Romet ZETKA ZK 125

Dodaj do porównania
Romet ZETKA  ZK 125

Romet ZETKA to motocykl w cenie dobrego roweru. Czego moglibyśmy od niego wymagać jak nie tego, żeby po prostu jechał i dawał odrobinę fun’u? Tak właśnie jest z zetką. Tyle tylko, że do tego fun’u będzie trzeba doliczyć także majstrowanie w garażu. Dla jednych to sama przyjemność, dla innych mordęga. Ale wyobraźmy sobie dumę ojca, który dokręci śrubkę, w motorku małolata z prawkiem A1. Zetka to typowy chińczyk, który fajnie jeździ, fajnie wygląda, jest ekonomiczny i ultra tani. Jest odrobinę lepiej skonstruowana niż poprzednie wersje Z i K. Poprawiono oświetlenie, kanapę i hamulce. Mimo to cierpi na kilka wad. Rozkręca się od wibracji, pęka szpilka w łącząca tłumik z cylindrem a opony nadal są wykonane „z plastiku”. Silnik, który występuje w tym egzemplarzu, nie jest wysilony, a co za tym idzie trwały. Ze względu na słabe osiągi i wibracje ten motocykl nie nadaje się na długie trasy. Za to w mieście prowadzi się tak łatwo jak BMX, tyle tylko, że nie trzeba pedałować.

Chiński producent Heshan Guoji, zaprojektował konstrukcję silnika pod pojemność 150. Można kupić taki cylinder za 200zł i … łamać przepisy? Z ludzkiego punktu widzenia trudno nazwać to łamaniem przepisów, bo moc takiego silnika i tak nie przekracza dopuszczalnych 11KW, jednak prawo jest ślepe. Jak ci udowodnią „wałek” to masz problem. Romet chwali się, że jest to najlepiej sprzedający się motocykl 125 w Polsce. To niezwykłe, że tak wielu ludzi decyduje się na bylejakość. Z drugiej strony to dobrze, że w Polsce popularyzuje się w ten sposób modę na dwa kółka. Za parę lat, Ci kierowcy, o ile nie zniechęcą się do motocykli, przesiądą się na coś większego.

Film

Dane techniczne:

Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
7.28
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
9.9
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
115
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.063
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
3L
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Gaźnik
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
2
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Manualna 5 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna licznikowa
100
Prędkość maksymalna GPS
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
80
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
820
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
90/90 R18
Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
110/90 R16
Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

60 komentarzy

  1. Jaki powinien być luz zaworowy w tym modelu? Ile powinna być wykręcona śruba od składu mieszanki w gaźniku? wie ktoś?

    Reply
  2. Luz na zaworze ssącym to 0,05-0,06mm, na zaworze wydechowym 0,08mm. Śruba
    od składu mieszanki powinna być wykręcona 2,5 obrotu jednak jest to ustawienie
    podstawowe/serwisowe. Każdy pojazd wymaga indywidualnego ustawienia i ta wartość
    może się różnić do 2 obrotów.

    Reply
  3. Na prawde swietny motocykl jak na swoja klase i cene. Jezdze nim caly rok nawet przy temperaturach ujemnych i jeszcze mnie nie zawiodl. Latwo sie nim manewruje, prawie tak samo jak w rowerze. Idealny na miasto. Tani w naprawach i malo mali. Niby chinczyk, ale dobrej jakosci.

    Reply
    • Skoro jeździsz nim dopiero od roku a to nowy model i mówisz, że tani w naprawach to ile już ich miałeś 😛 Tak kiepskim jesteś kierowcą czy to romet tak się rozpada ?

      Reply
      • Przeczytaj wypowiedź kolegi jeszcze raz i zanim znowu coś głupiego wydukasz to zwróć uwagę że napisał „cały rok” a nie „od roku”. Mam zk 125 od czterech lat i jeszcze mnie nie zawiódł. Jak się dba tak się ma.

        Reply
        • Mateusz ma go rok , pisze że jest tani w naprawach, roczny romet już się psuje ?
          Adron – ja też mogę powiedzieć że mam motocykl 20 lat i mnie nigdy nie zawiódł, fakt że ma dopiero 800 km przejechanych,, ile ten twój zk 125 ma przebiegu ?

