Strona główna › Fora › Turystyka › HYDEPARK
- This topic has 10 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 8 years, 4 months temu by Krzysiek125.
-
AutorWpisy
-
Krzysiek125Gość
O wszystkim i o niczym.
A tak naprawdę stworzony, bo muszę gdzieś ponarzekać na tą popierdo$#@$#@!!!ą pogodę! Majówka za kila dni a tu opady ŚNIEGU!
Jak tu się nie wkur$#@Q!ć….
ARBAGośćjak to mówią starzy motocykliści – nie ma złej pogody na motocykl są tylko źle ubrani motocykliści – . ja pewnie do nich nie należę bo w deszczu i śniegu też nie wyjeżdżam.
krzysiek125GośćJazda na 125tce ma sprawiać przyjemność a nie być walką o życie. Dziś w ZG najpierw sypał śnieg a później lało jak z cebra. Mam tylko nadzieję że majowy weekend będzie nico pogodniejszy i pozwoli pośmigać chociaż wokół komina…
MottoGośćŁączę się z Tobą w cierpieniu … też czekam na promyk ciepłego słońca.
krzysiek125GośćI niech któryś nawiedzony ekolog zechce mi wmówić, że ta zima to z powodu globalnego ocieplenia… A moje maleństwo stoi smutne w garażu. Już trochę pobrykaliśmy w cieplejsze dni ale to ciągle za mało żeby porządnie się nacieszyć jazdą…
Krzysiek125GośćKompilacja pościgów motocyklowych w Brazylii:
Krzysiek125GośćJak zwiększyć moc motocykla 125cm 4T?
Przeryłem internet, by zgłębić to zagadnienie. Sprawdziłem wszystkie polskie i zagraniczne fora internetowe i mogę z całą pewnością podpowiedzieć wam, jak to zrobić!
Koszt takiego zabiegu to około 1500zł =/- 200 zł w zależności od regionu kraju.
Jak zwiększyć moc?
Udajecie się do dowolnej szkoły jazdy, która oferuje kurs na kat.A, zdajecie go, sprzedajecie swój motocykl 125cm i za pieniążki uzyskane ze sprzedaży, zakupujecie motocykl o dajmy na to pojemności 600cm.
Sposób niezwykle skuteczny, w miarę szybki, pewny i dający najlepsze rezultaty!
Wszystkie inne są tak naprawdę niewiele warte w przypadku pojemności 125cm!
Ilość wydanej kasy na jakąkolwiek modyfikację, która daje wzrost mocy o 1-3 KM zaczyna się od przynajmniej 400zł wzwyż i nie jest wcale powiedziane, że po wydaniu tych pieniążków, zmiana będzie przez was zauważalna. A wydawanie kilku tysięcy złotych na głębokie przeróbki (kosztem awaryjności i żywotności silnika 4T), mijają się z celem.Mało tego! Silnik 4T jest wrażliwy na wszelkie szopo-domowe sposoby wujka Józka. Szczególnie w przypadku modyfikacji, które sprawdzają się w wypadku silników 2T.
Pamiętacie o tym zanim zabierzecie się za grzebanie w silniku, gaźniku czy w rurze wydechowej. Gra jest kompletnie nie warta świeczki.
To jeśli chodzi o te legalne sposoby zwiększania mocy.
Jeśli chodzi o sposoby nielegalne, to jest ich całkiem niemało, począwszy od wymiany cylindra i tłoka na 150zm, silnika na większy (ot choćby 250cm) lub całego motocykla i palenie głupa w razie kontroli, że się zwyczajnie po ludzku pomyliłeś, jadąc rano do pracy i wsiadłeś nie na ten motocykl co trzeba. Problem z taką pomyłką kiedyś kosztował co najwyżej kilkaset złotych mandatu, dziś po zmianie przepisów sprawa lądujesz w sądzie.
A, prawda, przy zmianie pojemności, gdy dojdzie do wypadku i ta zmiana wyjdzie, tracicie ubezpieczenie, nie ważne z czyjego powodu był wypadek.Jak szybko i bezproblemowo sprawdzić pojemność? Zrobi to każdy osobnik, posiadający 5 min czasu, klucz od świecy i strzykawkę z olejem. Tak, dokładnie, odkręcasz świecę, wstrzykujesz do cylindra olej, następnie wysysasz olej i masz pomiar.
Te 5 min to wtedy, jak nie chcesz rąk pobrudzić i jeszcze będziesz miał czas rękawiczki założyć…
Krzysiek125GośćNie rozumiem takich ludzi.
Sam częściej jeżdżę samochodem niż motocyklem (nad czym bardzo ubolewam, takie życie) i nigdy, przenigdy nie przeszkadzało mi to, że ktoś na motocyklu objechał mnie, kiedy stałem w korku.
A tu taki szeryf się trafił…
Cóż, są ludzie i ludziska…Krzysiek125GośćWypadek na drodze, koleś zaszarżował i nie najlepiej się to dla niego skończyło:
Krzysiek125GośćPomocna dłoń motocyklisty:
Krzysiek125GośćGenialna reklama BMW:
-
AutorWpisy