczalnia sprawdzi czy silnik był dłubnięty- odpowiadasz za jazdę bez uprawnień, czyli wszystko bulisz z własnej kieszeni, łącznie z rentą inwalidzką czy odszkodowaniem za stratę zdrowia. Idzie to w setki tysięcy złotych…

    A efekt zmiany 125 na 150 jest dosyć marny, trochę momentu – czyli m.in. przyspieszenia. Nie warto.

    #27910 Reply
    rawla
    Gość

    Beniaminie, myślę, iż konsekwencje za jazdę motocyklem bez uprawnień, są już tak powszechnie znane, że nie warto juz zawracać sobie tym głowy. Ba, można przyjąć, że ktoś kto zakłada zmianę pojemności ma juz stosowne prawo jazdy.
    Inną zupełnie sprawą, jest przyrost mocy, a tak na prawdę przyrost momentu obrotowego. Słusznie zauważasz, że to żaden zysk, chyba że dla kogoś, komu przyrost o 1 lub 2 Nm ma znaczenie to … jego wybór. Tak na prawdę nie odczuje tego w realiach drogowych ale ile się nagada? Nagada się, bedzie zachwalał wbrew prawdzie bo… będzie musiał jakoś przed samym sobom uzasadnic wydatek 1000 czy 2000 zł i nie zyskał nic.
    Każdy, kto ma odrobinę wiedzy mechanicznej, (a życie uczy,że jest ich niewielu, ale wielu wypowiada się) wie, że im większy zakladasz tłok, ty mniejsze obrotyosiąga silnik. Jeżeli chcesz coś zyskać, musisz zmienić nie tylko średnicę tłoka, ale również jego skok czyli długość korbowodu czyli zmianę konstrukcji wału korbowego. Nie każdy wie, że moc silnika to iloczyn momntu obrotowego silnika i prędkości obrotowej. Ci, którzy o tym nie wiedzą, a jestich badrzo wielu jeżeli nie większość, myślą że prosta zamiana tłoka na tłok o więksej średnicy załatwia stawę, a tak nie jest. Nie będą już tu wspominał o czymś tajemniczym dla wielu ( ale na szczęście nie dla Ciebie Beniaminie) co nazywa się kwadratowością silnika co zasadniczo zmiania jego właściwości eksploatacyjne…”ale o tym sza”. Modyfikuje więc taki „fachowiec” silnik, nie zyskuje nic, ale w jego oowieściach….

    #27912 Reply
    Anonim
    Gość

    Rawla, masz rację tylko że nie bierzesz jednej kwestii pod uwagę.
    Na pewno są chińskie silniki o pojemności 150 które pod wymogi prawa UE chińczyk zmodyfikował jak najtańszym kosztem zmieniając tylko tłok i cylinder bez innych zmian konstrukcyjnych.
    Wystarczy pomyśleć lub przeliczyć że jeśli tłok jest w chińczyki 150 – 62mm to długość korbowodu jest taka sama jak w silniku 125.
    Sam się kiedyś dokładnie tym interesowałem i 80% procent chińskich silników 125 to chamska przeróbka z oryginału chińskiego 150 na 125 zgodne z UE.
    Więc masz rację ale w większości przypadków musisz odwrócić swoje założenie o 180 stopni. I to właśnie 125 jest zmieniona i przeważnie nieodpowiednią pojemnością , a 150 jest pojemnością wyjściową i poprawną.
    Druga sprawa że u nas nie ma części by przywrócić oryginalna pojemność 150.
    Większość sprzedawanych zastawów to jest wykonana z ” gównolitu „. Cylindry ok, ale tłoki za kilkanaście złotych?
    Sama cena wskazuje na to że do jest bubel.
    Do tego te tłoki swoją budową, wyważeniem i ciężarem raczej
    nigdy nie zgadzają się z oryginalną chińska myślą inżynieryjną.
    Więc jak wsadzimy tłok o teoretycznej prawidłowej średnicy ale który bardziej przypominć kartofla to jak taki silnik ma osiągnąć nominalna moc.
    Prawo – jestem w 100 procentach przeciwny jeśli po takiej przeróbce motocykl wyjedzie na drogę publiczną . Za to powinny być kary bardzo surowe bo taki szofer zagraża innym a nie tylko sobie.
    I dokładnie tak samo powinno być z samochodomi w których jest zwiększona moc, chip tuning jest prosty i już tani .
    Zwiększenie mocy można bez problemu wykonać o nawet 25 procent.
    Ale przecież układ hamulcowy zostaje z słabszej wersji i oszustwo na kosztach OC . To wszystko powinno być bardzo surowo karana a niestety w naszym dzikim kraju tak nie jest.
    Ale jeśli grzebanie w takim silniku ma być praktyczną szkółką dla nastolatka i motocykl jest używany poza drogami publicznymi to jest to dla mnie w porządku .
    Sam tak robiłem i mogłem jeździć tylko po polnych drogach gdzie żywej duszy nie było. A jakbym wyjechał na drogę to tata motocykl by skafiskował i by było po zawodach.
    U mnie w domu nawet mogło to prowadzić do złomowania sprzętu .

