Odpowiedz do: Dysza de Levala w Barton Classic FI

Strona główna Fora Tuning 4T Dysza de Levala w Barton Classic FI Odpowiedz do: Dysza de Levala w Barton Classic FI

#30075
rawla
Gość

Szanowny anonimie (ten od 22 KM). Nie wyjeżdżaj tu z tolle,m bo to Ty właśnie jesteś nim. Przypomnę -Trollowanie (ang. trolling) – antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla internetowych forów dyskusyjnych czatów i sieci społecznościowych. Polega ono na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia poprzez wysyłanie kontrowersyjnych, napastliwych, często nieprawdziwych przekazów. A to właśnie ustawicznie czynisz.
Ale nie ja nie o tym. Anonimie ( za mojej młodości anonim zawsze był kojarzony z kapusiem, donosicielem – do dziś mam awersje do anonimów) wierzę że uzyskałeś 17 kM czy nawet 22 kM. Wierzę, że piszesz prawdę, ale niecałą. Już na podstawowe Twojego ostatniego wpisu, gdzie podajesz koszara tuningu według anonima, czyli Ciebie, jasno wynika, że już dawno twój silnik przestał mieć pojemność 125 cc, albo silnik ten nie jest silnikiem 4T a 2T. Stawiam jednak na to pierwsze, Twój silnik dawno już trzepał być silnikiem o pojemności 125 CC. Jeśli piszesz o 17 KM – stawiam na pojemność około 160 cc, a przy 22 kM – około 200 do 250 cc. Nie rób więc ludziom wody z mózgu, bo stajesz w tym samym szeregu co Kamel555. lepie napisz, ze po wymianie cylindra i tłoka na większy ( kto wie być może musiałeś wymienić również w wał koronowy ( skok tłoka) na większy, ale tego prawdopodobnie nigdy od Ciebie nie dowiemy się.. Smutna prawda jest taka, że z silnika 4t o pojemnośc 125 cc więcej jak 15 kM nie wyciśnie się – jest to technicznie niemożliwe.
W swoim czasie poznałem pewnego właściciela Hyosunga Gt 15 który twierdził, że Jego maszyna jedzie 140 km/h. I mówił prawdę – jechała. Nie powiedział jednak, że włożył mu silnik 250 cc. Kłamał tak samo ja kłamiesz TY. Tylko po co to robisz?