          Reply
          • Te motocykle są niezawodne.
            Kręcą duże trasy i mniejsze i generalnie są niezawodne.
            Nieliczne wyjątki tylko potwierdzają że są niezawodne.
            Niektórzy nie mogą znieść myśli że jest to bardzo udana kopia hondy

          • Mam pytanie jakie jest prawidłowe ciśnienie w opanach w Romecie ZK 125

    • Tak jak chcesz ja mogę sprzedać 666686527

      Reply
  4. Siemka, mam pytanko chciałbym sobie kopić właśnie zk125 i chciałbym spytać czy to dobry pomysł ?bo czytałem różne opinie o tym właśnie motorze!!! i czy można nim jeździć dłuższe trasy np.100 km . Mam Quada chińczyka i bardzo sobie chwalę można za fajną kasę miedz fajny sprzęt jak się poszanuje to jeździ i jeździ . pozdrawiam i czekam na waszą Opinie pzdr 🙂

    Reply
    • Tak jak chcesz ja mogę sprzedać 666686527

      Reply
  5. Mój kolega cztery lata jeździ k125 i nic nie padło, 15tyś.przebiegu,wymienia olej,świecę,ustawia zawory,pompuje…oczywiście że żartuję bo to zwykła serwis sówka…jak każdy motocykl.Jak dbasz tak masz+faktycznie ,,ta sztuka” bez awarii.Dlatego mogę polecić a sam dyndam skuterem i też fajnie…Zastanawia mnie fakt małego spalania 2,4-2,6L? To mniej niż 125-tka w automacie i pewnie ,,potemu!!!” A i jeszcze jedno: ten kierowca to naprawdę spokojny człowiek, nie wariuje…

    Reply
  6. witam, jaki tak naprawdę duży/litry jest zbiornik w zk 125 czarny świeciły mi się dwie zielone lampki czyli jeszcze ok jest pojechałem na stację i weszło mi do pełna 12l kurcze to ile faktycznie jest w tym zbiorniku miejsca ?

    Reply
  7. Czym różni się ZK od K prócz mniejszej mocy?
    Czy warto dopłacić do ZK?

    Reply
  8. Podajcie proszę ile wam pali na 100km to cacko 🙂

    Reply
    • 2,4L/3,0L zależy przy jakiej jeździe

      Reply
  9. Posiadam model z 2012 roku. Niewątpliwie największym plusem romecika jest małe spalanie (2,5-3l na trasie przy prędkości 80-100 km/h), brak zużycia oleju oraz nienaganna dynamika. Do miasta w zupełności wystarcza jedna na trasie chciałoby się od niego nieco więcej . Niestety wykonanie jest bardzo kiepskie. Kierownica jest nie do końca prosto, są nieprecyzyjnie dopasowane plastiki i obudowy – szczególnie te pod bakiem, obrotomierz i prękościomierz podczas jazdy powyżej 80 km/h szaleją i nie pokazują prawidłowo prędkości i obrotów silnika oraz brak osłony na tłumiku – łatwo się oparzyć. Co więcej po 7 tys km odpadł w środku licznika wskaźnik poziomu paliwa, urwała się jedna szpila w głowicy silnika od wydechu, stopił się włącznik świateł mijania, plastiki od drgań dość mocno hałasują.
    Zdecydowanie uważam że ten model jest niedopracowany albo po prostu niestarannie wykonany.

    Reply
    • Bak zk125 romet poszukuje polne proszę o kontakt

      Reply
  10. Bardzo fajny, zrywny i zwinny motor na miasto i nie tylko bo podróż np 50km w jedna strone to żaden wyczyn dla niego (45minut), szczerze polecam, a jak ktoś zajrzy do wnętrza to zobaczy, że bebechy są honda 😀 i zjeżdzają z jedej myśli technicznej…. Pozdrawiam wybierajacych POLSKIE sprzety bo są luks!

    Reply
    • Ta Honda chyba Hlonda.