    #27913 Reply
    rawla
    Gość

    Zgoda, pełna zgoda z tym co piszesz, warto jeszcze raz podkreśłić to, że zamiana pojemności o jakij tu mowa nawet z najdroższych i najepszych materiałów nie wniesie nic, poza wydatkami. Bo czy przyrost teoretycznie jednego, dwóch czy nawet trzech koni jest warte wydania nawet kilku set złoty? Jedynnie co tu można powiedzieć to, kto bogatemu zabroni?
    Kwestie prawne, w mojej ocenie to co jest obecni zapisane w prawie jest wystarczająco dokuczliwe dla takiego tuningera, więcej nie trzeba. Choćby niewiem jak zaostrzać prawo i tak znajdzie się ktoś, kto zaryzykuje bo wie lepiej. Tego nie unikniesz. Niech więc zostanie jak jest, a jeżeli kogoś stac na wyrzucanie pieniędzy w błoto to jego rzecz.
    W kwestii kastrowania silników o wyższej pojemności do pojemnośc 125 cc, robią tak nie tylko chińczycy. Inni też, na przykłąd Hyosung, gdzie w modelu GV 125 silnik jest kastarcją silnika 250. Tyle że w Jyosungu poeszli do tego rzeczowo i wyszła im całkiem niezła 125 -tka Jak widać komusstyczne Chiny tego nie potrafią,

    #28678 Reply
    L
    Gość

    Rawla. Pytanie co z Hondami ( Rebel) przerobionymi z 125/250 czy Kawasaki eliminator 125/150 ..
    Kupisz takiego – czy odpowiedzialność za ewentualną kolizje przechodzi na posiadaczka nieodpowiedniej kategorii prawa jazdy , nie wydaje mi się . Nie wiem jak wyglądają papiery do rejestracji, ale widziałem pare motorów z tych powyżej które wykręciły
    Dziesiątki tysięcy kilometrów z poniesiona dwukrotnie pojemnością i mocą(odczuwalna przy momencie obrotowym nie przy Vmax)

    #28963 Reply
    Stanisław
    Gość

    Przepisy, jeżeli chodzi o podwyższenie pojemności jakie są ,wiemy.Jeżeli ktoś nie posiadający uprawnień podwyższa pojemność – ma problem.Natomiast jeżeli ktoś ma uprawnienia i chce podwyższyć pojemność powinno to być dozwolone w określonych ramach.Nie jak obecnie,chcesz mieć większą pojemność to idz kupić nowy motocykl o wyższej pojemności.W moim przypadku posiadam nowy moto.125 i chciałbym podwyższyć na 150 -nie wolno legalnie,choć wszędzie pełno części.Znajomy podwyższył pojemność na 150 i jest b.zadowolony.Przewiozłem się jego motocyklem -jest dużo b.dynamiczny.Mój moto.to Benyko BR 125 to kopia Suzuki GN które widziałem w internecie z silnikami 250 i 400 cm.Jak by to było pięknie gdyby w Polsce w tym względzie przepisy były bardziej elastyczne -ile więcej pracy miałyby warsztaty sklepy motoryzacjne i sami posiadacze moto 125-i wszystko byłoby legalnie.Diwie się tym którzy żucają gromy na tych którzy chcą uzyskać 1 ewentualnie 2 KM.bez kupowania nowego motocykla -tym bardziej że nie jest to ingerencja w układ nośny motocykla.

    #28964 Reply
    jas13
    Gość

    Nikt Ci nie zabrania, Twój motocykl, Twój problem. Jak chcesz zmieniać, to jedź do serwisu i tam powiedzą ile taka przyjemność kosztuje. Natomiast jeśli oczekujesz poklasku i potwierdzenia słuszności swoich działań, to raczej tego się nie spodziewaj.
    GN250 i GN400 różnią się wielkością od GN125.

