Odpowiedz do: Dysza de Levala w Barton Classic FI

Strona główna Fora Tuning 4T Dysza de Levala w Barton Classic FI Odpowiedz do: Dysza de Levala w Barton Classic FI

#29505
kamel555
Gość

do anonima
dzisiaj testowałem nowy układ dolotowy w soft 2
do istniejącej już dyszy de Lavala umieszczonej w gumowym łączniku dodałem drugą dyszę na wlocie powietrza. O ile średnica pierwszej dyszy przed przepustnicą była jak pamiętam 22- 23 mm to ta na przodzie ma największe przewężenie 26mm i jest długa na 7cm bo miejsce pozwalało
założeniem było takie, pierwsza dysza powoduje zwiększenie szybkości przepływu powietrza.
powietrze wpadające przez lejkowaty wlot na zakrętach obudowy filtra powietrza jest przyhamowane, idąc tym tropem dodałem drugą aby już w puszce filtra powietrze miała znaczną prędkość wchodzenia do pierwszej dyszy tym samym powstało większe nadciśnienie
Według moich wstępnych obserwacji jest chyba lepiej ale przejechałem za mały dystans by to dobrze sprawdzić, dodatkowo na trasie wiał spory wiatr więc ocena jest niepełna
dodatkowo czujnik temperatury cylindra umieszczony na 4 cm wysięgniku skróciłem o 2cm
i ustawiłem go bokiem aby miał większe chłodzenie powietrzem opływowym, natomiast czujnik temp powietrza dolotowego umieściłem na 6mm metalowym dystansie /nakrętka M6 aby powietrze skuteczniej go opływało i lepiej chłodziło. można go umieścić na samym wlocie powietrza do filtra wtedy tmmp wlotowa będzie bardziej miarodajna.
Natomiast do swojego Vulkana Kawasaki mam już wytoczoną dyszę ale brak czasu nie pozwalał mi w tej chwili dyszę zamontować