Odpowiedz do: Porady.

Strona główna Fora Opinie Daelim Daystar VL 125 Porady. Odpowiedz do: Porady.

#2804
Foveon
Gość

Dotarł nowy akumulator kupiłem żelowy z wyświetlaczem. Żelówki znacznie lepiej radzą sobie w niższych temperaturach i mają wyższy prąd rozruchowy. Wyglądają jak zwykłe tylko są zalane kwasem w żelu nawet mają otworki do dolewania kwasu.
Postanowiłem zamontować w końcu ksenony.
Ostatnio poddałem się ponieważ poprzedni akumulator padał i nie maił już mocy na start ksenonów (35 Amperów przy rozruchu).
No i mocno się zdziwiłem. Po zamontowaniu wszystkiego od nowa ksenony znów nie działają. Posprawdzałem wszystkie łączenia poprowadziłem kable zasilające bezpośrednio do akumulatora, efekt raz się zapalają 10 razy nie. Po zmianie żarówki i przetwornika wydawało się że wszystko jest już ok ale po złożeniu wszystkiego i odpaleniu silnika ksenon zaczął pulsować i wyzionął ducha. Niestety teraz oba przetworniki są już martwe i naprawdę nie wiem dlaczego (na stole w domu wszystko działało prawidłowo). Założyłem z powrotem żarówkę H4 ksenony poszły do piwnicy.
Wygląda na to że te chińskie badziewie nie jest dostosowane do prądnic w motocyklach a prąd rozruchowy musi być kolosalny lub po prostu trafiłem na badziew. Testowanie ksenonów zdecydowanie zakończyłem. Również nie będę testował ledów H4 ponieważ wiem że ledy są bardzo czułe na prąd zmienny i prawdopodobnie wyzionęły by ducha szybciej niż ksenony.
Jedyne co dobre to to że na nowym akumulatorze żarówka H4 wyraźniej jaśniej świeci i mam wrażenie że motor ma więcej mocy. Czyżby lepsza iskra?