Odpowiedz do: Gaśnie na luzie/sprzęgle

Strona główna Fora Opinie Gaśnie na luzie/sprzęgle Odpowiedz do: Gaśnie na luzie/sprzęgle

#24392
www
Gość

Witam,
Jak do tej pory założyciel wątku nie wykazał interakcji z nami, wiec trzeba bazować na już dostarczonych informacjach:
– pojazd ma około 8 miesięcy – nowy
– serwisowany co 1500 km –

nie wiemy ile już przejechał kilometrów i ile tych serwisów było

Biorąc pod uwagę te dwie informację powyżej, można założyć że filtr powietrza i sama świeca jest w dobrym stanie- mój „jakże chiński wtrysk” wykazuje usterkę układu zapłonowego jeżeli taka nastąpi bezpośrednio na konsoli, co za badziewie 😉
– niedomagania zaczęły się niedawno –

czyżby po ostatnim serwisie??

– cytat:
” Najczęściej pomaga zgaszenie stacyjki oraz włączenie z powrotem (po tym, jak wskazówka obrotów zrobi standardowy ruch z 0 do max i z powrotem)”
Ten opis może sugerować, że problem znika po „resecie” elektronicznych układów pojazdu.
Nie wiem, jak dokładnie jest zbudowana zależność pomiędzy konsolą a pozostałymi elementami ale można domniemywać że z powodów nieznanych ( tak jak opisuje się dziwną pracę wskaźników w niektórych junakach podczas rozgrzewania się pojazdu) konsula „wariuje”.
– usterka występuje od niedawna – czyżby po przegladzie??
– cytat: ” Czasem nie i wtedy muszę dłużej trzymać przycisk lub dodać gazu” może to wskazywać na zalanie silnika paliwem- Może są jakieś błędy zapisane w pamięci wtrysku?
Ostatnia sprawa – gaśnięcie po wciśnięciu sprzęgła
– czy gaśnie bo wcisnęliśmy sprzęgło- wadliwe działanie układu czujnika/ków pętli zabezpieczającej przed nieodpowiednim uruchomieniem?
– czy gaśnie bo puściliśmy gaz i wcisnęliśmy sprzęgło-silnik gaśnie z powodu nieodpowiedniej pracy układu biegu jałowego wraz z układem dogrzewania (ssanie)- obydwie funkcje realizowane przez układ wtryskowy i zazwyczaj nie podlegające regulacji jeżeli chodzi o parametry, wyjątkiem możne być ale nie musi możliwość regulacji poza wtryskiem i dotycząca ilości powietrza biegu jałowego i jest realizowana bezpośrednio na obudowie przepustnicy w układzie zasilania.
Nie znam tego wtrysku, nie widziałem.
Jeżeli przypadłość opisywana przez użytkownika występuje tylko podczas fazy dogrzewania to wypadałoby przeprowadzić parę testów i myślę ze serwis byłby odpowiedni do ich wykonania.
Jest jeszcze, oczywiście wszem i wobec stosowana profilaktyka czyli, wymień świecę i sprawdź filtr powietrza, czemu by nie a nóż pomoże:)