Strona główna › Fora › Tuning 4T › Dysza de Levala w Barton Classic FI › Odpowiedz do: Dysza de Levala w Barton Classic FI
Mam prośbę do administratora.
Czy nie można na jakiś czas zablokować tego rawla? Znanego też z inny for o tematyce motocyklowej. Z niektórych z nich już wyleciał a na innych już z nim nikt nie gada. Bo on naprawdę wbije ostatni gwóźdź do waszej trumny.
Przecież jego wpisy są wręcz prowokujące do kłótni której nikt nie chce.
I za kogo on się uważa . Kiedyś było jakie powodzenie które tu pasuje idealnie ” wyżej sra niż dupę ma”.
Kogo obchodzą jego warunki jak każdy prosi żeby choć z tego się odkolegował i dał merytorycznie porozmawiać. Z wpisów widać że rawla nie ma zielonego pojęcia że nie zna zasady działania układa wtryskowego. I o czym z nim rozmawiać.
A Kamel 555 zna bardzo dobrze . Co udowodnił nawet mimochodem w pierwszym wpisie . I robi wszystko bardzo metodycznie tak jak powinno być . By osiągnąć efekt.
Jak już pisałem ja robię można powiedzieć dokładnie to samo innymi metodami .
W tej chwili mam wymieniony dolot i filtr. Zyskałem 10km do v-max.
W pełni mogę wykorzystać 6 bieg. Na 6 biegu jest bardzo elastyczny.
Przyspiesza od 75 do 105 bez żadnego problemu i bez względu na warunki.
I dalej do 120 daje radę. I jeszcze jest zapas na testowanie v-max
Spalanie spadło z 2,7 do 2,5. Co dobrze wróży i daje potencjał na kolejne zmiany.
Nic dołu nie straciłem , nawet zyskałem.
Może być tak że obejdzie się bez zmiany sondy lambda.
Teraz czekam na 6 kanałowy wtryskiwacz. Powinien być na dniach.