      Reply
  11. ROMET ZETKA 125 2015rok……………

    Może i plastiki nie są w 100% dobrze dopasowane, ale jeśli chodzi o silnik, co przeważnie najbardziej interesuje uzytkowników, to jest żyleta, dobrze dotarty idzie ładnie ponad 100km/h. Osobiscie jestem bardzo zadowolony i szczerze polecam każdemu, kto potrzebuje motorek do pośmigania z koleszkami 😀

    Reply
  12. ODKRĘĆ MANETKĘ W HONDZIE NA FULL I JEŹDZIJ TAK (JEŚLI DOJEZDZISZ WOGÓLE-BO MNIE SIE WYDAJE ŻE ROZLECI SIE WCZEŚNIEJ)10 TYS KMI ZOBACZYSZ JAPONSKA TECHNOLOGIĘ(CZYLI PRODUKCJA -CHINY ZE ZNACZKIEM HONDY KAWASAKI YAMAHY CZY SUZUKI+EKSTRA 80%CENY WIĘCEJ NIŻ ZA ROMETA!!!!!!!!!!MAM TAKIEGO ZK125 NATRZASKANE 5000 KM-ROCZNIK 2015-WYGLĄDA JAK NOWY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Z SALONU-MOZNA MOŻNA! NIE PISZCIE BZDUR!!!!!!!!!! ŻADNA UŻYWANA JAPONIE NIE KUPIE TO SIE TYCZY SAMOCHODÓW RÓWNIEŻI NIE TYLKO JAPONSKICH-NIC UŻYWANEGO!!!!!CZĘŚCI DROGIE+EKSTRA DZWON(JEŚLI BYŁ)I WYPIERDZIANY FOTEL!BĘDE JEZDZIŁ NÓWKA ROMETEM CHINCZYKIEM NIŻ HONDĄ(TEŻ CHINCZYKIEM)-ALE UŻYWANĄ ZA WIEKSZE PIENIĄDZE-NIE DZIĘKUJE.REDAKTORKU ZA WYPOCINY TWOJE RÓWNIEŻ…….

    Reply
    • Zobaczysz jak będziesz miał 15tys km, zapewne oddasz go na złom, a japończyk dalej będzie jeżdził

      Reply
      • Bzdury opowiadasz 23540 przejechałem i cisne mu ile wlezie 100-120h w zależności od oporu wiatru ,dopiero teraz zaczął mi coś pukać i szarpać

        Reply
      • Witam po przerwie ponad 3 letniej! tak tu ja tomasz i co ano nic mam teraz najeżdżone 39 tys km *dojeżdżam nim do pracy* lakier oryginalny silnik tez wymienione są > 2 żarówki 1 z przodu a druga z tyłu 2 razy opona tył opona przód 1 raz i 1 raz wymieniony łańcuch z zebatkami! co wylazły ci gały gosciu? a pocieszę cię jeszcze że dojeżdżam nim BEZ PRZERWY DO PRACY PO 60 KM DZIENNIE *bez przerwy to znaczy przez 9-10 miesiecy dopóki snieg nie spadnie! czy mam z nim problem? nie ani razu mi nie zgasł w drodze! czy TY gosciu jestes opewien swojego *uzywanego japonczyka*? jeśli jestes pewien proponuje zamontować kamęrę i nakręcac trasy aż do osiagniecia 10 tys km! zobaczymy czy twój uzywany japonczyk *da radę* ja kamęrkę mam! możemy sie porównac! aha co do japonców dodam jeszcze ze w mojej rodzienie jest 3 motocykle uzywane japonskie i kazde przeszły KOSZTOWNY REMONT więc mam porównanie! jestem tak pewny swojego modelu ze moge sie z toba nawet załozyć!do 10 tys km proponuje na poczatek!jeskli ci pasuje odpisz…czekam

        Reply
        • Witaj Tomasz ja mam Rometa k 125 model z roku 2015 a zakupiony w 2016.do tej pory najechałem nim ponad 27000km i nadal jeżdzi i ma się dobrze .Awarie i usterki ….brak…tylko normalne podstawowe wymiany serwisowe ,,klocki hamulcowe ,napęd ,opony i olej,no i regulacja zaworów.Jestem z woj Lubuskiego a że mam rodzinę w Dolnośląskim i Wielkopolskim ,to często jężdżę w tamte rejony i Romecik daje radę w dalszych trasach.Zastanawia mnie dlaczego niektórzy posiadacze Japońskich motocykli tak plują jadem na właścicieli Chińczyków,piszę niektórzy, bo wiele razy spotykałem się z przychylnym nastawieniem właścicieli Japońców(i nie tylko)no ale czasem trafi się jakiś INNY który na widok Chińskiego motocykla dostaje furii a dlaczego?ano dla tego że na swój wymarzony motocykl wydał całe swoje oszczędności a okazało się że to gruz na kołach i zamiast cieszyć się z jazdy zbiera pieniądze na remont swojej maszyny a tam ktoś na Chinolu jeżdzi i jest zadowolony ze swojego sprzęcika..Nie ważne czym jeżdzisz ,ważne że to lubisz i że to sprawia ci przyjemność.Pozdrawiam wszystkich posiadaczy motocykli LwG.

