To niezbyt popularny silnik w naszym kraju, produkowany w fabryce, w której powstaje także oryginał – silnik od Yamahy YBR.
Silnik jest produkcji firmy Jianshe, która jako jedna z kilku fabryk, produkuje dla Yamahy właśnie model YBR 125. Silnik jest wyposażony w łańcuszek rozrządu. To silnik w Polsce dostępny tylko w modelu Junak RS125.
Anonim
Ogar caffe zdaje się że taki ma
Beniamin Mucha
Miał mieć, ale jednak ma inny. Zdaje się że kopia hondy CG ale ze średnicą 54mm i dlatego ma takie oznaczenie (1cylinder 54mm średnicy)
balbulus
Występuje również w Barton Travel 125, z tym że oznaczenie silnika w tym przypadku to 156FMI-3 (w materiałach dostępnych w internecie oznaczany jako 156FMI-3 Yamaha YBR type)
Anonim
A Barton travel?
Anonim
ja właśnie kupiłem sobie ten silniczek do adaptacji w WSK B1 z racji na jego wymiary nie muszę ciąć ramy. Chciałbym tylko kupić do niego kompletną instalację elektryczną.
bsw
Świetny pomysł z tą wsk. Widziałem już takie wynalazki ale rama zawsze było sporo przeróbek… Pochwal się jak już coś zdziałasz. Powodzenia!
jas13
Jeśli faktycznie było tak, jak napisał Beniamin, że silnik był montowany w Junaku RS125, to na Motor-X.pl mają dostępną wiązkę do Junaka RS 125
Anonim
te wszystkie motorki są na wtrysku ja kupiłem wersje na gaźniku. Przepatrzyłem już neta wraz z instalacjami od motorów które mają ten silnik nigdzie nie ma kompletnej z modułami nawet i przełącznikami żeby to była całość. Same druty są jak już. jakbym ją robił na silniku 156FMI to z takiego Rometa k125 bym kupił instalację kompletną jedną znalazłem. Ale nie chciałem tego silnika bo jest nieco większy i już musiałbym ingerować w oryginalne mocowania bo inaczej nie upchnął bym bo. Z tym zamiennikiem YBR–ki za to wiązka cała instalacja nie jest dostępna gotowa aby tylko podłączyć i w kostki i żeby działo.
na T/T sylwek049 robi często takie przeróbki właśnie możecie sobie popatrzeć jak to wygląda.