Odpowiedz do: Dysza de Levala w Barton Classic FI

Strona główna Fora Tuning 4T Dysza de Levala w Barton Classic FI Odpowiedz do: Dysza de Levala w Barton Classic FI

#30076
anonim
Gość

Rawla, poczytaj sobie zagraniczne fora na których jest ta wiedza ogólnie dostępna.
Chyba że cały świat się myli, a tylko ty masz rację?
Jest kilka silnikiem z których 17KM jest do osiągnięcia bez problemu. Relatywnie niskim kosztem i bez szkody dla silnika.
Są takie w których wystarczy zmienić mapę ECU.
Jest też taki który na oryginalnej mapie ECU ma 17KM, a mapa 15KM jest przygotowana pod przepisy.
Są silniki które w serii jednostkowo przekraczały sporo 15KM.( tak wyszły z fabryki )
Wszystko jest ogólnie dostępne , opisane, sprawdzone.
Tylko trzeba sobie zadać trud i poznać tą wiedzę.
Rawla że ty nie wiesz, nie umiesz , nie potrafisz i nie rozumiesz to mnie zupełnie nie obchodzi.
Ja się cieszę z tego że mam najmocniejsza cb125r w kraju ( bez zmiany pojemności) .
I nie z tego powodu że teraz będę jeździł jak wariat . A z tego powodu że potrafię to zrobić i mechanika się bawię.
Jak ktoś też chce się pobawić to służę pomocą w zakupie części.
Tylko inną formę kontaktu trzeba wykombinować.
Co by się nam rawla tak nie denerwował.
Sprawie spalania sprostowani.
Po długim teście okazało się że spalanie spadło z 2.5 do 2.4.
Jeżdżę normalnie . Nie próbuje osiągać prędkości maksymalnej.
Jeżdżę z prędkością przelotową 100. To dla mnie prędkość komfortowa . Pod wiatr oczywiście i nawet pod sporą górkę taka prędkość utrzymuje bez problemu.
Zmiana zębatki oraz większą moc – przez co większą elastyczność silnika poskutkowała wykorzystaniem silnika na niższych obrotach.
To skutkuje mniejszym spalanie.
Jazda teraz to większą przyjemność.
Przed zmianami 6 bieg to był tylko nadbieg wykorzystywany sporadycznie w dogodnych warunkach.
Teraz na 6 biegu płynnie przyspieszam od 45km/h do 110km/h i silnik chce więcej.