Strona główna › Fora › Tuning 4T › Dysza de Levala w Barton Classic FI › Odpowiedz do: Dysza de Levala w Barton Classic FI
Może to temat nie na tym forum ale dotyczy dyszy.
od 3 dni testuję dyszę de Lavala w Kawasaki clasic 900, którą udało misie wpasować w dolot też wytoczona z drewna bukowego Mogę powiedzieć że cechą wspólną wszystkich silników do których założyłem w dolot dyszę jest znacznie cichsza praca silnika, najbardziej wyciszył się silnik w samochodzie benzyna 1.4, oraz to że mniej pali. wracając do Vulcana Nie lubię głośnych motocykli i tu efekt wyciszenia bardzo mnie ucieszył, motocykl płynnie rusza i cicho co podnosi komfort jazdy, ogólnie motocykl jest znacznie żywszy zwłaszcza przy wyprzedzaniu na ekspresówce co też jest plusem.
to jest moja trzecia założona dysza, do pojazdu i we wszystkich zauważyłem efekt pozytywny a to najbardziej się liczy, Teraz przyjdzie kolej na softa i dokładne sprawdzenie jak się mają dwie dysze szeregowo umieszczone o różnych przewężeniach