          Reply
          • 27000 km, no i to jest juz niezły przebieg.

  13. Mój Romet z125 pali od 2,6 do 2,9 l /100 km. Prowadzi się jak rower zrywny. Co najlepsze wyciągnąłem nim około 130 km\h nie powiem dokładnie bo licznik był zamknięty. A luz na zawodach trzeba ustawić taki
    Dowodowy 0,05
    Wylotowy 0,07
    Moim zdaniem to jest najlepszy luz. I co trzeba pamiętać luz ustawić co 4000 km
    Do baku wchodzi około 13 l benzy a rezerwa to około 3 l.
    Moim rometrm robię do 100 km dziennie bo dostarczam nim pizze. A co trzeba w nim robić to wymieniać olej i płyn chamulcowy. Od kąt go mam to wymieniłem bo się zepsuło lub trzeba było to przerywacz świece, manetke i żarówki z tego co pamiętam.
    JEŻELI MIAŁBYM KOMUŚ POLECIĆ PIERWSZY MOTOREK TO BYM POLECIŁ WŁAŚNIE ROMETA Z125!!

    Reply
    • 130 km/h romet ci nie pojedzie maksymalna prędkosć rometa to 90-105 ustaw sobie licznik mam ten model i wiem

      Reply
    • 130 km/h rometen z 125? Czyżbyś leki dzisiaj rano pomylił?

      Reply
  14. Sorry zapomniałem powiedzieć z którego roku on jest. Z 2008 r. I na liczniku 10 000 km

    Reply
  15. Witam! Mam ROMETA ZK z 2013 roku i chodzi aż miło. Chce go sprzedać bo chce kupić większej pojemności. Ale złego słowa nie powiem o Romecie a przede wszystkim cena nie jest wygórowana.Wcześniej też miałem Rometa ZK50 i służył mi przez kilka tysięcy i nic w nim nie padło. Te motorki są ok!!!

    Reply
  16. Panowie, mam możliwość zakupu dwóch nówek ZK 125 z rocznika 2015 lub Router RM 125 z rocznika 2014 (niby też Romet, ale oznaczeń Rometowskich na nim nie widzę – oba ten sam sprzedawca – franczyza Rometa) ceny 4k za ZK i 3k za RM generalnie ma być tani, ma być chinol, pierwszy własny więc gdyby co ma nie być szkoda, generalnie 4fun, instrukcja obsługi która krąży w necie jest łączna dla Z, ZK i RM więc można sądzić że konstrukcja ta sama i tylko detale trochę różne moja obawa jest taka czy zaoszczędzając teraz 1000zł nie będę miał później jakiś problemów z zakupem częsci zamiennych wiadomo K/ZK bardzo popularna a ten RM jakby mniej może to tylko wina tego że nie załapał się na nowe przepisy a może coś jeszcze, proszę o poradę. Przy okazji, czy są jakieś dokładniejsze lektury dot. budowy tych motocykli niż instrukcja obsługi? Jakiś service manual? Pozdrawiam.

    Reply
    • Ja bym się zastanowił na Bartonem N125.
      Jeżeli nadal jest produkowany dla Bartona przez Jinan Qingqi, to będzie dużo lepszy od Routera, a porównywalny lub lepszy od ZK by Senke. Na allegro od 3550zł.
      Router może być porównywalny do Benyco Rapid.
      W Routerze podnóżki dla pasażera są przymocowane do wahacza… co oznacza że na każdej dziurze musi on uginać nogi i pracować jak tylne koło…koszmar. Oczywiście Router ma taki sam niezawodny silnik Senke. Ale jednak gdzie się dało to zaoszczędzono.

