Odpowiedz do: Dysza de Levala w Barton Classic FI

Strona główna Fora Tuning 4T Dysza de Levala w Barton Classic FI Odpowiedz do: Dysza de Levala w Barton Classic FI

#29495
rawla
Gość

Termin minął. Zaglądam tu po dłuższej nieobecności i co znajduję? Słowa, słowa, słowa…. A gdzie są dowody? Nie ma. I nigdy ich nie będzie. Do przedstawienia dowodów wezwał również i Kamela 555 (12-07-2020) jeden z anonimowych użytkowników a Ten, też ich nie przedstawił chociaż twierdził, że motocykl był badany na hamowni. Do wstawienia wykresów z hamowni wzywał też forumowicz @Mateusz i nic. Kamel 555 nabrał wody w usta.
A przy okazji. Kamel 555 po analizie Twoich „szkiców’ zapytam, czy Ty ukończyłeś jakąkolwiek szkołę mechaniczną? A jeżeli tak, to co robiłeś na lekcjach z rysunku technicznego? Z tego, co zaprezentowałeś tu na forum wynika, że nie masz pojęcia o rzutowaniu, rysowaniu części w przekrojach, wymiarowaniu w tym wymiarowaniu stożków czy oznaczaniu średnic! O rzeczywistym przeznaczeniu dysz de Lavala i zasadzie jej działania też nie.
Napisałeś: ” Wszyscy korzystamy z wynalazków kiedyś wymyślonych”. To może zacznij korzystać w toalecie z papieru ściernego? To też „wynalazek kiedyś wymyślony” Szczególnie polecam P2500. Wiesz jaki będziesz miał glanc?
Ktoś inny tu, pisał coś o przyroście mocy po zastosowaniu „6 kanałowego wtryskiwacza” (chyba raczej wielootworkowy). Przyszedł wtryskiwacz? Jestem ogromnie ciekaw (i chyba nie tylko ja) efektów zastawania. Ale udokumentowanych efektów, a nie słów!!! A może by tak wtryskiwacz pizoelektryczny?
Nie mogę również pozostać obojętnym wobec wyrażanej tu pogardy dla inżynierów, pogardy dla mnie. Hej Wy, czy wiecie na czym polega różnica pomiędzy inżynierem, a Wami? Inżynier (nawet ja) zna ograniczenia.

Na koniec do obejrzenia :