    #28975 Reply
    Stanisław
    Gość

    -Dyskusja o problemie może spowodować zmiany na lepsze – brak dyskusji to godzenie się na stan obecny. [czyli górą producenci]
    -przyjemność kosztuje.
    -Koszt kpl.cylinder kpl.głowica z pokrywą tłok z pierścieniami i kpl.uszczelek to koszt nieco poniżej 300 zł.+ koszt robocizny 100 zł który mnie nie dotyczy gdyż mogę zrobić sobie sam. [dotyczy Benyko BR 125 ]
    Dla mnie nie jest to koszt wygórowany.

    #28979 Reply
    jas13
    Gość

    – Owszem możemy dyskutować, od tego jest forum. Producenci wytwarzają to co zamówi importer.
    Importer zamawia zgodnie z wymaganiami rynku (czyli ma być tanio) i przepisami dopuszczającymi do obrotu na danym rynku.
    – Życie kosztuje 🙂
    – Przeróbka w majestacie prawa wymaga wizyty na stacji diagnostycznej i wbicia w dowód zmiany. Oczywiście nikt tego nie będzie robić, o czym wszyscy wiemy, i tyle.
    – Można również za coś koło 1,5tys. kupić na portalu aukcyjnym nowy chiński silnik 250cc z wałkiem wyrównoważającym i zrobić swap do obecnej 125cc. Potem tylko jest wielkie zdziwienie, że nie ma klientów chętnych odkupić takiego kundelka.

    #29083 Reply
    Michal
    Gość

    Wojciech jestem w podobnej rozterce. Udało Ci się uzyskać jakieś informacje co do potrzeby mapowania wtysków?

    #29084 Reply
    Michal
    Gość

    Wojciech jestem w podobnej sytuacji, udało Ci się uzyskać jakieś informacje na temat potrzeby mapowania wtrysków?

    #31962 Reply
    Łukasz
    Gość

    Witam mam ten sam dylemat keeway tx 125 moto ok jednak brakuje prędkości czy te zestawy cylinder tłok 150 sa coś warte??? Jesli ktoś wymieniał prosze o podpowiedź

    #32053 Reply
    Sa500
    Uzytkownik

    Nie są, ale są tanie i mozesz szpanować że straciłes OC. Tak serio to jedyna słuszna zmiana osiągów to zmiana pojemności. Nie zrobi ci to różnicy, może nie będzie tak motocykl zwalniał na wzniesieniu, osiągi raczej te same i ten stres jak komuś coś odwalisz to lecisz za swoje, no chyba że pocinasz na polu ojca po ziemniaki.

    #36958 Reply
    andrevno1
    Gość

    Mnie ciekawi jak wygląda sprzedaż takiego moto zarejestrowanego na 125 a przerobionego na 150 cc. Czy są chętni na zakup takich przerobionych maszyn. Tak sie składa że jestem na kupnie nowego silnika do mojej 125 cc, myślałem nawet o zakupie silnika 150cc ale nie jestem pewny.Za rok mogę mieć więcej chajsu i będę chciał sobie kupić coś innego a starego sprzedać.

    #36967 Reply
    Dominik
    Gość

    „Mnie ciekawi jak wygląda sprzedaż takiego moto zarejestrowanego na 125 a przerobionego na 150 cc. Czy są chętni na zakup takich przerobionych maszyn”

    Przeciez tak samo robi się z 50-tkami na gaźniku przerobionymi na 80tkę albo zupełnie z nowym silnikiem 125 (mowa tu o pozionych silnikach fmb/fmi takie jak są w 4 suwowych motorowerach). Inną kwestią jest oczywiście przeróbka motocykla na wtrysku. Bez ingerencji w ECU (nowa mapa wtrysku lub przeprogramowanie starej mapy) sama wymiana cylindra z 125 na 150 nie da nic ! Ale generalnie tuning ECU się nie opłaca w najtańszych nowych 125tkach. Już lepiej dozbierać do używanego japońca albo włocha w dobrym stanie i większej pojemności – wtedy mocy nie zabraknie (co najwyżej spalanie może trochę przeszkadzać 😉)

    #36970 Reply
    jas13
    Moderator

    W kraju gdzie na jednym z popularnych portali ogłoszeniowych wiszą ogłoszenia o sprzedaży 250-300cc zarejestrowanych na 125cc lub 125-250cc zarejestrowanych na 50cc, to chyba wiele mnie już nie zdziwi.
    Wesołych Świąt

