Aktywność

  • Piter opublikował 6 lat temu

    Witam serdecznie,
    Mam pytanie do znawców bądź użytkowników motocykla Romet 400 Classic.
    Kurde od dłuższego czasu chodzi mi on po głowie, lecz wydatek rzędu 16 000zł to już w moim przypadku duża inwestycja.
    Nie chcę „japońskiej” używki, bo jak widzę mojego sąsiada i jego Hondę Shadow – no cóż światło w garażu nie gaśnie.
    Ów Romet na naszym rynku jest od około 1 roku, więc byłyby dla mnie bardzo pomocne wszelkie opinie, uwagi , komentarze itd na temat tego motocykla.
    Pozdrawiam

    • A oglądałeś może Leoncino 250?
      Moc podobna.

      • Piter replied 6 lat temu

        Beny ten Benelli , ale to nie mój gust. A na dużej mocy to mi tak za bardzo nie zależy.
        Bardziej bym się widziałem ma motocyklu np Royal Enfield (Buttlet , Classic) , czy Kawasaki W 800 , bo ja do przecinaków nie należę.

        • Eno Leoncino 250 to ma 25,5KM, to ciut mniej niż ten Classic.
          Zresztą Benelli ma mieć też klasyczny sprzęt, ale nie wiadomo kiedy wejdzie do Europy.

    • http://www.jiche.com/article/zixun–14161.html

      Prawy klawisz myszy i przetłumacz. W tym artykule gość zrobił 18tysi. Tylko uwaga nie wiem który rocznik, bo ten rometowski może być lepszy i poprawiony.

      • Piter replied 6 lat temu

        Dzięki Beny za pomoc.
        Przeczytałem dokładnie ten opis z podróży, no i powiem Wam, że jestem niemile zaskoczony . Takie usterki jak wycieki oleju, urywające się śruby i linki, wypadanie biegów, problemy (luzy) na tylnym kole. Szczerze, nie spodziewałem się tak poważnych mankamentów.
        Wprawdzie ów motocyklista zapewne testował wersję gaźnikwą, ale bolączki jakie go spotkały nie były związane z gaźnikiem ( oprócz zacinającej się przepustnicy).
        No to chyba nie o taki „standard” mi chodziło.
        No i cena … ten motocyklista podaje 20 000 Yuanów, na nasze to niecałe 11 tyś zł. (przy obecnym kursie).
        Temat Rometa Classic będę musiał przemyśleć.

        • Nie wiem jak Shineray, ale wiem jak robi Benelli. Pierwszy rocznik produkcji puszczany jest na Indie i Chiny, i jak poczytasz testy z pierwszego roku produkcji to się zastanawiasz czy warto kupić ten sprzęt. Oczywiście użytkownikom wszystko wymienia się na gwarancji bezpłatnie, odbierając motocykl z domu, nie narzekają więc. W kolejnym roczniku usterki są poprawione już na etapie fabryki i problemów nie ma.
          Jak jest z Rometem Classic nie wiem…

        • Ktoś mi kiedyś powiedział że Romet lubi dużą marżę… 🙂