Strona główna › Fora › Opinie › Barton Hyper 2019 – brak korka spustowego oleju › Odpowiedz do: Barton Hyper 2019 – brak korka spustowego oleju
Zdejmij kanapę. Pod kanapa masz dostęp do filtra powietrza.
Z góry masz pokrywę tego filtra i wlot powietrza.
Całość jest na cztery wkręty.
Śrubokrętem musisz pod skosem operować bo wkręty są lekko zasłonięte przez konstrukcje ramy.
Później wyjmujesz tą pokrywę też lekko pod skosem manewrując w lewo i prawo.
Z samym filtrem już problemu nie ma.
Podejrzewam że ten silnik jest odprężony w celu zwiększenia niezawodności kosztem spadku mocy.
Ponieważ u kolegi zmienialiśmy cylinder na 150(bez zmiany głowicy) i kłopot z odpalaniem jak ręką odjął.
Ogólnie silnik nie do poznania po tym zabiegu. Jakby tak miało być a 125cc to nieprzemyślana przeróbka.
Tylko że u nas tłoków 150 do tego silnika nie ma.
Trzeba z aliex. oryginał loncin sprowadzić.
Lub z któregoś z bartonów pasuje lub w ostateczności junak ma taki podobny w ofercie.
Chodzi o tłok na sworzeń 13 i lekki, krótszy, wąskie pierścienie. Jest lżejszy o 20g.od standardowego.
Musi taki być bo inaczej będą bardzo duże drgania i nici ze wzrostu mocy.
To chyba wszystko, więcej niestety nie pamiętam na temat tego motocykla.
Kolega też już niezna numeru filtra.
Motocykl sprzedał a miał w instrukcji nr. zapisany.