Strona główna › Fora › Opinie › Modele 125 do których da się włożyć 200 250 ccm swap
- This topic has 72 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 5 months temu by Dariusz.
-
AutorWpisy
-
TomaszGość
A co jeśli Silnik chodzi mi o pojemności 175 cm sześciennych o mocy 9 koni mechanicznych to czy można będzie jeździć na kategorię B przecież nie przekręca 15 koni tylko ma trochę więcej centymetrów sześciennych Pozdrawiam
MarekGośćspierdalaj
JanGośćMarek to szmata
JurekGośćCiekawe dlaczego jest taka dyskusja o 2-3 lub 4 konie więcej a nic nie mówi się o tuningu diesla np. z 90 do 130. Bez zmian w dowodzie oszukujemy ubezpieczyciela przy zakupie polisy na kilkaset złotych.
PiotrGośćWitam do Dawid gdzie można dostać silnik ZONGSHEN 250 CCM MODEL ZS169FMM? chcę go założyć do Rometa K125 chyba będzie pasował.
JohnGośćOdgrzewam kotleta. A kawasaki eliminator 125? Wejdzie bez problemu silnik z 250 czy trzeba coś kombinować ? Orientuje się ktoś?
KamilGośćCzytam to i nic sie nie dowiedzialem… zamiast pisac konkrety to kretyni sie kloca
MaroGośćWitam a może ktoś się wypowie w temacie skutera? Tj.
Peugeot Satelis 2006r
Podejdzie 250 lub 300i silnik na odmianę i co prócz silnika też wymienicDenisGośćWidzę że niektórzy boją się jak ognia zmiany silnika na większy bo przepisy bo łamanie prawa A kogo to obchodzi i ile to jeszcze będzie trwała opisując że łamiemy prawo gość opisuje tu że to łamanie prawa i powinno się mu zakazać pisania postu czy ciebie ktoś pytał że masz się wypowiadać w tej sprawie ja wiem jedno skoro ma kategorię B od.39 lat i mogę mieć na nie 3.5 tony więc mogę prowadzić motocykl zamiast 125 nawet 300 i nikogo nie ma to obchodzić czym ja jadę motocykl wazy 200 kilo więc..łamanie prawa pozwala cieszyć się tym co mam i koniec jeśli nie chcesz tego robić po co na forum się wypowiadać pozdrawiam wszystkich z większą mocą
HunterGość@Denis bo widzisz chłopaczku, to żeś rurkarz i ciapa totalna i nie potrafisz jeździć motocyklem, nie upoważnia cię do łamania prawa i stwarzania niebezpieczeństwa na drodze dla innych użytkowników. Po to jest prawo jazdy na motocykl, aby tobie podobne ciapy nie miały dostępu do motocyyli. To że masz papiery na puszkę oznacza tylko tyle że umiesz tylko tyle co 100% dorosłego społeczeństwa. Aby jeździć motocyklem to nie wystarczy, trzeba umieć sporo więcej.
jas13Gość@Maro, ze skuterem to jest problem. Jeśli są kity cylinder+tłok, to wymieniasz i cześć.
Natomiast zmiana silnika, który jest monolitem ze skrzynią biegów i wahaczem, to tylko z większego skutera tej samej marki. Czyli w Twoim przypadku jeśli był Satelis w wersji 250 lub 300 wiąże się z kupnem dawcy i przekładka całego napędu, zawieszenia, etc., o ile buda pozwoli.MarcinGośćWitam w hondę cb 125 t z lat chyba od 77 do 88 da się wpakować silniki od 250n, 400n i 500, po kosmetycznych przeróbkach. Są to jednostki 2 cylindrowe chłodzone powietrzem więc 125 z 2 tłokami jest słabo odróżnialny nawet od 500. A taka 400n to ma około 40 kilku koni. Pomijam aspekt moralny czyli jeżdżenie takim sprzętem z kat. B bo nie o to chodzi w tym temacie. Wg mnie powinno się też uwzględnić swap przedniego układu hamulcowego lub używanie motocykla z głową, bo 15 km to nie 40 przy 170 kg wagi motocykla to spory zastrzyk dodatkowych kucy. Pozdro dla myślących nieszablonowo 🙂
bingGośćPrzeczytałem i się nic nie dowiedziałem poza tym co wiem – że najwięcej do powiedzenia mają „niepytani” umoralniacze albo hejterzy…
jas13ModeratorA co tu można napisać, najłatwiej zrobić swap większej pojemności do 125cc, jeśli dany model wychodzi i w wersji 125 i większej. Np na forum junakdaytona była opisywana przekładka do Junaka M16 125 silnika z 320-ki, swoją drogą ciekawe, czy od Rebel 400 by też wszedł.
jankoGośćre: Jureczku, swap Diesla czy czegotamchcesz, kompletnie nie ma znaczenia w odniesieniu do wymaganego kategorii prawa jazdy w przypadku motocykla 125 lub więcej.
Zresztą zróbcie sobie swap tych uprawnień, zamiast ładować kasę w takie ryzykowne i trudne w odsprzedaży klamoty.
PiotrekGośćNa hyosungu sobie mozesz poczytav o swapie na 250, nawet i 500 bo hyo jest na tamie od gs500. Ja do swojego wkladam wlasnie ale od cb500 z przerobkami ramy. Do umoralniaczy, nie wiecie jak moto bedzie uzytkowane, moze idzie na tor, a moze ktos zamierza ogarnac pozniej temat w WK. Dodatkowo hyo mozez zamontowac druga tarcze z przodu no ma uchwyty na feldze i ladze 😉 plis oplot i heble pierwsza klasa, ja jeszcze zamontowalem pompe hamulcowa z jakiegos sciga to juz zylety mam. A to podstawa w szybszym moto.
KorsarzGośćTa jasne… Nie lepiej zrobić uprawnienia niż bawić się w takiego rzęcha-ulepa i ryzykować nielegalną jazdę? Żenada.
KorsarzGośćJunak M16 125cc nie różni się niczym (poza silnikiem) od modelu M16 320cc. Takie przełożenie to praktycznie kosmetyka.
OdyseuszGośćTo miał być temat czysto techniczny. Może ktoś zrobił prawko A i nie chce sprzedawać swojej maszyny, woli zrobić SWAP. Ja mogę powiedzieć na przykładzie Aprilii SR MAX 125. Oprócz tego, że trzeba znaleźć odpowiedni silnik to jeszcze całą elektrykę trzeba zmienić od 300. Do tego hamulce. Nie wiem jak z elektryką w innych motocyklach to wygląda.
PiotrGośćCzy moge przelozyc silnik 390 ktm duke do 125 ktm duke model 2021
AdamGośćWitam oriętuje się ktoś czy do hyosung comet 125 również pasuje silnik od gs 500?, czy wogule jakoś znacznie różni się ta rama od hyosung gt 125?
MarekGośćWitam. Ja mam inne pytanie. Czy jest legalna możliwość zakupu motocykla 350-650 ccm i zmiany silnika na 125 ccm aby jeździć na prawie jazdy kategorii B? Oczywiście po wizycie na stacji diagnostycznej. Chodzi o to żeby po 2-3 latach i zrobieniu prawa jazdy kategorii A założyć ponownie oryginalny silnik.
DariuszGośćWitam wszystkich mam suzuki gn 125 chciałbym zwiększyć pojemność do 250 co polecacie zrobić
-
AutorWpisy