serwis gwarancyjny

Strona główna Fora Opinie serwis gwarancyjny

Przeglądają 11 wpisy - 1 przez 11 (z 11 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #2402 Reply
    Wojciech
    Gość

    Duża jest radość z zakupu nowego motocykla , jazdy na nim oraz wymiany doświadczeń z innymi pasjonatami jednośladów ,niestety tą radość zakłóca awaria i dopiero wtedy tak na prawdę przekonujemy się czy dokonaliśmy dobrego zakupu , długo zastanawiałem się nad wyborem swojego pierwszego motocykla-wybrałem ZIPP-a RAVEN LUX po przejechaniu 2200 km nastąpiła awaria układu wydechowego i to był koniec przyjemności pojazd od 3 08 stoi w serwisie na moje pytanie jak długo to potrwa słyszę ciągle ,,-jak zrobimy to zadzwonimy” zniecierpliwiony takim stanem rzeczy zadzwoniłem do firmy ZIPP do działu reklamacji zgłosił się mechanik(??? )na pytanie ile trwa naprawa układu wydechowego stwierdził że ok 0,5 godz wiec zapytałem go dlaczego w moim motocyklu trwa tak długo i wtedy przestało być przyjemnie pan mechanik stał się nerwowy i opryskliwy oczywiście twierdził że firma nie ponosi odpowiedzialności za serwis gwarancyjny a słowa ,,Przepraszam”czy ,,dziękuję” są mu obce następnego dnia rano tj 14 08 wysłałem meila do firmy ZIPP w którym poinformowałem o zaistniałej sytuacji -oczywiście bez odpowiedzi -dlatego też zwracam uwagę wszystkim którzy zastanawiają się jaki motocykl kupić żeby nie patrzyli tylko na wygląd i parametry motocykla ale brali również pod uwagę wiarygodność i rzetelność firmy – niestety ja dokonałem złego wyboru

    #2406 Reply
    pysiu
    Gość

    Mam dużo niższy przebieg tym moto ale uważam, że awarie układu wydechowego wynikają z niedbałego montażu wydechu i niskiej jakości materiału (szpilki, pierścień ).
    Poza tym -jak widać – niektóre serwisy nie mają pojęcia o obsłudze motocykla. Kto im daje uprawnienia.
    Wojciechu.Kiedyś było takie prawo konsumenckie, że jeżeli sprzedawca, producent nie zapewnił naprawy w okresie gwarancyjnym, to zobowiązany był do wydania innego egzemplarza towaru bez wad.
    Rozumiem Twoje rozgoryczenie ale nie obrażaj się na moto, bo wg mnie to jedna z lepszych propozycji na rynku o ile ktoś kocha choppery.
    Który serwis należy omijać ?

    #2409 Reply
    Wojciech
    Gość

    Pysiu nie obrażam się na motocykl natomiast serwis ma autoryzację firmy ZIPP w związku z tym cała odpowiedzialność za złą obsługę klienta spływa na firmę zwłaszcza że o takim stanie rzeczy poinformowałem dział reklamacji w którym pan próbował ustawiać mnie do pionu i był mało przyjemny no i następnego dnia wysłałem meila w tej sprawie ,a pojazd jak stał tak stoi do chwili obecnej w LUX-MOT Kobyłka ,myślę również że ZIPP nie jest jedyną firmą oferującą taki motocykl

    #2740 Reply
    Sebastian
    Gość

    Właściciele lux mot są mili w momencie zakupu,później są już mniej przyjemni.Serwis do dupy.Proste naprawy ciągną się tygodniami a jak chcesz się co kolwiek dowiedzieć,to słyszysz przez telefon ciągłe motania i kłamstwa.Nie polecam,brak szacunku do klienta.Ja już tam nic nie oddam do naprawy i nic tam nie kupię a właśnie przymierzam się do zakupu junaka.Mnie jako klienta stracili już dawno a nowych kupujących przestrzegam

    #3719 Reply
    Pedro
    Gość

    Też ostrzegam przed firma Lux-Mot Kobyłka. Przed zakupem było pięknie. Ile to ja się nie nasłuchałem jakie to świetne motocykle mają. Po zakupie nic nie można załatwić. Do tego sprzedali mi motocykl z ukrytą wadą. Od dwóch miesięcy czekam na części do naprawy, ale podobno brakuje ich na magazynie… Dziś dzwoniłem do dystrybutora i oświadczył, że nawet nie było zapytania ze strony lux-motu o dostępność części. 2 miesiące czekania a oni nawet nie zainteresowali się sprawą. Do tego w tym wspaniałym serwisie nawet nie potrafią wyregulować gaźnika porządnie. Generalnie masakra… Kobieta zajmująca się papierkowymi kwestiami i przyjmująca zlecenia nic nigdy nie wie. Nie wiem czy jest jakaś ograniczona, ale na prawdę każdy kto chce tam cokolwiek kupić niech pomyśli dwa razy. Szkoda nerwów.

