Cała aktywność w Witrynie

  • @bsw, mi w GT wchodzi 12 max, przy spalaniu 3-3,5l, co jakieś 350km trzeba wpaść na stację, drugi skuter w którym przelałem zbiornik, niestety tym razem nie udało się skończyć na „menisku wypukłym”. Natomiast[…]

  • Chodzi o masę mokrą zatem z płynami ale bez „szpeja” i kierownika. BTW: Dzisiaj tankowałem i przypomniała mi się jeszcze jedna wada: Mały zbiornik paliwa. Pomimo że wygląda na ogromny to jest tylko atrapa zbiornik[…]

  • Mówimy o masie suchej, czy mokrej? W teren czasem wjeżdża czasem maxi lub maxi adv, a one mają masę mokrą na poziomie 170kg+. Zresztą jak ktoś ma kufer, a w nim trochę szpeja, to też są kilogramy.[…]

  • @Anonim. Przeczytałem Twój wpis i chyba jesteś z tych zaczepialskich. Nie wiem czy jesteś „nowym” Anonimem czy „starym” Anonimem, ale musisz wiedzieć (albo sobie przypomnieć), że ta strona ma taki niepisany zwyc[…]

  • 125 waży max 140 kg. Jeśli waży znacząco więcej to jest jakaś bezsensowna abberacja…

  • są 125-ki i 125-ki. Jak 125-ka waży 200kg, to pod pache nie weźmiesz

  • @Sa 500 i 600 nie spinaj się tak. To co napisałem to komentarz z moich – pewnie nie największych, ale jakichś już doświadczeń z oponami. Żaden prztyczek do Ciebie a bardziej na potwierdzenie tego co napisałeś[…]

  • W poprzednim motocyklu miałem Pirelli Scorpion Rally i byłem z nich bardzo zadowolony a i wyglądowo pasowały. Nie miałem obaw o jazdę nawet na mokrym asfalcie (białe staram się omijać zawsze) a jak raz pojechał[…]

  • Co do jeżdżenia w deszczu – najbardziej zdradliwe jest białe. A tak się składa że jak jest deszcz to i więcej aut w korkach i więcej jeżdżenia po białym niestety… Co do opon – absolutnie nie mam zamiaru ws[…]

  • @bsw, ja mam fabrycznie Tajwańskie Maxxis-y i jakoś w deszczu jak na razie dawały radę. Acz w deszczu jeżdżę delikatniej. Chociaż IRC nie mają za dobrej prasy, to Honda używała IRC w 250-kach. @Sa 500 i 600, nie w[…]

  • Za błotnik płacił sprawca uszkodzenia zatem zamówiłem wszystko w serwisie i w tym przypadku nie oglądałem się na koszta. Opony są „Made in Thailand” – zapewne były już wcześniej montowane w bliźniaczym[…]

  • Standardowo montowane są IRC Trail Winner GP-211 – tego modelu nie ma nawet w katalogu IRC. Zdaje się w droższej wersji Legacy montowane są jakieś normalne. Moje moto ma prawie 10k na liczniku z czego sam naku[…]

  • Księgowi rozdają karty, to nawet w markowych się oszczędza np. na oponach

  • Do czasu… Mi już się przydarzyło…

  • Jak sprzedawałem Junaka demonstrowałem kupującemu działanie elektryki – jak zatrąbiłem to aż podskoczył. Ale tam były dwa konkretne sygnały skierowane do przodu. A w Yamasze sygnał jest skierowany w dół i wyda[…]

  • Minął ponad rok od zakupu i zakończył się sezon zatem czas na małe podsumowanie. W ciągu tego roku nawinąłem ponad 5k km mogę zatem już coś więcej napisać. Zalety: – mocny i elastyczny silnik – wtrysk i zmie[…]

  • @Wojtek_adv, fajnie, że ktoś zagląda, trochę to motywuje coś dorzucić. Pełne A miałem zanim trafiłem na stronę, ale świadomie kupiłem 125, wybór troszkę oparty o testy m.in. motogen, niestety w eksploatacji[…]

  • @Jas13. Jak pisałem wcześniej nie mam pretensji. Szkoda mi tylko tej strony, bo – powtórzę kolejny raz – wychowałem się na niej. Miałem już 50+ gdy wsiadłem na pierwszą swoją 125-kę i to dzięki tej stronie podjąłem[…]

  • Strona była na sprzedaż, czy nadal jest nie wiem, trzeba pytać Dawida. Przeniosłem się na ścigacza, bo to dla mnie rozwój, a i chyba trochę z braku czasu. Na ścigacza piszę jako freelancer, nie mam tam minimalny[…]

  • Cześć. Ja co chwilę zaglądam i niestety zaraz opuszczam. Wywiało komentujących bo i za bardzo nie ma czego komentować . To nie zarzut, ale do takiego prowadzenia strony trzeba mieć trochę czasu, a ten posiadaj[…]

  • Wczytaj więcej