      Reply
      • Dzięki za podpowiedzi. Na pasażera nie mam na razie co liczyć bo uważa, że mi odbiło 😉 ale to takie gderanie a jak już „kwiaty we włosach potarga wiatr”… na podnóżkach RMki zaoszczędzili bo na bagażnik potrzebowali 🙂 Ofertę na tego Bartona też rozważałem i jeszcze te dodatki to za sam motor wyjdzie ledwie 3k, ale nie bardzo mi pasi kupno na odległość ja z tych co to muszą pomacać. Poza tym ten sam sprzedawca ma ZK za 3,3k a moje rozumowanie jest takie, że jak kupię coś popularnego to łatwiej będzie znaleźć przyjazną duszę co będzie miała już doświadczenie z maszynką + dostępność serwisu. Jadę oglądać bo ostatnio jak byłem to ZKi wyszły RMki gdzieś schowali, a Bartona może będzie miał lokalny handlarz to przynajmniej obejrzę.
        Rozumiem, że jeśli Barton jest z Jinan Qingqi to będzie miał VIN zaczynający się od liter LAE?

        Reply
        • Właśnie jak to rozpoznac

          Reply
      • A jak sprawdzić czy ZK jest od Senke bo rozumiem że są i tu różne wersje

        Reply
  17. Chcesz tanio , bierz RM. Części są tu
    http://www.sklep.romet.pl/czesci-zamienne-i-akcesoria/?search%5Bquery%5D=RM
    w dodatku , ceny naprawdę niskie. Dokładniejsze lektury też są.

    Reply
  18. W sumie latka lecą a nic super mocniejszego się nie pojawiło z chińskich maszyn. Dodano hydrauliczne z tyłu i wałek w standardzie ale koniki te same co w Zetce 125. A czytając fora mam wrażenie, że nowe chinole są nawet słabsze. Cięższe, b. zduszone przepisami? W sumie na Zetce wyciągam 100 bez problemu a nawet pod 110 jak idę na rekord. A tu np. Junak 127 i dyskusje o przebijaniu 90tki. Teraz zmieniam, czytam, nowe maszyny wygodniejsze ale nie szybsze.

    Reply
    • Właśnie też to zauważyłam, że niby nowsze i lepsze ale ludzie nie mogą do 100kmh dociagnac. A jak oglądam na YT to te stare ZK czy nawet K idą z tą prędkością. Ale może w czasie przyśpieszania całe drgają albo się rozlatuja tego nie widac.

      Reply
  19. Ja wybrałem Hondę ze względu na serwis. Dla mnie może nawet byc wyprodukowana w Guatemali. Mam to gdzieś. Kupiłem nówkę i nie interesuje mnie to czy sie popsuje czy nie. Pierwszy serwis jest po 1000km a w Junaku powiedział mi sprzedawca ze pierwszy przegląd po 500km. Tu i tu trzeba zapłacić 250 zł . To gdzie sa lepsze warunki ??? Poza tym wymiana oleju co 4000 km a w Junaku co 1000km ( po dotarciu) . O czym w ogóle mówicie ?
    Wiecie po ze filtr powietrza wymienia sie po 14000km ?? Ja chce jeździć a nie zastanawiać sie ….

    Reply
    • A jaki ma to związek z zetką?

      Reply
    • Co do Hondy to zależy która, bo np Shadow a nawet Varadero teraz mocno zdrozaly i nie warto ich kupowac. Zostaly slabsze YBR, CBR, CBF ale one w cenie nowych chinczykow maja 20 lat wiec srednio to wyglada.

      Reply
  20. To było apropos wypowiedzi tomasza i Hanny.

    Reply
  21. Zetka bez remontów jak kupiłem tak teraz po 25000 km na 100 km pali 2,5 litra przy szybkości 80km ale gdy jechać ponad 100 km/godz spala ponad 6 l szybkość osogalna od 90 do ponad 140 w zależności czy z wiatrem czy pod wiatr mniej przeszkadzaja górki. Najlepiej się prowadził gdy wazylem 95 kg Poniżej i powyżej tej wagi silnie oddzialuje na podmuchi wiatru

    Reply
    • ludzie, przestańcie takie banialuki opowiadać… 140km/h. Chyba jak spadał z przepaści.

