Wojtek_adv

  • Zastanawia mnie pewien fenomen. Jedni ludzie śmieją się z Disco Polo ale na weselach najlepiej się przy tej muzyce bawią. Inni mówią o „plebejskich portalach dla mas” ale muszą tam zajrzeć żeby się „nakarmić”. Pa[…]

  • Zdania zaczynamy wielką literą.

  • Jak dla mnie zastanawiające jest, że tak dużo ofert sprzedaży po przebiegach 500 – 2000 km. Wszystko jedno czy to wersja R czy GS. Stąd z tą odsprzedażą może być różnie. Sam trochę ostrzyłem sobie zęby na 310 G[…]

  • Wiesz @Sa. Czasami mi się zdaje, że piszesz szybciej niż myślisz, albo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Powtórzę. Anonim napisał iż w BMW 310 występują znaczne wibracje przy prędkości 90km/h. Ja natomiast na[…]

  • Odpowiedzcie mi teraz na jedno pytanie. Dlaczego w moim Romecie ADV 125 fi Pro nie odczuwałem drgań ani na podnóżkach, ani na kierownicy ani w lusterkach nic mi nie zamazywało obrazu gdy jeździłem te 90 km/h?[…]

  • @PeterP. Możesz napisać kilka zdań jak wrażenia po jazdach?

  • Cześć @PeterP. Niestety dajemy się czasami wciągnąć w jakieś ambicjonalne sprawy i każdy musi udowodnić, że moje jest bardziej mojsze. Cieszy więc Twój głos rozsądku i uwaga, że odbiegamy od meritum sprawy w błędn[…]

  • @Grom. „Wątpię żeby dla kogoś było dzisiaj problemem wzięcie kredytu/leasingu na te powiedzmy 30-50 tys. w celu zakupu motocykla” Niestety, ale jesteś bardzo oderwany od rzeczywistości.

  • @Anonim. Pod tym artykułem Jednośladu o Zontesie to aż roi się od opinii. Tyle tego, że ciężko cos przeczytać. W Motobandzie wybrałem:
    – KEEWAY RKF 125 – całe 6 komentarzy
    – BENELLI BN 125 – aż 4 komentarze[…]

  • Jeśli przedruk z reklamówek Zontesa nazywasz testem – to gratuluję. Wolę oględziny Baniamina.

  • Takie tam spostrzeżenie, że u 90% motocykli moc jest równa 1/10 pojemności +/-10%

  • Kwarantanny, zdalne prace i ludziom odwala.

  • Muszę jednak jeszcze coś napisać. Gdybyś przyjął dowolny pseudonim i pod nim występował to z pewnością inaczej by Cię traktowali adwersarze. Tak to jeden anonim sprzecza się z drugim anonimem a trzeci jeszcze dor[…]

  • Pewnie jedynie dobrych pomysłów to nie ma. Ja jak kupowałem swój pierwszy motocykl to jakiś czas przeglądałem różne gazety motocyklowe, w telefonie coś przeglądałem, znalazłem tę stronę „motocykle125”[…]

  • Czy Ty ogarniasz jeszcze o czym był mój wpis? Zarzuciłeś, że niski błotnik zatka się błotem, to Ci pokazałem, że większość motocykli ADV ma błotniki nisko, a Ty wyjeżdżasz o zabaweczkach, o wyższości Zonte[…]

  • To popatrz sobie na tego Zontesa U-1 „ADV” na jakiej wysokości ma wewnętrzną część błotnika. Miejsce, które poza chłodnicą będzie jako pierwsze atakowane błotem a dopiero później dziób. Poza tym wpisz sobie w[…]

  • Właśnie o modelu U pisałem. Naked z protezą. Lepiej było zostawić ten błotnik nad kołem.

    Na tej stronie powyżej jest fajne ADV jako COLOVE.
    Beniamin może Ty wiesz co to za firma?

  • Jak już pisałem. Dodanie dzioba nie tworzy z motocykla maszyny ADV, tak samo jak odcięcie dzioba w ADV nie spowoduje że przestanie być ADV (Yamaha Terra, KTM 390 ADV). Może się mylę, ale ja rozumiem linię ADV jako[…]

  • Nieźle pojechałeś. Motocykl wygląda jakby miał niedopasowaną protezę. Doklejenie dzioba pod lampę nie robi z niego ADV.

  • Beniamin. Ty się nie możesz doczekać?! Wyobraź sobie jak przebierają nogami zainteresowani tym sprzętem 🙂

  • Wczytaj więcej