    #37205 Reply
    ANYX
    Gość

    @jsa13 pitu pitu ciekawe gdzie są te 300 rejestrowane na 125. Pokaż maądralku chociaż 4 takie ogłoszenia 🙂 🙂 🙂 🙂

    #37206 Reply
    jas13
    Moderator
    #37208 Reply
    ANYX
    Gość

    jsa13 ty bzdury piszesz. Gdzie niby masz ogłoszenia 250 na 125 . Zwykłym jesteś oszustem.
    Jedno nieaktualne dałeś.
    Podaj choć 2 takie ogłoszenia aktualne z 300 na 125 .
    Ten twój spam to powinien być z automaty usuwany.
    Po co taki smark tu takie brednie pisze ?

    #37215 Reply
    jas13
    Moderator

    Kolego chciałeś ogłoszenie, to się znalazło, chcesz więcej odpal sobie wujka google i poszukaj. X takich ogłoszeń widziałem i nie zamierzam zaśmiecać forum, aby komuś coś udowadniać. Za stary jestem na takie bzdurne zaczepki.

    #37216 Reply
    ANYX
    Gość

    @jsa13 😂😂😂😂 najpierw piszesz że na znanym portalu wisi pełni takich ogłoszeń z 300 na 125, a potem jednego aktualnego ogłoszenia z 300 na 125 nie potrafisz znaleźć . Ale z ciebie oszust , kłamcą i fantasta . Bzdury piszesz i tyle, mały człowieczku . A później innych , mądrzejszych obrażasz bo się gubisz w swoich bezsensownych tezach 😂😂😂😂😂

    #37217 Reply
    jas13
    Moderator

    Jak już wspomniałem chcesz to poszukaj, nie chcesz gitary nie zawracaj

    #37218 Reply
    ANYX
    Gość

    @jsa13 jak coś piszesz to bierz dzieciaku za to odpowiedzialność. Bo takich smarkaczy siejących zanęt powinno się nie dopuszczać do komputera.
    Powiem tobie tylko tyle że nie ma takiej oferty sprzedaży 300/125.
    Tym bardziej, zadymiaczu z osoedlowego podwórka, że napisałeś że ” wiszą ” takie oferty w internecie.
    Z ciebie jest kłamcą, fantasta i zadymiacz obiektywnie patrząc.
    Należy ciebie usunąć z poważnych dyskusji bo wnosić tylko urojenia i fałsz małolacie śmieszny 😂😂😂😂

    #37219 Reply
    jas13
    Moderator
    #37220 Reply
    jas13
    Moderator

    I takie oferty wkurzają, bo jest ładny motocykl i można by wziąć na lejce, ale sprzedający wszystko popsuł i zarejestrował na B

    #37221 Reply
    Wojtek_adv
    Uzytkownik
    #37222 Reply
    Wojtek_adv
    Uzytkownik
    #37223 Reply
    ANYX
    Gość

    Skuter 250/125 to nie motocykl 300/125😂
    Mniejsza już o to bo jak wam te szkoły pozamykali to widać że nie wiecie co z sobą zrobić 😂

    #37228 Reply
    bsw
    Gość

    @jas13 – proszę nie karmić trola !

    #37229 Reply
    Daniel
    Gość

    Siema, posiadam Kawasaki Eliminator 125 z 2007 roku. Cylinder jest uszkodzony ( jajo ) i teraz moje pytanie, od czego pasowałby tłok nadwymiarowy do tego cylindra ? Albo czy jest jakiś kit zwiększający pojemność do tego modelu ? Pozdrwaim.

    #37234 Reply
    Tempest
    Gość

    Tak, jest taki kit/zestaw, jest on 3 elementowy: 1.kurs prawa jazdy kat. A lub A2, 2.egzamin państwowy teoretyczny, 3.egzamin państwowy praktyczny. Zestaw ten pozwala na zmianę pojemności oraz mocy w zakresie nawet powyżej 1000% wyjściowej, w podobnym zakresie wzrasta też moment obrotowy, co ciekawe ten zestaw ma pełną homologację i jest dopuszczony do ruchu praktycznie w każdym kraju na świecie.

    #37235 Reply
    ANYX
    Gość

    @bsw masz rację. Olać tego małolata jso13 😂

    #37236 Reply
    anonim
    Gość

    @ANYX, skończ, nudny jesteś

Przeglądają 50 wpisy - 1 przez 50 (z 51 w sumie)
Odpowiedz do: zmiana cylindra z 125cc na 150cc
Twoje informacje