      Reply
      • w przepaść, k… (brak edycji)

        Reply
      • no widzisz a na stronie daewila roadwina 125 pisze gimbus /tuman/ ze mu „pójdzie „140 km na godzine 125 ccm? pisza równiez na stronie varadero 125 ze „poleci mu 130 kg na godzine” i ma przyspieszenie 9 s do setki—-> powtarzam B-Z-D-U-R-Y i tyle! predkośći maksymalne 125 ccm maja na poziomie 100-105 wyjatkiem sa tylko kilka modeli motocykli 125 ccm co rzeczywiscie osiagna te 120 km/h.Romet z 125 k 125 zk 125 maksymalnia predkosc 90-95 km/h ! jedyna rzecza co w tych rometach lubie to ich T-R-W-A-Ł-O-Ś-Ć! bo ludzie zachwalaja sie varadero 125 tylko nie pisza ze po akupie uzywanego egzemplarza za 7500 tys zł musza dołozyc jeszcze z 2000 tys zł!

        Reply
        • Ja wiem czy bzdury…CBR czy YZF, GT, RoadWin, dadzą się rozbujać w granicę 130km/h.
          Mito 125 spokojnie szła 160km/h, podobnie jak TZR i NSR (fakt miały 30 smrodliwych kucyków).

          Reply
          • mito 125 dwusów tzr o ile wiem dwusów cbr -120 km/h yzf -120 km/h daelim roadwin -100! km/h nie wieszcie w te bzdury liczniki u koreanca zakłamuje gorzej jak u rometa! 120 km/h pojedzie max równiez derbi 125 czterotakt terra ktm duke yamaha wr 125 i tyle ! hondzia varedero max 100-105km/h

        • Panie garbaty gimba mój mój k 125 wyciągnie realnie *(GPS) 107 km/h ale tylko dlatego że ma przebiek 35 000 km i przez ten czas mocno był żyłowany. Gdym zrobił remont i wszystko porządnie naprawił to pewnie do 110 km by dobił bez problemu.

          Reply
          • Andrevno 1 potwierdzam ja mam k125 z przebiegiem ponad 27000km też się z nim specjalni nie pieszczę (NIE MYLIĆ Z KATOWANIEM)i prędkość max mierzona GPS em wynosi około 104km/h w zależności od warunków atmosferycznych i ukształtowania terenu.

  22. Spadał w przepaść a z tyłu ktoś go jeszcze mocno popychał żeby było szybciej 🙂

    hahahahaha Romet ZK 140km/h 🙂

    MISZCZ!

    Reply
  23. A ja nie polecam tego modelu i w ogóle Rometa, trafił mi się awaryjny i latam do serwisu częściej niż jeżdżę.

    Reply
  24. Adam ja kupilem Z125 w 2007r przejechalem 43000 km i nic przy silniku nie robilem nawet gaznika nie czycilem tylko owiewka jest ze slabego p lastyku wykonana ale jest ok jednorazowo przejezdzam do 500km w jeden dzien i codziennie 45km nie narzekam jest motocykl dobry jak dbasz tak masz tankuje i jade dalej szerokiej drogi

    Reply
  25. Mając do wyboru za 4k zxt i zetke kupiłem nową zetke i jak na razie jestem zadowolony. Zetka na dotarciu więc ciężko coś powiedzieć o osiągach, ponieważ nie przekraczam zalecanych przez producenta 6,5k Obrotów na minute. Z rzeczy irytujących to głównie plastiki i wskaźnik paliwa który jest bardzo niestabilny i chyba najpewniejszą informacje o stanie paliwa uzyska się zaglądając do baku z latarką.

    Warto by było na stronie zmienić zdjęcie na tej stronie bo przedstawia zetke 50 a nie 125 🙂

    Reply
  26. ludzie skończcie się oszukiwać czy to honda czy yamaha czy Romet czy coś tam sin śiong wszystko dziś jest klepane w chinach tak jak i w autach to Chińczycy je robią czasem tylko są montowane w innych krajach ale montaż to nie produkcja….

    Reply
  27. osobiście na jazdach kat. A1 na autostradzie udało mi się osiągnąć licznikowe 115 km/h

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>