    #3721 Reply
    adam
    Gość

    Ludzie ja to przerabialem w zadnym wypadku nie reklamowac z gwarancji wszelkie reklamacje skladac z tytulu rekojmi jakie gwarantuje prawo jak robia problemy to rzecznik praw konsumenta polecam zapoznac sie mocno z zasadami rekojmi a zycie stanie sie latwiejsze 😉

    #3739 Reply
    Były klient
    Gość

    Widzę, że nie tylko ja miałem nieprzyjemne doświadczenie z firmą Lux-Mot z Kobyłki. Serwis mają taki: Serwis gwarancyjny Lux-Mot Kobyłka

    #3871 Reply
    Wojciech
    Gość

    niestety wszystko co napisali koledzy o serwisie Lux_Mot w Kobyłce jest prawdą i jedynie mogę potwierdzić te opinie oraz cały ten serwis to jedno wielkie dziadostwo (chociaż mam chęć określić to znacznie dosadniej ale nie chcę robić problemów administratorowi )

    #28962 Reply
    Robert
    Gość

    Jestem kolejny i potwierdzam. Przed zakupem pięknie. Po zakupie problem z naprawą gwarancyjną, nieudolnie poskładany pojazd. Ostatnio kolejny problem, nie zajmą się naprawą (pogwarancyjną) motocykla kupionego u nich, bo nie ma części o ogólnie nie mają czasu. Trzymajcie się od Lux-mot z daleka.

    #29256 Reply
    Rafał
    Gość

    Jakiś czas temu kupiłem motocykl w lux mot. Wszystko ładnie i pięknie jak po 2 tygodniach akumulator padł. Zresztą od początku był słaby. Pojechałem to sprawdzić i okazało się że w lux mot wsadzili mi stary akumulator. A ich tłumaczenie było takie że nie musi być nowy aby parametry trzymał. ( tyle że te parametry się szybko skończyły). Zamawiałem też części bo miałem stłuczkę i kwota wyszła ponad 1500zł. Części zostały załatwione. Ostatnio pisałem i dzwoniłem o jedną część to mi powiedzieli że oni się tym nie zajmują i nie mają takich części ( a poprzednim razem jak kwota była wyższa to wszystko było). Po przeglądzie który wynikał z przejechanych kilometrów przez przypadek zobaczyłem na stan płynów i okazało się że wszystkie płyny a mam 4 miejsca do sprawdzania były dolane do korka. Wychodzi na to że w lux mot nie potrzebne są kreseczki min – max . Jak by im zależało by szybko uszczelniacze puściły. Szczeże odradzam jaki kolwiek kontakt z tą firmą.

    #30781 Reply
    Mateusz
    Gość

    Tak czytam i czytam, i rzadko zabieram głos w takich sprawach, ale że już trafiłem na wątek, to jednak napiszę, bo coś mi się wydaje tutaj nie tak. Mam z Lux-Mot zupełnie inne doświadczenia. Nie kupiłem u nich, ale trafiłem z polecenia z modelem RCR, polecił mi ich znajomy z forum RCRów ( gdzie opinia o luxmot jest zdecydowanie dobra ). Maszyna niestety nie zachwyca jakością jak na cenę, ale Pan Kamil narobił się już przy min, i maszyna pod jego okiem, z pełną odpowiedzialnością za słowa, chodzi tak jak powinna, w końcu wiem na co wydałem pieniądze. Problemy z mocą, z odpalaniem, klasyka modelu, ale dopiero w Kobyłce mi pomogli. Fakt czekałem na przyjęcie trochę, ale przy takiej ilości sprzętu który ogarniają, jakoś mnie to nie dziwi. Także jak by co ja jestem na tak.

Przeglądają 11 wpisy - 1 przez 11 (z 11 w sumie)
Odpowiedz do: serwis gwarancyjny
Twoje informacje