Modele 125 do których da się włożyć 200 250 ccm swap

Strona główna Fora Opinie Modele 125 do których da się włożyć 200 250 ccm swap

Przeglądają 16 wpisy - 51 przez 66 (z 66 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #6314 Reply
    Tomasz
    Gość

    A co jeśli Silnik chodzi mi o pojemności 175 cm sześciennych o mocy 9 koni mechanicznych to czy można będzie jeździć na kategorię B przecież nie przekręca 15 koni tylko ma trochę więcej centymetrów sześciennych Pozdrawiam

    #6416 Reply
    Marek
    Gość

    spierdalaj

    #6604 Reply
    Jan
    Gość

    Marek to szmata

    #6606 Reply
    Jurek
    Gość

    Ciekawe dlaczego jest taka dyskusja o 2-3 lub 4 konie więcej a nic nie mówi się o tuningu diesla np. z 90 do 130. Bez zmian w dowodzie oszukujemy ubezpieczyciela przy zakupie polisy na kilkaset złotych.

    #6873 Reply
    Piotr
    Gość

    Witam do Dawid gdzie można dostać silnik ZONGSHEN 250 CCM MODEL ZS169FMM? chcę go założyć do Rometa K125 chyba będzie pasował.

    #7216 Reply
    John
    Gość

    Odgrzewam kotleta. A kawasaki eliminator 125? Wejdzie bez problemu silnik z 250 czy trzeba coś kombinować ? Orientuje się ktoś?

    #7439 Reply
    Kamil
    Gość

    Czytam to i nic sie nie dowiedzialem… zamiast pisac konkrety to kretyni sie kloca

    #14023 Reply
    Maro
    Gość

    Witam a może ktoś się wypowie w temacie skutera? Tj.
    Peugeot Satelis 2006r
    Podejdzie 250 lub 300i silnik na odmianę i co prócz silnika też wymienic

    #30177 Reply
    Denis
    Gość

    Widzę że niektórzy boją się jak ognia zmiany silnika na większy bo przepisy bo łamanie prawa A kogo to obchodzi i ile to jeszcze będzie trwała opisując że łamiemy prawo gość opisuje tu że to łamanie prawa i powinno się mu zakazać pisania postu czy ciebie ktoś pytał że masz się wypowiadać w tej sprawie ja wiem jedno skoro ma kategorię B od.39 lat i mogę mieć na nie 3.5 tony więc mogę prowadzić motocykl zamiast 125 nawet 300 i nikogo nie ma to obchodzić czym ja jadę motocykl wazy 200 kilo więc..łamanie prawa pozwala cieszyć się tym co mam i koniec jeśli nie chcesz tego robić po co na forum się wypowiadać pozdrawiam wszystkich z większą mocą

    #30249 Reply
    Hunter
    Gość

    @Denis bo widzisz chłopaczku, to żeś rurkarz i ciapa totalna i nie potrafisz jeździć motocyklem, nie upoważnia cię do łamania prawa i stwarzania niebezpieczeństwa na drodze dla innych użytkowników. Po to jest prawo jazdy na motocykl, aby tobie podobne ciapy nie miały dostępu do motocyyli. To że masz papiery na puszkę oznacza tylko tyle że umiesz tylko tyle co 100% dorosłego społeczeństwa. Aby jeździć motocyklem to nie wystarczy, trzeba umieć sporo więcej.

    #30250 Reply
    jas13
    Gość

    @Maro, ze skuterem to jest problem. Jeśli są kity cylinder+tłok, to wymieniasz i cześć.
    Natomiast zmiana silnika, który jest monolitem ze skrzynią biegów i wahaczem, to tylko z większego skutera tej samej marki. Czyli w Twoim przypadku jeśli był Satelis w wersji 250 lub 300 wiąże się z kupnem dawcy i przekładka całego napędu, zawieszenia, etc., o ile buda pozwoli.

    #36966 Reply
    Marcin
    Gość

    Witam w hondę cb 125 t z lat chyba od 77 do 88 da się wpakować silniki od 250n, 400n i 500, po kosmetycznych przeróbkach. Są to jednostki 2 cylindrowe chłodzone powietrzem więc 125 z 2 tłokami jest słabo odróżnialny nawet od 500. A taka 400n to ma około 40 kilku koni. Pomijam aspekt moralny czyli jeżdżenie takim sprzętem z kat. B bo nie o to chodzi w tym temacie. Wg mnie powinno się też uwzględnić swap przedniego układu hamulcowego lub używanie motocykla z głową, bo 15 km to nie 40 przy 170 kg wagi motocykla to spory zastrzyk dodatkowych kucy. Pozdro dla myślących nieszablonowo 🙂

    #37241 Reply
    bing
    Gość

    Przeczytałem i się nic nie dowiedziałem poza tym co wiem – że najwięcej do powiedzenia mają „niepytani” umoralniacze albo hejterzy…

    #37242 Reply
    jas13
    Moderator

    A co tu można napisać, najłatwiej zrobić swap większej pojemności do 125cc, jeśli dany model wychodzi i w wersji 125 i większej. Np na forum junakdaytona była opisywana przekładka do Junaka M16 125 silnika z 320-ki, swoją drogą ciekawe, czy od Rebel 400 by też wszedł.

    #37297 Reply
    janko
    Gość

    re: Jureczku, swap Diesla czy czegotamchcesz, kompletnie nie ma znaczenia w odniesieniu do wymaganego kategorii prawa jazdy w przypadku motocykla 125 lub więcej.

    Zresztą zróbcie sobie swap tych uprawnień, zamiast ładować kasę w takie ryzykowne i trudne w odsprzedaży klamoty.

    #37644 Reply
    Piotrek
    Gość

    Na hyosungu sobie mozesz poczytav o swapie na 250, nawet i 500 bo hyo jest na tamie od gs500. Ja do swojego wkladam wlasnie ale od cb500 z przerobkami ramy. Do umoralniaczy, nie wiecie jak moto bedzie uzytkowane, moze idzie na tor, a moze ktos zamierza ogarnac pozniej temat w WK. Dodatkowo hyo mozez zamontowac druga tarcze z przodu no ma uchwyty na feldze i ladze 😉 plis oplot i heble pierwsza klasa, ja jeszcze zamontowalem pompe hamulcowa z jakiegos sciga to juz zylety mam. A to podstawa w szybszym moto.

Przeglądają 16 wpisy - 51 przez 66 (z 66 w sumie)
Odpowiedz do: Modele 125 do których da się włożyć 200 250 ccm swap
Twoje informacje