Strona główna › Fora › Tuning 4T › Dysza de Levala w Barton Classic FI › Odpowiedz do: Dysza de Levala w Barton Classic FI
Dyszą napewno się zainteresuję i wykorzystam jak nie w tym motocyklu to w innym.
W tej chwili nic konkretnego nie wiem, muszę najpierw zdobyć wiedzę na jej temat.
Szczególnie jak zaprojektować dyszę do danego silnika.
Jak dobrać kąty konfuzora i dyfuzora (w uproszczonej – stożkowej wersji dyszy).
I wiele innych zagadnień …..
Wiem że w silnikach samochodowych szlifuje się kanały wydechowe na kształt tej dyszy by osiągnąć szybszy przepływ spalin i lepsze chłodzenie głowicy. Tam też jest ograniczona średnica ( przez płaszcz wodny do którego nie można się przebić ).
Muszę poszukać na forach związanych z sportem samochodowym jak to jest dokładnie stosowane.
Jednym zdaniem. Nie jestem inżynierem i muszę zgłębić temat , poznać prace innych , nauczyć się .