Kosa

Odpowiedzi forum utworzone

Przeglądają 2 wpisy - 1 przez 2 (z 2 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #28111 Reply
    Kosa
    Uzytkownik

    Panowie, zgadzam się, co tego, że jeśli ktoś chce eksplorować świat to 125 nie wystarczy. Jest to jednak namiastka, ćwiczeniówka-przynajmniej ja do tego tak podchodzę. Problem z kat. A polega na tym, że w tym sezonie nie wiadomo kiedy będzie można je zrobić? w czerwcu? lipcu? Po sezonie? Rozpoczynam przygodę z motocyklami i to jest mój pomysł, żeby się trochę objeździć jeszcze w tym sezonie.
    Jestem ciekawy jak będzie się kształtować kwestia cen…
    p.s.
    Wasze uwagi przyjmuję na poważnie i pewnie to będzie już przyszły sezon…

    #28019 Reply
    Kosa
    Uzytkownik

    Piszę w temacie, w którym nie tylko są drogi szutrowe i polne. Wiem, że autor postu od tego zaczął, ale w następnym zdaniu pisał również o asfalcie.
    W moim przekonaniu v max czy też przelotowa mając na uwadze wypisane motocykle ma znaczenie. Jeśli ktoś traktuje go jako turystyka (w większości jest opcja kupienia kufrów) to wielkość zbiornika paliwa ma znaczenie.
    Nie wiem jakie kwestie bierzecie pod uwagę, ale brak awaryjności, stosunkowo nieduże koszty użytkowania, wielkość (też mam 190 cm), możliwości osiąganych prędkości, zasięg – są chyba czynnikami, która mają podpowiedzieć, który z opisanych modeli jest dla kogo.
    Rzeczony Scrambler – mnie odstrasza tylko jednym jeśli v max wynosi 90 (tak na stronie ZIPP- w katalogu 98) to przelotowa będzie odpowiednio o 15 km/h niższa. Jeśli chciałbym się wybrać np. w Bieszczady ze Stolicy, albo zrobić objazd Czech- to dojazd mi bardzo dużo zajmie.
    Jeśli nie taka była intencja Autora postu, to jeśli się nie obrazi to w takim razie w ten właśnie sposób rozwijam pytanie.

Przeglądają 2 wpisy - 1 przez 2 (z 2 w sumie)