dylson

Odpowiedzi forum utworzone

Przeglądają 3 wpisy - 1 przez 3 (z 3 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #7454 Reply
    dylson
    Uzytkownik

    Ale właśnie w takie wymagania wpisuje się TX na szprychowych kołach 🙂 Zobacz sobie np Aprilie Pegaso po 2004r. Są dwie wersje szosowa (strada) i uterenowiona (trial). Strada aluminiowe felgi 17/17 a trial 19/17 szprychowe. Strada to typowa szosówka a trial w lekki teren, czyli tak jak chce autor. Tak samo ma Keeway. Szczerze to na szybko nie jestem w stanie wymienić motocykl który by miał aluminiowe felgi 19/17 i był nastawiony w lekki teren.

    #7450 Reply
    dylson
    Uzytkownik

    Motocykl jeszcze nie zadebiutował a już piszesz, że nie będzie do niego dobrych opon? Jeśli nowy TX będzie bazował na tym aktualnie oferowanym (w tym momencie tak to wygląda) to w wersji szosowej/supermoto będzie 17/17 odlewane więc nie widzę problemu. Enduro 19/17 szprychowe więc też spoko. Romet ADV 125 ma koła tylko odlewane 17/17 a barton/zipp/benyco szprychowe 17/17, więc TX wypada tu najlepiej. Jeśli nowy TX cenowo nie poszybuje za wysoko to też uważam, że będzie to najciekawszy mały ADV.

    #6953 Reply
    dylson
    Uzytkownik

    Też wolałbym Terre jak Varadero. Z nakedów jeszcze Hyosung GT 125, Junak RS Pro, Romet RXC (niestety dość słaby ale jedna z większych 125)

Przeglądają 3 wpisy - 1 przez 3 (z 3 w sumie)