Odpowiedz do: Modele 125 do których da się włożyć 200 250 ccm swap

Strona główna Fora Opinie Modele 125 do których da się włożyć 200 250 ccm swap Odpowiedz do: Modele 125 do których da się włożyć 200 250 ccm swap

#1093
Gucio
Gość

A może zamiast zastanawiać się nad sprawami niezgodnymi z przepisami pomyśleć co zrobić, żeby maszyny 125, przygotować sobie tak, żeby osiągały nie homologacyjne 11 KW, tylko trochę więcej. W dawnych czasach tuningowało się silniki w maluchach, żeby te samochodziki jeździły lepiej – planowało się głowice, likwidowało niedokładności montażu fabrycznego, regulowało się gaźnik, wymieniało się elementy na lżejsze – wszystko po to, żeby uzyskać te 2 czy 3 KM więcej oraz lepsze przyspieszenia i prędkość max. Może lepiej kombinujmy w ten sposób. Bo w krytycznej sytuacji da się udowodnić, że dany sprzęt ma większą pojemność niż w dowodzie rejestracyjnym, a w przypadku mocy może być tak, że jeden egzemplarz fabrycznie ma odrobinę mniej mocy (gorszy egzemplarz) lub odrobinę więcej (lepszy egzemplarz). Ciekawe jak by wyglądały moce przykładowo w tych samych modelach Junaka lub Rometa ale z różnych partii zmierzone na hamowni.